Dan kunnen wij beoordelen of de pasvorm juist isquote:
Goed bedachtquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kunnen wij beoordelen of de pasvorm juist is
He deserved that one!!quote:Today, at a party, my three friends and I thought it would be fun to urinate in a jug. We dislike the neighbours, so decided to throw the contents of the jug over the fence into their garden. It hit a tree and splashed back. I ended up covered in our piss. FML
quote:
fijnquote:
Ik ben blij dat jullie het met elkaar eens zijn.quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag nog een aardige sms conversatie gehad met PS. Het was natuurlijk allemaal kantjeboord met de trein enzo richting Brussel... was er iemand voor de trein gesprongen en had alles (of in ieder geval haar trein) enorme vertraging. Heeft ze alsnog de halve dag in de stress gezeten... echt lullig.
Maar uiteindelijk toch allemaal nog net aan goed gekomen dus iedereen hier kan met een gerust hart gaan slapen straks
Rijswijk?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag nog een aardige sms conversatie gehad met PS. Het was natuurlijk allemaal kantjeboord met de trein enzo richting Brussel... was er iemand voor de trein gesprongen en had alles (of in ieder geval haar trein) enorme vertraging. Heeft ze alsnog de halve dag in de stress gezeten... echt lullig.
So, it didn't happen after all.quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Weinig kans. Zeg maar geen.
Sommige mensen... zijn gewoon echt zwaar kansloosquote:Man vernielt stempotloden vanwege Wilders
Vandaag heeft Kor Wijmenga, de zelfbenoemde ‘samaritaan' van Het Bildt, de stempotloden in zorgcentrum Beuckelaer in Sint Annaparochie vernield door de rode punten eraf te breken. Dit alles zodat "niemand nog op Geert Wilders (PVV) kon stemmen''.
Woordvoerster van de gemeente Het Bildt, Colette Govaars, liet weten dat er direct gezorgd is voor nieuwe potloden. Dit is niet de eerste opmerkelijke actie van Wijmenga. In februari stal hij bij de Aldi in zijn woonplaats nog tachtig broden om, maar eigen zeggen, aan een moeder met tien pleegkinderen te geven.
Wijmenga onthoudt zich van commentaar op zijn daad. De gemeente gaat verder geen stappen ondernemen tegen de potloodvernieler.
Weet niet precies hoe&wat. Volgens haar werd dat omgeroepen op schiphol, ik las vanmiddag op 9292ov dat het een 'incident bij een viaduct' was... kan dus ook wat anders geweest zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rijswijk?
Ik ben er persoonlijk voor dat springers die hun laffe daad overleven ook nog eens mogen opdraaien voor de inzetkosten van de hulpdiensten.
Dan kan het inderdaad overal zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Whiteguy het volgende:
Weet niet precies hoe&wat. Volgens haar werd dat omgeroepen op schiphol, ik las vanmiddag op 9292ov dat het een 'incident bij een viaduct' was... kan dus ook wat anders geweest zijn.
Ik moest het even wiki-en, ga ik me toch afvragen waarom je er bekend mee bentquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kan het inderdaad overal zijn.
Ik begrijp niet waarom mensen die geen leven meer hebben anderen moeten opzadelen met hun problemen. Dan kun je net zo goed een overdosis rohypnol innemen.
quote:Ten slotte staat het middel ook bekend als "date rape drug". Een op seks belust persoon, kan de Rohypnol bij zijn of haar date in een drankje doen. Wanneer de Rohypnol samen met de alcohol ingenomen wordt, wordt het slachtoffer slaperig en laat veel meer toe dan deze onder nuchtere toestand zou doen. Het geheugenverlies zorgt er bovendien voor dat er na ontwaking geen, of slechts onduidelijke herinneringen zijn (retrogade amnesie). Zelfs als het geheugenverlies beperkt is, is niet duidelijk te achterhalen of het slachtoffer zo meegaand was, als gevolg van het effect van de drug. Om deze reden is verplicht een blauwe kleurstof toegevoegd, zodat de pil in de meeste drankjes opvalt. Bij generiek verstrekte flunitrazepam, ontbreekt de blauwe kleurstof vaak. Generiek is verplicht behoudens als de arts rohypnol op recept zet met toevoeging medische noodzaak.
In 'De Slimste Mens Ter Wereld' worden wel vaker gewaagde vragen gesteld.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:30 schreef Whiteguy het volgende:
Ik moest het even wiki-en, ga ik me toch afvragen waarom je er bekend mee bent
Het zal eens niet zo zijnquote:
Wel uitgezet bij deze, rtl doet aan de korte versie waarbij een paar zeer coole scenes er uit zijn gehaaldquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:47 schreef iamredleader het volgende:
T2 is inderdaad een van de beste ooit
Ik zag het in FB, en net terwijl ik wel zin had om ff mee te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |