jij niet hoop ikquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
en jij wou zeggen dat je geestelijk normaal bent?![]()
Zeker, internet is wat dat betreft een prima medium! Maar een jaar of 5 geleden sprak ik sneller iets af dan nu, omdat, hoe duidelijk ik ook ben, die rolstoel wel een groot obstakel is. Gisteren met Murm, stond ik naast het terras (ok, op 15 meter), dan ga ik met mn krukken, maar als ik een dag wegga, of een eind heb moeten autorijden, zit ik toch in mn rolstoel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
En richt je je dan ook bijvoorbeeld meer op het ontmoeten van mensen via internet, zodat je handicap die eerste indruk minder vertroebelt? Of sjans je ook gewoon in de kroeg?
geweldig is dat he... Dat zie ik op straat ook vaak gebeuren met buitenlanders die alleen engels spreken die iets vragen aan mensen die enkel nederlands praten. Dan gaan die nederlands het ineens hard in het nederlands roepen, want als dan verstaan buitenlanders het uiteraard welquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja. Ik heb wel eens in een rolstoel gezeten ivm een gebroken enkel en mensen gaan dan opeens veel LUI-DER EN DUI-DE-LIJ-KER tegen je praten
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
en jij wou zeggen dat je geestelijk normaal bent?![]()
maar ik snap wat je bedoelt ja... stom vooroordeel
mja overdag kan je ook leuke dingen doen he waar je mensen tegenkomt. maar ja als je negatieve ervaringen hebt is het beter om gewoon te richten op leuke/goede contacten en dan merk je vanzelf wel wat eruit komt of niet...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zeker, internet is wat dat betreft een prima medium! Maar een jaar of 5 geleden sprak ik sneller iets af dan nu, omdat, hoe duidelijk ik ook ben, die rolstoel wel een groot obstakel is. Gisteren met Murm, stond ik naast het terras (ok, op 15 meter), dan ga ik met mn krukken, maar als ik een dag wegga, of een eind heb moeten autorijden, zit ik toch in mn rolstoel.
Ik ga niet echt vaak naar de kroeg, dat komt ook omdat ik altijd ernstig vroeg mn bed inga.
altijdquote:
Ga je met iemand boodschappen doen: wil ZE een plakje worst (ik zeg dan net zo hard: ja, twee graag!)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
Dat valt me ook op ja. Ik heb wel eens in een rolstoel gezeten ivm een gebroken enkel en mensen gaan dan opeens veel LUI-DER EN DUI-DE-LIJ-KER tegen je praten
u riep mij ??quote:
precies!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Murmeli het volgende:
mja overdag kan je ook leuke dingen doen he waar je mensen tegenkomt. maar ja als je negatieve ervaringen hebt is het beter om gewoon te richten op leuke/goede contacten en dan merk je vanzelf wel wat eruit komt of niet...
dat meen je! sjee.... zover ik me kan herinneren zie jij er niet echt uit als een kind van 4.....quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ga je met iemand boodschappen doen: wil ZE een plakje worst (ik zeg dan net zo hard: ja, twee graag!)
Mijn handicap is niet te zien. Dus ik heb het voordeel er al dan niet over te vertellen tegen anderen, maar uit eindelijk biecht ik het wel op en niet iedereen kan er mee omgaan helaas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Zeker, internet is wat dat betreft een prima medium! Maar een jaar of 5 geleden sprak ik sneller iets af dan nu, omdat, hoe duidelijk ik ook ben, die rolstoel wel een groot obstakel is. Gisteren met Murm, stond ik naast het terras (ok, op 15 meter), dan ga ik met mn krukken, maar als ik een dag wegga, of een eind heb moeten autorijden, zit ik toch in mn rolstoel.
Ik ga niet echt vaak naar de kroeg, dat komt ook omdat ik altijd ernstig vroeg mn bed inga.
jij bent maar 1 dag in de week glad, als je je weer een keer geschoren hebt... en je hoofd is ook nooit glad en kaal... en de rest al zeker niet..quote:
* Knuffelzacht heeft dat gevoel ook al een tijdjequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
En nu wil ik verdomme ook weer eens een echte knuffel.
oh? wat voor handicap heb jij?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn handicap is niet te zien. Dus ik heb het voordeel er al dan niet over te vertellen tegen anderen, maar uit eindelijk biecht ik het wel op en niet iedereen kan er mee omgaan helaas.
does liefquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij bent maar 1 dag in de week glad, als je je weer een keer geschoren hebt... en je hoofd is ook nooit glad en kaal... en de rest al zeker niet..
dus ze riepen je niet kwaakvaak!
quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn handicap is niet te zien. Dus ik heb het voordeel er al dan niet over te vertellen tegen anderen, maar uit eindelijk biecht ik het wel op en niet iedereen kan er mee omgaan helaas.
Aanstellerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef HeatWave het volgende:
En nu wil ik verdomme ook weer eens een echte knuffel.
Soms heb je dat gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht heeft dat gevoel ook al een tijdje
Murm, does lief!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef Murmeli het volgende:
jij bent maar 1 dag in de week glad, als je je weer een keer geschoren hebt... en je hoofd is ook nooit glad en kaal... en de rest al zeker niet..
dus ze riepen je niet kwaakvaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |