Al gedaan, maar daar word ik niet veel wijzer van eigenlijk...quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef P.F het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen logaritmisch en exponentiël!
quote:Het verschil tussen lineaire en exponentiele groei ligt in het al of niet meedoen van het voorafgaande.
Bij lineaire groei maakt het niet uit of de voorgaande groei pas begonnen, of bijna voltooid is. Er komt namelijk steeds eenzelfde portie bij (constante groeisnelheid = richtingscoefficient = afgeleide)
Bij exponentiële groei daarentegen draagt alles wat reeds eerder gegroeid is actief bij tot verdere uitbouw.
www.kieskompas.nl vond ik een stuk beter dan de gewone stemwijzer...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al gedaan, maar daar word ik niet veel wijzer van eigenlijk...
Stel je een grafiek voor: Bij logaritmisch gaat de lijn bijv. steeds 1 stapje naar recht en 1 stapje omhoog, bij exponentiaal gaat het van 2 naar 4 naar 8 naar 16 enz.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:07 schreef P.F het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen logaritmisch en exponentiël!
Hooi Goedbij!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stel je een grafiek voor: Bij logaritmisch gaat de lijn bijv. steeds 1 stapje naar recht en 1 stapje omhoog, bij exponentiaal gaat het van 2 naar 4 naar 8 naar 16 enz.
niet, das lineair!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stel je een grafiek voor: Bij logaritmisch gaat de lijn bijv. steeds 1 stapje naar recht en 1 stapje omhoog, bij exponentiaal gaat het van 2 naar 4 naar 8 naar 16 enz.
*houdt handje vast* The mathematics-monsters are scary, mommyquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg, willen jullie ophouden! Anders ga ik akelig dromen vannacht
.
Ohja, sorry!quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:26 schreef kwakveense het volgende:
[..]
niet, das lineair!!
logaritmisch is een exponentiele functie, die als je hem tekent op logaritmisch papier een lineaire lijn is.
Mariaatjequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hooi Goedbij!![]()
Como estaaaaas?
*doet zumba-rondedansje met Goodbye*
Heb je je misschien ergens mee ingesmeerd waar je allergisch voor zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. de iffyness is nog niet over en ik heb jeuk over mn hele lijf.. vooral bij mn borsten en in mn nek voelt 't wat ruw aan..zou 't van de zonnebank kunnen komen?
Oftewel samengevat;quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:33 schreef kwakveense het volgende:
oh ik hadhet ook niet helemaal goed (ooit snapte ik dit gewoon) maar hier staat uitleg:
[..]
http://www.math4all.nl/MathAdore/vb-bg54-ep1.html
het was iets met inverse enzo...
Maar jullie kunnen mijn samenvatting vast wel waarderenquote:
Epic! Zo ben ik nog nooit genoemdquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MariaatjeHoe gaat het met mijn sportievelingetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |