Tuurlijk meen ik het, anders werd het as zaterdag dat ze weg ging.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij is nog serieus ook![]()
Helpen verhuizen noemt ie dat
Nee inderdaad, kale bedoeling straks Gijs..
Weekend is heilig he Gijsquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:11 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk meen ik het, anders werd het as zaterdag dat ze weg ging.
Nu kan ik het weekend gewoon me ding doen.
Jij kwam toch langs.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Weekend is heilig he Gijs![]()
Nog plannen dan?
Mja kan ik misschien wel doen, moet even kijken, Tam is vlgs mij wel thuis maar dacht dat we nog iets op de agenda hadden staan..quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jij kwam toch langs.
Nee weinig misschien nog ff wat dingen doen in huis, zie het wel.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja kan ik misschien wel doen, moet even kijken, Tam is vlgs mij wel thuis maar dacht dat we nog iets op de agenda hadden staan..
Maar straks huis helemaal leeg Gijs.. althans jou spullen staan er nog dan.. maar de dieren, Zoe, Pino.. ook weg?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kijk maar, als je zin hebt altijd welkom.
Alleen Zoë weg.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar straks huis helemaal leeg Gijs.. althans jou spullen staan er nog dan.. maar de dieren, Zoe, Pino.. ook weg?
Pientje lijkt me ook niet een geschikt maatje voor Miekequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:14 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Alleen Zoë weg.
Tom neem ik mee, Pino moet ik oplossing zien te vinden, die gaat niet met me mee.
Tom en Pino kunnen niet met elkaar over weg, laat staan als ik straks in een flatje woon.
nee heb ik niks mee te maken. Die rampsoftware is de meuk warain de tellingen opgeslagen worden. Dus als alles per stembureau al geteld is.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:30 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)y_dans__.html?p=28,2
Dus dat kan echt?
@Neet, goed werk deze week van je.. nu kan ik invullen met een potlood vanavond
Mijn 32" scherm en consoles zijn zo lastig meenemen in de trein en op vakantie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is toch dat kleine handheld ding van Sony
Ik snap de lol niet van gamen op zon klein dingetje eigenlijk.. moet je toch een beetje groots kunnen doen?
World Wide Dork Conferencequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Na de E3 volgende week weer de volgende conferentie
[ afbeelding ]
Apple ding of wat?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Na de E3 volgende week weer de volgende conferentie
[ afbeelding ]
quote:
Als de Ipod Touch nou ook eens kon bellen, was ik klaar geweestquote:Op donderdag 4 juni 2009 12:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hopelijk nieuwe iPhone. Mijn abo bij Hi loopt 24 juli af.
Een iPhone is een iTouch die kan bellen Gijs!quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
Als de Ipod Touch nou ook eens kon bellen, was ik klaar geweest
Ja dat is toch een Iphonequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als de Ipod Touch nou ook eens kon bellen, was ik klaar geweest
Daar zijn wel hacks voor heb ik gehoord.. maar de persoon die ik ken die dat heeft gedaan, dacht daarna nog even de firmware te updaten... nu heeft hij een hele dure Itouch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een iPhone is een iTouch die kan bellen Gijs!![]()
Enige nadeel is dat je T-mobile als provider moet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |