Je noemt een voorval van één persoon terwijl het probleem van de marokkanen wordt gevormd door een hele gemeenschap. Totaal achterlijk vergelijk dus. Daarnaast zijn niet alleen de jongeren een probleem. De ouders houden het probleem net zo goed in stand. Het is een mentaliteitskwestie.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:10 schreef IicmeinIuI het volgende:
[..]
omdat het je niet uitkomt. jij mag wel niet ter zake doende feiten noemen en ik niet?
klopt nee dus.
Zelf kom ik uit Amsterdam, vandaar dat ik Goude en Ede kleine steden noemquote:Op zondag 7 juni 2009 22:20 schreef IicmeinIuI het volgende:
[..]
groot is subjectief, maar gauda en ede vind ik niet klein en bovendien verstedelijkingen van zuid holland en utrecht.
Dat is een mentaliteitskwestie. Dat is hun probleem. Zij hebben die mentaliteit. Waar anderer mensen voor luxe dingen gaan werken en studeren, gaan relatief veel Marokkaanse en Antiliaanse jongens ervoor stelen en beroven. Dat is de mentaliteit die heerst bij relatief veel jongens onder hen.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef IicmeinIuI het volgende: [..] hun behoefte aan luxe, show, trends
Lulkoek.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oftewel, jezelf dom houden en dom voordoen.
Dit snap ik nooit zo goed en ja, ook ik heb Mein Kampf gelezen.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
Een mooi gezegde is; de geschiedenis herhaalt zich, dus uiteindelijk zullen de Marokkanen de nieuwe joden van Europa worden, met alle gevolgen van dien.
Je snapt het primaquote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit zo goed en ja, ook ik heb Mein Kampf gelezen.
De Joden waren volgends Hitler crimineel en vervuilers van de straat met hun rotzooi, Marokkanen imiteren dit gedrag dus roepen ze het toch over zichzelf af?
Andere tijd, andere problemen die er vooraf aangingen en Wilders kan je simpelweg niet vergelijken met Hitler dus laten we aub dit soort ongein buiten dit soort discussies houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De Joden waren volgends Hitler crimineel en vervuilers van de straat met hun rotzooi, Marokkanen imiteren dit gedrag dus roepen ze het toch over zichzelf af?
Dit bedoel ik dus, fijn dat jij het meteen weer bewijst, geloof jij maar lekker dat tijdtgeest ook maar enig verschil maakt, Wilders is niet eens ter sprake gekomen, in mijn ogen zal het wilders ook niet zijn die het uitvoert, hij is 1 van de europese aanswengelaars, het europese volk zal het uiteindelijk uitvoeren!quote:Op maandag 8 juni 2009 13:00 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Andere tijd, andere problemen die er vooraf aangingen en Wilders kan je simpelweg niet vergelijken met Hitler dus laten we aub dit soort ongein buiten dit soort discussies houden.
Lijkt mij ook, daarom heb ik het ook over terug sturen en niet over vergassen!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Een tweede holocaust lijkt mij een beetje te ver gaan, niet?
Ten eerste zijn Marokkanen verreweg van de grootste groep Islamitische mensen in Europa... In Nederland denkt men misschien bij een Nederlandse Moslim het eerst aan een Marokkaan, maar in Engeland zal dat altijd een Pakistaan zijn, in Duitsland een Turk, in Frankrijk een Algerijn, enz.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:42 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
De oplossing is nabij, gewoon nog een 10 tot 15 jaar de problemen bagataliseren, blijven roepen het is maar een klein groepje, de ouders kunnen er niets aan doen, het heeft niks met cultuur en geloof te maken, etc, etc, etc.!
Verder hoop ik dat onze en de nieuwe EU politiek ook de andere kant op blijft kijken, anders denkende nieuwe politieke bewegingen niet serieus blijft nemen en vooral blijft uitsluiten, dan zal het probleem uiteindelijk zo radicaal mogenlijk worden opgelost.
Een mooi gezegde is; de geschiedenis herhaalt zich, dus uiteindelijk zullen de Marokkanen de nieuwe joden van Europa worden, met alle gevolgen van dien.
Gewoon lekker zo doorgaan en nog even geduld houden.
Hou op man.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In een vrij land hebben mensen zelfs recht op zieke gedachtes, de Molsims hebben hier zelfs nog recht op zieke handelingen, wat een land, hè!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Ten eerste zijn Marokkanen verreweg van de grootste groep Islamitische mensen in Europa... In Nederland denkt men misschien bij een Nederlandse Moslim het eerst aan een Marokkaan, maar in Engeland zal dat altijd een Pakistaan zijn, in Duitsland een Turk, in Frankrijk een Algerijn, enz.
Ten tweede heb jij zieke denkbeelden als je hoopt op massa deportaties van Marokkanen/Moslims uit Europa.
De geschiedenis herhaalt zich, dus in het geval van een radicaal Europa zoals jij omschrijft zal volgens jou ook Amerika weer Europa binnen vallen om de dingetjes op een rijtje te zetten.
Er is nergens beweerd dat het een kopie moet/zal zijn er zullen dus wel degelijk verschillen zijn!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Hou op man.
De Joden hadden de kennis, het geld en de macht. Daarom moesten ze weg.
Je verhaal is niet echt wat je 'coherent' noemt. We kijken allen naar de wereld door een framewerk wat deels door onszelf is gemaakt, maar toch grotendeels is beïnvloed door de wereld om ons heen. Als jij je stort in de geschiedenis en het toen niet van het nu kan onderscheiden dan kan het inderdaad lijken alsof alles zich herhaalt, maar dat is simpelweg niet waar. Niets herhaalt zich, alles is altijd net iets anders.quote:Op maandag 8 juni 2009 13:32 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, fijn dat jij het meteen weer bewijst, geloof jij maar lekker dat tijdtgeest ook maar enig verschil maakt, Wilders is niet eens ter sprake gekomen, in mijn ogen zal het wilders ook niet zijn die het uitvoert, hij is 1 van de europese aanswengelaars, het europese volk zal het uiteindelijk uitvoeren!![]()
In het oostblok staat de nieuwe zuivering al weer voor de deur.![]()
Verder mochten de PVV en de SP elkaar vinden heb je dezelfde politieke ondergrond als in de 2de wereld oorlog!![]()
Leer niet meer te klein te denken, dus niet meer op landelijk nivo, maar kijk liever europees want europa is bezig zo snel mogenlijk te groeien naar een sterke eenheid en dat is niet voor niks.![]()
Er is veel te lang de kop in het zand gestokken in Ned. en europa, maar het is echt een illusie om te denken dat de originele europeanen hun europa zomaar zullen overdragen aan de met grootheidswaanzin bedrenkte moslim extremisten en in het bijzonder de Marokkanen, dat jullie 2 paspoorten mogen hebben is niet in jullie voordeel dit geeft europa op termijn altijdt de mogenlijkheid jullie terug te sturen.![]()
Maar bewijs jij alvast maar lekker wat ik al schreef, ik ben al lang klaar om de eigenwijzen nog te helpen op andere inzichten te komen, op een dag zal jullie hand overspeeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |