Iddquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:28 schreef Flaccid het volgende:
Mwe waarom is t altijd zo vroeg in de intro? Trek ik slecht.
Tsja, dat is anders. Btw wat is die donderdag met cultuur? Krijg ik dan stratumseind etc te zien? En de mooie 'cultuur' van ehv?:')quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Idd. Maar iedere dag naar colleges reizen wordt ook niet tof.
Nou, nee, je gaat gaat denk ik naar een voorstelling. Vorig jaar was het met die kale caberetier, ik kan ff niet op zijn naam komen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:05 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Tsja, dat is anders. Btw wat is die donderdag met cultuur? Krijg ik dan stratumseind etc te zien? En de mooie 'cultuur' van ehv?:')
Wat ga je doenquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nou, nee, je gaat gaat denk ik naar een voorstelling. Vorig jaar was het met die kale caberetier, ik kan ff niet op zijn naam komen...
En verder zijn die lunches en ontbijten heel relaxed. Je krijgt een zakje met belegde boleltjes, melk, een appel en een reep chocola.
Ik ga ook zo richting Eindhoven voor een weekje.
Ik heb gefeest natuurlijk alleen ik was gister al te brak om die avond nog door te gaan.quote:
Profiteur ben je ookquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik heb gefeest natuurlijk alleen ik was gister al te brak om die avond nog door te gaan.
Intro papa van welke studie? Ik ben inmiddels ook klaar, helemaal prima!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Profiteur ben je ook
Maar 't was een prima week hoor, intro-papa zijn ftw
Heb je NT-Acccount gegevens?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:12 schreef Tegan het volgende:
Waarom kan ik trouwens hier niet inloggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |