Wat een gelulquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je nu nog niet geneukt hebt dan zit het er ook niet meer in!
Dat vraag je toch niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
In hoeverre ondervind jij op relatiegebied nadeel van het hebben van een handicap?
dus het was zondag, de dag na je grote feest. dat heb je verplaatst naar zaterdag, op je grote feest...quote:
nee want god....... is momenteel te druk bezig met FOK'enquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
[..]
jamaar jamaar, als ik het zou doen omdat jij het vraagt is het toch gewoon lief en dan straft god toch niet onmiddellijk? toch?
Alsof die wil dat ik weet waar ie woontquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als we nu gewoon bij UIO gaan eten en dat HW dan ook komt? ik vind het een strak plan
UIO kan lekker koken namelijkCoquilles met chorizo
Oh, dus eerst daten, dan neuken? Heb ik de volgorde verkeerd gehadquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind niet snel iets vervelend en anders laat ik het wel merken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Ripley het volgende:
Jannuk, naar aanleiding van je verhaal over die eikel van vorige keer vroeg ik me iets af en ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik erover begin (de wieltjes remark triggerde het even).
In hoeverre ondervind jij op relatiegebied nadeel van het hebben van een handicap?
Wrom niet?quote:
Waarom niet?? Ik vind het wel een intressante vraag eigenlijk. Als ik even op mijzelf mag reflecteren, vond ik mijzelf ook nooit echt geschikt voor een relatie door allerlij domme vage redenen, ben ik wel benieuwd hoe iemand dat met een handicap ziet, en dan vooral hoe ze zichzelf in de datingmarkt positioneerd.quote:
als dat bij date 4 of 5 niet gebeurd is dan gebeurd het niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom moet de concurrentie mee?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
Als we nu gewoon bij UIO gaan eten en dat HW dan ook komt? ik vind het een strak plan
Spaanse chorizo hè, niet die Mexicaanse variant.quote:UIO kan lekker koken namelijkCoquilles met chorizo
Dat mag je best vragen. Ik heb daar niet zo'n problemen mee als mensen mij dat vragen. Het is alleen vragen naar de bekende weg, want natuurlijk heeft het hebben van een handicap een grote invloed op een relatie et et cetera.quote:
Kleine toevoeging: mensen veroordelen ook nogal snel: als je met krukken loopt of in een rolstoel zit, zal er geestelijk ook wel een draadje loszitten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef Jannuk het volgende:
Ik vind niet snel iets vervelend en anders laat ik het wel merken.
Ik merk dat de eerste indruk toch voor meer mensen belangrijker is dan dat ze doen voorkomen.
Als het dan toch verder gaat, kun je heel duidelijk zijn over wat je hebt en wat je beperkingen zijn, in de eerste periode (waarin er nog niet echt lichamelijk contact is) is het leuk en aardig, totdat "puntje bij paaltje" komt en er zelfs gezegd wordt dat ze bang zijn tekort te komen.
Ja, maar dan wel een keer op een tijdstip dat ik ook kan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
UIO kan lekker koken namelijkCoquilles met chorizo
Ik ben veel, maar zeker geen concurrentiequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waarom moet de concurrentie mee?
[..]
Spaanse chorizo hè, niet die Mexicaanse variant.
En richt je je dan ook bijvoorbeeld meer op het ontmoeten van mensen via internet, zodat je handicap die eerste indruk minder vertroebelt? Of sjans je ook gewoon in de kroeg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik vind niet snel iets vervelend en anders laat ik het wel merken.
Ik merk dat de eerste indruk toch voor meer mensen belangrijker is dan dat ze doen voorkomen.
Als het dan toch verder gaat, kun je heel duidelijk zijn over wat je hebt en wat je beperkingen zijn, in de eerste periode (waarin er nog niet echt lichamelijk contact is) is het leuk en aardig, totdat "puntje bij paaltje" komt en er zelfs gezegd wordt dat ze bang zijn tekort te komen.
Ik positioneer mezelf nergens meer, ben het een beetje zat, té veel negatieve ervaringen. Komt er iemand op mn pad is dat leuk, maar echt actief "zoek" ik niet meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Waarom niet?? Ik vind het wel een intressante vraag eigenlijk. Als ik even op mijzelf mag reflecteren, vond ik mijzelf ook nooit echt geschikt voor een relatie door allerlij domme vage redenen, ben ik wel benieuwd hoe iemand dat met een handicap ziet, en dan vooral hoe ze zichzelf in de datingmarkt positioneerd.
en jij wou zeggen dat je geestelijk normaal bent?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kleine toevoeging: mensen veroordelen ook nogal snel: als je met krukken loopt of in een rolstoel zit, zal er geestelijk ook wel een draadje loszitten.
Dat valt me ook op ja. Ik heb wel eens in een rolstoel gezeten ivm een gebroken enkel en mensen gaan dan opeens veel LUI-DER EN DUI-DE-LIJ-KER tegen je pratenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kleine toevoeging: mensen veroordelen ook nogal snel: als je met krukken loopt of in een rolstoel zit, zal er geestelijk ook wel een draadje loszitten.
Alsof je dat niet weet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Alsof die wil dat ik weet waar ie woont.
Tja, sommigen hebben daar moeite mee om erover te praten. Niet iedereen kennelijk, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je dan niet op zulke vragen zit te wachten.quote:
Ik praat bij jou altijd langzamerquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat valt me ook op ja. Ik heb wel eens in een rolstoel gezeten ivm een gebroken enkel en mensen gaan dan opeens veel LUI-DER EN DUI-DE-LIJ-KER tegen je praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |