Niks is zeker. Een paar jaar geleden dachten ze van Heracles ook dat die meteen weer zouden degraderen. Alle voetbaldeskundigen waren het er roerend over eens: ik zie die lijstjes in de VI nog zo staan. 18,18,18, 17,18,18 enzovoort. Ondertussen speelt Heracles al vier jaar op rij in de Eredivisie.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef Harpert het volgende:
Ach bekijk het zo, aan het eind van het volgende seizoen liggen ze er weer uit![]()
Omdat RKC met moeite wint van die veredelde amateurs die er al tegen Maastricht uit hadden moeten vliegen, baseer jij dat ze eredivisiewaardig zijn ?quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:12 schreef Beauregard het volgende:
Wat 'n haat.
Dat RKC een jaar of twintig achtereen leuk heeft meegedraaid in de eredivisie vergeten we voor het gemak maar even? Dat De Graafschap een mooier stadion en fanatiekere supportersschare heeft is leuk en aardig, maar voetballend is die club altijd armoe troef. Het belangrijkste criterium om eredivisiewaardig te zijn is mijns inziens nog altijd de kwaliteit van het voetbal. En daar voldoet De Graafschap niet aan. RKC wel, zo is gebleken.
Over 3 wedstrijden gewonnen van De Graafschap, dus ja.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat RKC met moeite wint van die veredelde amateurs die er al tegen Maastricht uit hadden moeten vliegen, baseer jij dat ze eredivisiewaardig zijn ?
Hmm, nee. Ik druk mij misschien niet helemaal juist uit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat RKC met moeite wint van die veredelde amateurs die er al tegen Maastricht uit hadden moeten vliegen, baseer jij dat ze eredivisiewaardig zijn ?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:18 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Hmm, nee. Ik druk mij misschien niet helemaal juist uit.
Ik wil maar aangeven dat als je die twee ploegen naast elkaar zet en op voetbalkwaliteit beoordeelt, je niet anders kunt concluderen dat RKC er beter uit komt. En dat is gebleken in de playoffs. En laat de playoffs nu net bepalen welke clubs er promoveren, danwel degraderen. Eredivisiewaardig is misschien het verkeerde etiket...
Liever een club met een standaard gevuld stadion dan een RKC waar drie mensen en een kip op af komen.quote:
gebaseerd op wat? het feit dat ze 19 jaar achter elkaar in de eredivisie speelden, het eerste seizoen na degradatie op een haartje na promoveerden en het tweede seizoen promoveerden?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:21 schreef Harpert het volgende:
Ach bekijk het zo, aan het eind van het volgende seizoen liggen ze er weer uit
In de eredivisie zater er ook vaak 6000 man. En waren de topwedstrijden uitverkocht.quote:Op donderdag 4 juni 2009 13:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Liever een club met een standaard gevuld stadion dan een RKC waar drie mensen en een kip op af komen.
wat hebben ze jou aangedaanquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Prosac het volgende:
RKC.. ongelooflijk, als de KNVB dan de competitie wil uitdunnen, begin dan aub met RKC. nietstoevoegende kutclub.
Moet je dan niet boos zijn op die club uit Doetinchem?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Promoveren ten koste van een schitterende uitwedstrijd in Doetinchem.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Moet je dan niet boos zijn op die club uit Doetinchem?
Als fok zich ook is gaat uitdunnen met moderators begin dan aub met Prosac niets toevoegende kut mod!quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:45 schreef Prosac het volgende:
RKC.. ongelooflijk, als de KNVB dan de competitie wil uitdunnen, begin dan aub met RKC. nietstoevoegende kutclub.
We hadden het hier over RKC, niet over mij.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef Schoenveter het volgende:
[..]
Als fok zich ook is gaat uitdunnen met moderators begin dan aub met Prosac niets toevoegende kut mod!
Dan hadden ze nog niet gescoord.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk niet, RKC had gewoon vrije toegang moeten geven voor de spitsen van de club uit de Achterhoek.
Inddquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:38 schreef Schoenveter het volgende:
[..]
Als fok zich ook is gaat uitdunnen met moderators begin dan aub met Prosac niets toevoegende kut mod!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |