ik zie nu de TR pas, maar vanuit een TR kun je de bbcode niet meer terughalenquote:Op zaterdag 4 september 2010 17:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat dit topic een wiki had.
Daarom had ik ook [nosml] gebruiktquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik zie nu de TR pas, maar vanuit een TR kun je de bbcode niet meer terughalen
oh ik zie 't, maar TR's gaan nog met de oude sml-verwerker.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daarom had ik ook [ nosml] gebruikt. Maar dat werkt niet?
Slechtquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
oh ik zie 't, maar TR's gaan nog met de oude sml-verwerker.
Dat is het probleem ook niet. Maar dat een TR niet de broncode laat zien. Dus dan kan een mod dat niet makkelijk kopieren.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:09 schreef ReWout het volgende:
Whats the problem? Zoveel bb codes staan er niet in de OP?
Ik sta er niet bij.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:09 schreef Tegan het volgende:
Studenten
Bachelor
Faculteit Biomedische Technologie
Sjaal Biomedische Technologie (Jaar 1)
Paganitzu Biomedische Technologie (Jaar 1)
Faculteit Industrial Design
zomgmoz Industrial Design (Jaar 2)
Flaccid Industrial Design (Jaar 2)
Grotesque Industrial Design (Jaar 2)
Faculteit Industrial Engineering & Innovation Sciences
Wokkel1982 Technische Innovatiewetenschappen (Jaar 2)
MissSunshine412 Technische Bedrijfskunde (Jaar 2)
FedExpress Technische Bedrijfskunde (Jaar 3)
Faculteit Wiskunde & Informatica
davey579 Technische Informatica (Jaar 2)
vdevos Technische Informatica (Jaar 1)
Master
Faculteit Bouwkunde
Lennart85 Real Estate Management & Development (Jaar 2)
Faculteit Scheikundige Technologie
cherocake Chemical Engineering (Jaar 1)
Faculteit Wiskunde & Informatica
ReWout Embedded Systems (Jaar 1)
quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:49 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je kunt beter de wiki aanpassen.
/b/tardquote:Op donderdag 30 september 2010 21:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik zit ook op de TU/e, ik doe Technische Informatica.
Vond het nogal ironisch dat ik gister les had van een ex /b/ tard
1e jaars, enne, hij begon met vertellen dat ie ooit op /b/ zatquote:Op donderdag 30 september 2010 22:01 schreef ReWout het volgende:
[..]
/b/tardhoe ben je daar dan achter gekomen? Ps. 1ste jaars 2de jaars? Indien eerste jaars zit ik bij 1 vak met jou in de les
Yupquote:Op donderdag 30 september 2010 22:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
1e jaars, enne, hij begon met vertellen dat ie ooit op /b/ zat
Welk vak is dat trouwens? Logica en verzamelingenleer?
TIWer dus, neem ik aan?quote:Op donderdag 30 september 2010 22:13 schreef ReWout het volgende:
[..]
Yupga maar niet vertellen wie ik ben anders krijg ik straks me kop op 4chan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, je kop komt echt niet op 4chan hoor, die gastdocent was de /b/ tard, zit er zelf amper op![]()
Eigenlijk alleen maar als iemand me naar iets linkt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
TIWer dus, neem ik aan?TIWer? Ken de afkorting niet. Maar ben schakelaar voor master. Zitten met een groepje van embedded systems en computer science schakelaars altijd helemaal vooraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne, je kop komt echt niet op 4chan hoor, die gastdocent was de /b/ tard, zit er zelf amper op![]()
Eigenlijk alleen maar als iemand me naar iets linkt.![]()
Ah, zo.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:26 schreef ReWout het volgende:
[..]
TIWer? Nee schakelaar voor master. Zitten met een groepje van embedded systems en computer science schakelaars altijd helemaal vooraan
Ah ok wist ik niet dat laatste.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ah, zo.
Kan het wel begrijpen dat je vooraan gaat zitten, met al die herrie achteraanZit zelf meestal in het midden ergens, daar is het nog te doen.
Enne, TIW staat voor Technische Innovatiewetenschappen, het oude TEMA
Idd.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:40 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ah ok wist ik niet dat laatste.
Maar inderdaad, soms snap ik niet wat een aantal in godsnaam bij de les zit als ze toch de hele tijd zitten te kletsen. Denk dat het de hormoontjes nog zijn van de middelbare school, die ben ikzelf wel ontgroeid
Een keer kwam in onze Engelse instructie ook een paar eerstejaars zitten, denk dat ze hun groep niet konden vinden en ze waren al 15 minuten te laat. Toen ze zaten pakten ze hun laptop en gingen surfen op het web en muziek luisteren... Ik zat daar toen echt met een-gezicht, omdat je natuurlijk dan beter nog even in bed had kunnen liggen
quote:Op donderdag 30 september 2010 22:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Idd.
Een vriend van mij vertelde laatst dat iemand tijdens college de krant zat te lezen, vroeg de docent iets aan hem, en toen zei hij iets terug in de trant van "Ga maar verder hoor, u stoort niet", echt prachtig
uiteraardquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:55 schreef ReWout het volgende:
De TU kent geen herfstvakantie maar toch wel carnaval mag ik hopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |