Noukjequote:
Very much so!quote:
Ik vind het heel belangrijk om te stemmen voor de 2e kamer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef mrbox het volgende:
Jeej wat gaan er weinig stemmen, het is natuurlijk ook nog de vraag van de mensen die gaan stemmen of ze uiteindelijk wel gaan stemmen natuurlijk.
Voor de mensen die niet gaan vinden jullie het dan niet belangrijk om jullie democratisch recht uit te kunnen voeren ?
Ik stem blanco, mits mogelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef mrbox het volgende:
Jeej wat gaan er weinig stemmen, het is natuurlijk ook nog de vraag van de mensen die gaan stemmen of ze uiteindelijk wel gaan stemmen natuurlijk.
Voor de mensen die niet gaan vinden jullie het dan niet belangrijk om jullie democratisch recht uit te kunnen voeren ?
Het is vast heel belangrijk, maar als je je er niet in verdiept hebt, is het ook weinig zinvol om te gaan stemmen toch.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef mrbox het volgende:
Die paar vraagjes op kieswijzer zijn zo in gevuld hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het is vast heel belangrijk, maar als je je er niet in verdiept hebt, is het ook weinig zinvol om te gaan stemmen toch.
Vanwaar de nieuwe ava?
Ik had ook niet anders van je verwachtquote:
Waar wordt je op getest dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:05 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen!
Vanmiddag de uitslag van mijn bloedproefjes. Nu maar hopen dat ik niet dezelfde leverkwaal heb die de rest van de familie heeft
Nee die kieswijzer is betrouwbaarquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:25 schreef mrbox het volgende:
Die paar vraagjes op kieswijzer zijn zo in gevuld hoor![]()
Ow ik zat gister met een half oog Bolt te kijken en die hamster is vet
Ik kwam uit op VVDquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee die kieswijzer is betrouwbaar
No shit, sherlock? De vraag is welke!quote:
Als je stemt adhv wat er uit een kieswijzer komt en jezelf niet inleest, kun je volgens mij net zo goed niet gaan stemmen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Die paar vraagjes op kieswijzer zijn zo in gevuld hoor![]()
Ow ik zat gister met een half oog Bolt te kijken en die hamster is vet
Ya, sure...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders van je verwacht
Van alles, heb eerder 2 buisjes bloed moeten afstaan, daar konden ze niks in vinden. Nu drie buisjes.quote:
quote:
Weird me. Ik was een rondje aan het rijden gisterenavond en toen smste hij ineens hoe het ging, met een uitnodiging voor een roséetje (Hij was jarig). Daar ben ik op in gegaan..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |