quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*splut*
Sorry, wat zei je? Iemand KF gezien?
Volgens mij denk jij dat ik iets anders bedoel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen die zeggen dat ze daar niet goed in zijn, maar mijn ervaring is toch anders.
calgonit klinkt zo negatief, net alsof ze calgoNIETwerken.. Waarom noemen ze die dingen niet calgonia?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik gok dat je calgon bedoelt
calgonit zijn vaatwastabletjes
*pakt barkruk*quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ontvang gewoon liever. met alles.
egoistje hierzo...
Toevallig heb ik al plannen!quote:
of je noemt ze calgoWELquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
calgonit klinkt zo negatief, net alsof ze calgoNIETwerken.. Waarom noemen ze die dingen niet calgonia?
wabedoellu?quote:
I like your stylequote:Op donderdag 4 juni 2009 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*splut*
Sorry, wat zei je? Iemand KF gezien?
Jij ontving graag, en nouk deelde barkrukken uit.. Ik dacht 1 + 1 = 2quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
of je noemt ze calgoWEL
[..]
wabedoellu?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Vananavond deze film kijken met een dikke baap erbij!
http://www.moviemeter.nl/film/1904
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij ontving graag, en nouk deelde barkrukken uit.. Ik dacht 1 + 1 = 2
niet in je broekje poepen he...quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef KudFokker het volgende:
Vananavond deze film kijken met een dikke baap erbij!
http://www.moviemeter.nl/film/1904
ah zo nou die sla ik graag af....quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:47 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij ontving graag, en nouk deelde barkrukken uit.. Ik dacht 1 + 1 = 2
en daarom kijkt KF hem... omdat iets al te snel te moeilijk voor hem isquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Jezus was een teringfilm moet dat zijn, zelfs na een lobotomie nog te laag niveau.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah zo nou die sla ik graag af....
ik ontvang liever massages... wil ze ook wel geven maar dat lukt me bij jou nietvroeger kon ik het beter, denk dat ik gewoon black outs krijg van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |