Inderdaad, dat is mijn probIeem.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:26 schreef mschol het volgende:
[..]
daemon tools is een dvd emulatie programma en emuleert alleen maar 1 of meerdere dvd drives (waar je dan iso's e.d. in kan mounten)
hij heeft gewoon het probleem dat z'n fysieke dvd speler de dvd niet leest denk ik
Nou eigenlijk hoop ik van niet...aangezien het me vanzelfsprekend lijkt dat je als bedrijf zorgt dat je zoiets direct wanneer t spel uitkomt in huis hebt zodat je het asap (lees binnen 1 dag) naar je klanten kan opsturen. Aangezien je je klanten tevreden wilt houden zodat ze vaker bij je bestellen...Daarom was mijn vraag ook of iemand hier ervaring mee had...dus als je niks nuttigs te melden hebt doe dat dan ook nietquote:
Ik heb alleen een screenshots van mijn tuinquote:Op zaterdag 6 juni 2009 00:54 schreef LalileLove het volgende:
Kunnen jullie ook screenshots van maken? Ik ben wel benieuwd.
Ik ook! Ik mis zoveel dingenquote:
Inderdaad dat valt me ook op. het is niet heel veel mooier dan de Sims 2quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:47 schreef delano.888 het volgende:
en zoveel verschil in graphics is er niet
Ik wil nou niet afkrakend doen maar ik begin steeds minder te zien in TS3, en ben blij dat ik m nog niet gekocht heb. Ik heb echt t vermoeden dat ik dit bovenstaande (en meer) makkelijk in TS2 kan maken namelijkquote:
Kan jij ook in deel 2 meteen naar je buren of de stad gaan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik wil nou niet afkrakend doen maar ik begin steeds minder te zien in TS3, en ben blij dat ik m nog niet gekocht heb. Ik heb echt t vermoeden dat ik dit bovenstaande (en meer) makkelijk in TS2 kan maken namelijk
Lekker boeiend das toch niet nodigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan jij ook in deel 2 meteen naar je buren of de stad gaan?
Naja, een stuk meer wil ik niet zeggen, het is gewoon heel anders geworden. In Sims 2 was het meer plas, slaap, neuk, voed kinderen op, in Sims 3 is het vooral gericht op het ontwikkelen van je Sim. Vind dit deel veel meer RPG dan Simulatie eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:47 schreef delano.888 het volgende:
Sims 2 + alle EP's + SP's voor 15 euro![]()
Kan een stuk meer dan de sims 3, en zoveel verschil in graphics is er niet
Wat dacht je van "het uitgaansleven" (hot date - nightlife)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Naja, een stuk meer wil ik niet zeggen, het is gewoon heel anders geworden. In Sims 2 was het meer plas, slaap, neuk, voed kinderen op, in Sims 3 is het vooral gericht op het ontwikkelen van je Sim. Vind dit deel veel meer RPG dan Simulatie eigenlijk.
Wel grote kans dat we over een tijd de derde versie van een Huisdieren-utibreiding krijgen.
Mankement waar ik een beetje mee zit is die open wereld. Vraag me af in hoeverre ze daar dingen bij kunnen zetten, zal flink wat processorkracht vergen vrees ik (dat doet het nu al).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dacht je van "het uitgaansleven" (hot date - nightlife)
Er staat bij mij en logo op, PC DVD ROM en MACquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:22 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb een tijd vrij fanatiek The Sims 1 gespeeld. Ik denk dat ik nu maar weer eens in ga haken. Ik heb een mac, staan de pc-versie en de mac-versie op hetzelfde schijfje, of kan ik straks stad en land af gaan lopen voor de macversie?
Dat neem ik dan ook aan!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er staat bij mij en logo op, PC DVD ROM en MAC
Dus ik neem aan dat het ook voor de Mac is? Geen idee hoor
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:47 schreef delano.888 het volgende:
Sims 2 + alle EP's + SP's voor 15 euro
Weet iemand dit zeker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er staat bij mij en logo op, PC DVD ROM en MAC
Dus ik neem aan dat het ook voor de Mac is? Geen idee hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |