What's up?quote:
?quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Gezeik van een niet nader te noemen persoon, beetje misselijk, kuthumeur ach iedereen kent t wel, gaat wel weer over
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Gezeik van een niet nader te noemen persoon, beetje misselijk, kuthumeur ach iedereen kent t wel, gaat wel weer over
one of those days...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Zondag, massagequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:14 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik ben de laatste weken zo gestressed dat alles van mn nek tot mn schouders tot mn rug muurvast zit en pijn doet, iets met teveel hooi en een vork achja we'll live
Ben jij zo makkelijk met het uitdelen van massages? Want dan ga ik ook in de rij staanquote:
Hey Jannuk!quote:
Ikke wel hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben jij zo makkelijk met het uitdelen van massages? Want dan ga ik ook in de rij staan
Ik ga het onthouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Ikke wel hoor. En (ik wil niet opscheppen) ik schijn er nog redelijk goed in te zijn ook
.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ikke wel hoor. En (ik wil niet opscheppen) ik schijn er nog redelijk goed in te zijn ook
.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:35 schreef rival het volgende:
[..]
redelijk maar?
kom dan maar hier dames, ik ben fucking goed namelijk
IK niet, ik masseer redelijk, en neuk als de bestequote:
eerst zeggen dat je niet eerlijk bent, en dan dat je neukt als de beste!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK niet, ik masseer redelijk, en neuk als de beste.
Das vrouwenlogica, dat snap JIJ nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
eerst zeggen dat je niet eerlijk bent, en dan dat je neukt als de beste!
Passioneel knuffelen misschienquote:
Nu zijn wij partners in crimequote:
ik ben nog maagdquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
jij ligt op je rug te liggen, kreun je wel?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
jij ligt op je rug te liggen, kreun je wel?
ik snap wel meer nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das vrouwenlogica, dat snap JIJ niet.
komende 7uur kan ik daar niets op doen... en na 4 wkn wordt dat ook wel saai omdat zoveel te spelen (en heb net al 2uur gespeeld haha)quote:
kreun je zo hard dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
krijg hier bijna rooie oortjes op mn werk joh!
Ik ook niet hoor, ik lulde ook maar watquote:
waarom kan je daar nu niks op doen dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
komende 7uur kan ik daar niets op doen... en na 4 wkn wordt dat ook wel saai omdat zoveel te spelen (en heb net al 2uur gespeeld haha)
omdat ik bescherming heb... dan kan je nix doen... maar ook niet afgeknald worden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarom kan je daar nu niks op doen dan?
maar snap wel dat het saai wordt ja.
dan zeg ik HALLOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |