Doe maar niet dan.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef LENUS het volgende:
[..]
zou je in theorie mijn beste vriend kunnen worden.
Wie zijn 'jullie' ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben geen rascist, ik haat niemand om zijn afkomst, geloof of kleur. Al waren het Zweedse wijven met dikke tieten, moesten ze nog aangepakt worden als ze overlast bezorgen.
En dat deel snappen jullie gewoon niet, gedraag je en niemand "dieskriemimiert" je. Begin bij jezelf..
Dus? Toont maar weer eens aan dat Marokkanen ook individuen zijn en dat over een kam scheren dus zinloos is.quote:
De joden deden niets, lees even de rest van het forum door voor het vervolg van mijn argumentquote:
Vraag dat maar aan de Duitsers van toen, je kan ook Googlen op "Der Ewige Jude".quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De joden deden niets, lees even de rest van het forum door voor het vervolg van mijn argument.
Heb je met Maxima gesproken ofzo?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wie zijn er echte Nederlanders dan? Limburgers?
Jij hebt echt veel vertrouwen in de overheid he.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ook DAAR heeft ie groot gelijk. Afknallen
.
Ik vergeet soms wel eens dat ik in NWS of POL zitquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij hebt echt veel vertrouwen in de overheid he.
Op het moment dat je de politie het recht geeft zomaar elke relschopper af te knallen, gaan ze dat recht gewoon misbruiken.
Waarom denk je dat er zoveel is gevochten voor vrijheden. Je zou eens naar een land moeten gaan waar gemarteld wordt door de politie.
Het simplistische denken in Wilders retoriek is gewoon schokkend.
nog ff... de marokanen uit A'dam west...quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat zeg jij ja, dat de Joden niets deden, de Duitsers meenden dat de Joden weldegelijk wat deden. Oorzaak, gevolg... zo snel gaat dat he. Soms wordt niets doen al geïnterpreteerd als iets doen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De joden deden niets, lees even de rest van het forum door voor het vervolg van mijn argument.
Niet?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Limburgers en Friezen. Dat zijn de autochtone Marokkanenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik roep niet dat iedereen afgeknald moet worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vergeet soms wel eens dat ik in NWS of POL zit.
tering wat een kutleven moeten jullie allemaal hebben, dat zure gedoe hier.
Wie blijven er dan over? Nederlanders uit de Randstad? Die zijn toch allang "geïslamiseerd"?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Limburgers en Friezen. Dat zijn de autochtone Marokkanen.
Jij komt na 100 pagina's weer met die ene postquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik roep niet dat iedereen afgeknald moet worden.![]()
En zodra er argumenten komen, kom je met zoiets, tja.
hoe komt de holocaust hier... in een topic met de titel: Nederlands tuig relt in Leeuwardenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet?
http://www.ikonrtv.nl/kerknieuws/nieuws.asp?oId=10572
We Germans had an opportunity 25 years ago to look briefly at the Polish ghetto. This time, our eyes have been opened by the experiences of the last decades.
For example, in Deuteronomy it is written: "Unto a foreigner thou mayest lend upon usury, but unto thy brother thou shalt not lend upon usury.
There is no difference between these Jews in Poland and these in Palestine, although the two are widely separated.
n the course of the 19th and 20th centuries, they spread from Eastern Europe like an irresistable tide, flooding the towns and nations of Europe - in fact, the entire world.
Von Osteuropa aus
(Wilders steelt gewoon uit de eeuwige jood)![]()
http://www.holocaust-history.org/der-ewige-jude/stills.shtml
etc. etc.
Weet niet, ik was niet degene die er over begon.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef woid het volgende:
[..]
hoe komt de holocaust hier... in een topic met de titel: Nederlands tuig relt in Leeuwarden
Hollandersquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wie blijven er dan over? Nederlanders uit de Randstad? Die zijn toch allang "geïslamiseerd"?
Dat is dus het hele punt, maar dat is blijkbaar racismequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef IHVK het volgende:
En natuurlijk moeten criminelen en relschoppers hard aangepakt worden, duh.
1,5 pagina.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt na 100 pagina's weer met die ene post. Er zit "iets" tussen
.
Wel als je die mensen kolonisten enzo gaat noemen wat Wilders doet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus het hele punt, maar dat is blijkbaar racisme.
Wanneer meer dan 50% van een groep zich misdraagt, en de andere 50% die zich wel weet te gedragen het gekloot van de eerste 50% probeert te vergoeilijken, is het in mijn ogen geoorloofd om het kaf van het koren te scheiden. KEI- en KEIHARD ingrijpen is wat ons rest. De paar procent die mee wil doen moeten we steunen en beschermen tegen wraakakties van hun "broeders"quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wel als je die mensen kolonisten enzo gaat noemen wat Wilders doet.
Volgens mij is van links tot rechts iedereen voor het aanpakken van relschoppers. Wilders discrimineert echter een hele groep erbij mee dat is het verschil.
Je wil ook mensen die niets gedaan hebben "KEI- en KEIHARD" aanpakken? Nee hoor, geen racisme, absoluut niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:31 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wanneer meer dan 50% van een groep zich misdraagt, en de andere 50% die zich wel weet te gedragen het gekloot van de eerste 50% probeert te vergoeilijken. Is het in mijn ogen geoorloofd om het kaf van het koren te scheiden. KEI- en KEIHARD ingrijpen is wat ons rest. De hele kleine minderheid die mee wil doen moeten we steunen en beschermen tegen wraakakties van hun "broeders"
Alsof Maxima Nederland begrijpt in haar ivoren coconquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Daarom heeft Maxima dus gelijk: "de Nederlander bestaat niet".
Jij vindt jezelf een Nederlander, een Limburger of Groninger ook. Een PVV'er ziet zich als een Nederlander (de PVV met 9 zetels, vertegenwoordigd het volk), maar een SGP'er die geen vrouwen in de partij wil ook. "De" Nederlander bestaat inderdaad niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alsof Maxima Nederland begrijpt in haar ivoren cocon.
Mensen die criminelen beschermen mogen wat mij betref ook gestraft worden ja. Hetzij in het debat, hetzij financieel. Afhankelijk per situatie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je wil ook mensen die niets gedaan hebben "KEI- en KEIHARD" aanpakken? Nee hoor, geen racisme, absoluut niet.
Dat is JOUW mening. Er zijn genoeg zaken die "de Nederlanders" met elkaar gemeen hebben en binden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf een Nederlander, een Limburger of Groninger ook. Een PVV'er ziet zich als een Nederlander (de PVV met 9 zetels, vertegenwoordigd het volk), maar een SGP'er die geen vrouwen in de partij wil ook. "De" Nederlander bestaat inderdaad niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |