Die vent heb ik ook gezien, hij kwam nogal paranoide over. Kan die man niet gewoon een baan zoeken en een leven krijgen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
Die nerd die de stemcomputer 'gekraakt' had was laatst op tv. Die voert een soort hetze tegen die computers, en is bang dat z'n stem gemanipuleerd wordt
Dan had ik dus gelijk rechtsomkeer gemaakt of een proteststem aan Marianne Thieme gegevenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:50 schreef Schokbreker het volgende:
Ik was de eerste in het stembureau. De potloden moesten nog geslepen worden.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ben er nu dus serieus over na aan het denken om niet te gaan stemmen, vanwege het potlood.........
Wat doe je dan in KLBquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:47 schreef Gupje het volgende:
Godverdomme wat kunnen mensen zich ook aan domme dingen ergeren![]()
Ga krassen of zo
Ja, dat vond ik ook. Die zou beter af zijn in een iglo op de Noordpoolquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die vent heb ik ook gezien, hij kwam nogal paranoide over. Kan die man niet gewoon een baan zoeken en een leven krijgen?
Klokkenluiders partij voor de win.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:51 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Dan had ik dus gelijk rechtsomkeer gemaakt of een proteststem aan Marianne Thieme gegeven
Jepquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:53 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Wat doe je dan in KLBJe hieraan ergeren?
Natuurlijk maakt het niets uit, totdat er een stel bruinhemden met een stem-detector bij de uitgang staat.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:50 schreef karr-1 het volgende:
Ik snap het hele gezeur rondom die automaten niet. Iemand kan zien wat je stemt, so what ?
ONGELOFELIJK!DATDITKANINNEDERLAND!quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Dit meen je toch niet? Stemmen met potlood in 2009!!!
Als je kijkt naar hoe het fout kan gaan met stemcomputers, zie Florida 2000, is het op zich niet eens zo gek dat men terugvalt op het betrouwbaarste, nl het potlood. Ik vind het wel zn charme hebben - 1e keer dat ik stem en meteen met potloodje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Dit meen je toch niet? Stemmen met potlood in 2009!!!
Yep ook heel realistisch enzo. Zullen we WO 2 er maar even buiten laten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:01 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Natuurlijk maakt het niets uit, totdat er een stel bruinhemden met een stem-detector bij de uitgang staat.
Nou dan nodig ik jou uit om als een half tamme al die stembiljetten te gaan tellenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:41 schreef kmaestro het volgende:
Weet je hoeveel tijd en geld het kost om al die papiertjes te gaan tellen? Laat staan de aanschaf van de duizenden potloden die telkens gejat worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |