SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op donderdag 4 juni 2009 06:01 schreef Het_hupt het volgende:
je auto staat al klaarIk verwachtte echt een swiftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En Roden is mijn testterreinquote:Op donderdag 4 juni 2009 06:42 schreef Het_hupt het volgende:
klein voorproefje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:35 schreef draculettetje het volgende:gefeliciteerd
![]()
en vele veilige km's gewenst!
Uhm ik kan misschien maandag mijn rijbewijs ophalen en anders pas woensdag. Dus zal nu nog niet rondrijden. En dan heb ik ook nog geen auto dus heeft het nog weinig zin om die site te bezoeken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
*de lokale 112 site gaat bezoeken, ff kijken of Huppel al dr op staat
Dus Emmen is nog n paar dagen veilig?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik kan misschien maandag mijn rijbewijs ophalen en anders pas woensdag. Dus zal nu nog niet rondrijden. En dan heb ik ook nog geen auto dus heeft het nog weinig zin om die site te bezoeken.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dus Emmen is nog n paar dagen veilig?
Thnxquote:
Mag ik in jouw auto oefenen danquote:
mijn rode Polo Fox, wat doe je?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx![]()
[..]
Mag ik in jouw auto oefenen dan
Dacht dat jij een zwarte had?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |