quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef kwakveense het volgende:
het goede nieuws: het is geen woensdag vandaag, dus de lesjes die ik zou willen volgens zijn er helemaal niet... alleen gevorderden meuk en paaldansen vanavond
ja en heel deprimerend voor iemand die haar eigen gewicht niet kan tillen met haar armenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef Miss_S het volgende:
Paaldansen is ook erg goed voor je lichaam Kwak
precies! das ook waar ik wezen moet...quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Deze reeks is volgens mij af en toe echt voer voor psychologen(no offence hoor!)
Hmm de Plus-salade kip/ananas met pijnboompitjes is goed te doen*munch munch*
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef kwakveense het volgende:
[..]
precies! das ook waar ik wezen moet...
O maar dat kan ik ook niet hoor! Echt niet! Dat zijn gewoon je armspieren en niet je gewicht!! Want die bodybuilders van 150 kilo kunnen zichzelf wel optrekken en die wegen echt wel meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja en heel deprimerend voor iemand die haar eigen gewicht niet kan tillen met haar armen
geloof me, het idee dat ik vanavond de deur nog uit zou moeten is voldoende om me jankend op de vloer te doen belanden momenteel, dus ik blijf lekker binnen. labielogezellig.
Maar na een tijdje zou je dat wel kunnenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:04 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja en heel deprimerend voor iemand die haar eigen gewicht niet kan tillen met haar armen
geloof me, het idee dat ik vanavond de deur nog uit zou moeten is voldoende om me jankend op de vloer te doen belanden momenteel, dus ik blijf lekker binnen. labielogezellig.
Nee helaasch niet! Insalata verde!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
Klinkt goed MuisEn hé: ook weer eens een gezond maal op je lijst
Eet je er sperziebonen bij?
Zondagavond!quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wazda? Gegrilld met laurier&zeezout? Espetada, Greys!
Stemwijzertje doen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet gewoon nog steeds niet waarop ik moet stemmen. Misschien is het dan maar beter als ik niet ga, hoezeer dit ook tegen mijn principes ingaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |