Het had net zo goed in oud-Grieks geschreven kunnen zijnquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen mijn samenvatting vast wel waarderen
You deserve it!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Epic! Zo ben ik nog nooit genoemd*sentimenteel*
![]()
Nee maar goed! Sportwise doe ik mn best tussen het klussen / opruimen / inruimen / etc. door, ik heb iig nog geen enkele zumbales gemist(helaas wel andere lessen tevens ivm sportschool dicht, maar je kan niet alles hebben
) Gisteren nog wezen body jammen
Maar Zumba is nog favoriet
En hoest met joe dan?![]()
(smiley overloaaad!)
Die smilies?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het had net zo goed in oud-Grieks geschreven kunnen zijn.
Dat snap ik dan weer welquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het had net zo goed in oud-Grieks geschreven kunnen zijn.
me tooquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
You deserve it!
Ach ja, je kan niet alles hebben. Vind het al heel wat dat je gewoon gaat in zo'n drukke (spierpijn veroorzakende) periode!
Zumba is tof he?Heb je ook al die ene maffe gehad dat je zo met je been naar voren en dan weer naar achter moet de hele tijd? Mhehehe, dat liedje daar van is ook heel maf.
Ik moet ook nog eten hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:44 schreef Daph_ het volgende:
Mijn ouders gaan nu nog naar het winkelcentrum om het telefoonabo voor mijn zusje te verlengen/op te heffen/whatever. We eten pas als ze terugkomen..
En net hoor ik van mijn zusje dat mijn ouders eten willen gaan bestellen bij de shoarmaboer![]()
I don't know how much takeaway/bringtous I can handleFoldertje zoekt en hoopt dat ze dan tenminste iets hebben dat ik lékker vind
Ik wou al zeggen!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
niet, das lineair!!
logaritmisch is een exponentiele functie, die als je hem tekent op logaritmisch papier een lineaire lijn is.
Nee niet die, die is lastig inderdaad!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik word er nog steeds blij van! Moet me inhouden om niet iedere week een het topic vol te jubelenBedoel je dat stuk met dat ehh hupsje? Dat je naar voren stapt (knie gebogen) en terug en dan met het andere naar voren stapt --> dan versnellen met een soortement hupsje ertussen
Ik krijg dat stomme ploerthupsje niet voor mekaar
Dus ik spring en stap en doe gewoon wat in de hoop dat het er op lijkt
Oh en ik durfde de afgelopen lessen voor de spiegelYeah baby. Was ook wel een beetje omdat het zo rustig was dat het wel erg op zou vallen als ik achterin zou staan, maar goed
![]()
Staan er van wat jij moet doen eigenlijk voorbeelden op youtube? Ik zoek nog wel eens filmpjes zodat ik zelf thuis zou kunnen oefenen, maar verder dan dat Shakira-stukje kom ik nietEr staat niet zo veel kwalitatiefs op youtube geloof ik.
EDIT: oh, etenstijd!![]()
sorrrrry hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:50 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen!
En dat er onder DACHT ik ook. Maar ik snap het nog niet helemaal. En dat van dat papier klinkt logisch.
Maar tochh is er een verschil tussen een logaritmische en exponentiële functie. Hm.
Swahili danquote:
Whehe. Nee ik geloofde je en ik dacht even: ben ik nou zo stom. (Ik kwa er niet op dat het dan wel lineair zou moeten hetenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
sorrrrry hoor![]()
Nu durf ik nooit meer iets te zeggen zonder het te checken hier![]()
toch? toch? toch???quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:53 schreef P.F het volgende:
Ooooooooh *pling*
logaritmisch = -LOG pH
en exponentieel is PH?
*Oooo wat ben ik slim!!!*
Ja, ik geloofde mezelf ook heel ergquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe. Nee ik geloofde je en ik dacht even: ben ik nou zo stom. (Ik kwa er niet op dat het dan wel lineair zou moeten hetenmaar dat wist ik eigenlijk wel.)
Ja wij eten ook altijd zo laat.. Eerder wil gewoon niet lukkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eten hoorwij eten zelden voor kwart over 7! Meestal ligt het rond kwart voor 8, 8 uur.
Vind je dat zo jammer dan? Ik vind het eigenlijk wel fijn, zorgt ervoor dat ik minder ga snaaien 's avonds.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja wij eten ook altijd zo laat.. Eerder wil gewoon niet lukkenIk denk dat ze pas om kwart voor 8 terug zijn en dán moet het eten nog besteld worden.. Eten wordt dus pas rond kwart over 8, half 9
Ik heb net de 'kaart' bekeken en het is allemaal vies en vet
ik snap je/het niet helemaal, maar dat linkje van mij legt t wel uit volgens mij, mét plaatjes. log is t omgekeerde van een exponentiele functie, een soort van...quote:
je legde het verschil tussen lineair en exponentieel wél heel goed uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik geloofde mezelf ook heel ergMaargoed, voor iemand die een vijf voor wiskunde op d'r cijferlijst heeft staan vond ik dit al heel wat
Voor mij zorgt het ervoor dat ik méér ga snaaien, omdat ik rond 6 uur 's ochtends ontbijt en rond 12 uur lunch. Ik neem vaak om 4 uur nog een tussendoortje, maar als we erg laat eten (zoals vandaag) dan heb ik dus ruim voor de tijd dat we gaan eten honger en dan ga ik snaaienquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind je dat zo jammer dan? Ik vind het eigenlijk wel fijn, zorgt ervoor dat ik minder ga snaaien 's avonds.
Wat staat er zoal op de kaart?
Ik zou voor de pizza gaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor mij zorgt het ervoor dat ik méér ga snaaien, omdat ik rond 6 uur 's ochtends ontbijt en rond 12 uur lunch. Ik neem vaak om 4 uur nog een tussendoortje, maar als we erg laat eten (zoals vandaag) dan heb ik dus ruim voor de tijd dat we gaan eten honger en dan ga ik snaaien![]()
Er is shoarma, pizza en pasta. Alle sauzen over de pasta worden aangemaakt met heel veel olie, dat zag ik wel toen ik laatst pasta met tomatensaus (en spekjes) had genomen *ril*. Daarbij komt dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb, we hebben eergisteren nog afhaal gehad..
Blegh.
oplossing 1: meer tussendoortjes eten overdag, echt om de paar uur eten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor mij zorgt het ervoor dat ik méér ga snaaien, omdat ik rond 6 uur 's ochtends ontbijt en rond 12 uur lunch. Ik neem vaak om 4 uur nog een tussendoortje, maar als we erg laat eten (zoals vandaag) dan heb ik dus ruim voor de tijd dat we gaan eten honger en dan ga ik snaaien(mijn 'honger' komt meestal rond half 6 opzetten en zo rond 7 uur knaagt het al nogal..)
Er is shoarma, pizza en pasta. Alle sauzen over de pasta worden aangemaakt met heel veel olie, dat zag ik wel toen ik laatst pasta met tomatensaus (en spekjes) had genomen *ril*. Daarbij komt dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in heb, we hebben eergisteren nog afhaal gehad..
Blegh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |