dan verdien ik een medaillequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:54 schreef Demon_Hunter het volgende:
Als je niet kan scoren (treurig woord trouwens) op lowlands dan weet ik het godverdomme ook niet meer.. daar lopen zo veel dronken vrouwen rond.. het is eerder een prestatie om een heel weekend niet te scoren...
Er loopt genoeg moois rond, maar ik zie het inderdaad zo voor mij ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:26 schreef tong80 het volgende:
De ergste soort vrouwen zijn wijven die naar Lowlands gaan.
3 dagen zich niet douchen. En zijn echt van die wijven de van die grote HEMA onderbroeken dragen.
Vrijwel iedereen in de Bravo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Er loopt genoeg moois rond, maar ik zie het inderdaad zo voor mij ja.
Had trouwens wel een hekel aan die "hipster" wijven met van die grote bril monturen en die homo's met strakke broeken
En genoeg vrouwen die erin trappen. Als ik met een maatje op stap ga belanden we 9 van de 10 keer met een vreemde vrouw in bed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het "plan om te scoren" is al sneu genoeg. Een beetje vrouw ruikt jullie hopeloosheid al op een kilometer afstand.
Das een ander verhaal, dan boeit het je gewoon niets en loop je als een ware baas te zuipen en lompe opmerkingen te maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Retarded het volgende:
[..]
dan verdien ik een medailleliepen erg veel leuke meiden rond, maar was te druk bezig met feesten/springen/dansen/zuipen (you know the drill) ... dus niet echt veel aandacht aan vrouwen besteed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |