De helft zal klets of zwaar uit zijn verband gerukt zijn. En de andere helft is inderdaad waarquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tsja, en toch heb ik bijhoorlijk wat succes verhalen gehoord.
Vieze sex is viesquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Maar seks op LL is natuurlijk gewoon ranzig, want douchen is er vaak niet bij.Ik hoorde een paar jaar geleden over een gozer die een meisje had gescoord, maar alleen oraal had bevredigd. Op zondagavond.
Heeft mij ook nooit tegengehouden hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vieze sex is vies
Soms moet je daar niet al te moeilijk over doen
ROFLOLquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat zeg je nu pas. In je OP heb je het nergens over jaren geleden. Daarnaast denk ik dat je vandaag de dag nog steeds een tikkeltje sneu bent. Omdat ik een goede bui heb wil ik je nog een keer duidelijk trachten te maken dat je de "drang tot scoren" zal moeten lozen wil je niet eeuwig maagd blijven.
Een duidelijk leermoment voor je, doe er wat mee!
Verkapte kijk-mijn-eens-een-player-zijn post.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:56 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Eens kijken. Met 5 verschillende dames het luchtbed/opblaasmatje gedeeld.
2 daarvan waren m'n vriendin op dat moment, dus dat telt niet.
1 was een ex van een broer van een vriend, die op een gegeven moment liever iets anders wilde dan iets te drinken.
1 was een zus van een vriendin van een vriend die in het buitenland woonde en maar in mijn tent moest bivakkeren, want die had ze niet.
1 was een meisje dat ik alleen via internet kende en op LL voor het eerst ontmoette. Toen we al stomdronken waren uiteraard.
Dus tsja, eigenlijk weinig moeite voor hoeven doen, dus kan je niet echt helpen. Geen expert.
Maar seks op LL is natuurlijk gewoon ranzig, want douchen is er vaak niet bij.Ik hoorde een paar jaar geleden over een gozer die een meisje had gescoord, maar alleen oraal had bevredigd. Op zondagavond.
Hehe. Naja, als je weet hoe lang ik al naar Lowlands ga, valt dat ook best meequote:Op donderdag 4 juni 2009 15:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mijn-eens-een-player-zijn post.
Nope, sorry.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Was die internetster een Fokster trouwens?
Ach, het zijn er al meer dan de gemiddelde fokker in z'n hele leven waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe. Naja, als je weet hoe lang ik al naar Lowlands ga, valt dat ook best mee
ah logisch, ik dacht dat het één lowlands wasquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe. Naja, als je weet hoe lang ik al naar Lowlands ga, valt dat ook best mee
zo waar. scoren op lowlands is puur uit gemakzucht, daar doe je je best niet voor, dat gebeurt gewoon.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 01:24 schreef Byte_Me het volgende:
de truuk is om het scoren niet te plannen
Dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:48 schreef genakt het volgende:
Meestal te druk bezig met zuipen en me misdragen
hehequote:Op zaterdag 6 juni 2009 02:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Het ligt aan het uiterlijk van jou en je maat:
[ afbeelding ]
Hippe gast gespot op feestje
wie gaat er nou met zn vriendin naar lowlandsquote:Op zondag 7 juni 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zie altijd mega veel knappe jongens op Lowlands, maar vaak loopt er binnen een straal van 1 meter ook wel een vriendin bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |