quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare ik hoop voor je dat het iets wordt.
Oh, en ik ontdekte dat we gaan meeten?! Jij komt schijnbaar naar Friso in Eindhoven?!
Er zijn heus nog wel meer hetero's. Ook vrouwen (DR34M3R gaat toch ookquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]wordt het een spot de hetero tussen de homo's feest?!
Hehe, hmmmm... eens kijken of er wat valt te ritselen daar danquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn heus nog wel meer hetero's. Ook vrouwen (DR34M3R gaat toch ook).
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, nee, Ang3l is mij te mager...
Enkele lesbo's van friso:quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, hmmmm... eens kijken of er wat valt te ritselen daar danAng3l ofzo
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, nee, Ang3l is mij te mager...
quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah heey, vreet dan ook eens wat..en hoe lang ben je al aan het mee lezen?
Daar worden ze vast vrolijk vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Okee, ik weet wat ik ga doen op het friso... even wat dames van de pot af trekken
hehe, op een pann feest heb ik er 2 toch redelijk aan het twijfelen gemaakt...quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar worden ze vast vrolijk van, en van die soort grappen ook
.
Snuitje heeft me overtuigd, ik ga voortaan voor de vrouwen zonder ruggegraatquote:
maar Tha_Erik, je weet dat je dan ook een botte lul moet worden zonder smaak en je moet boeren, ruften, en on attent zijn enzo he!quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snuitje heeft me overtuigd, ik ga voortaan voor de vrouwen zonder ruggegraat.
Bedoel je nou dat ik een MAN moet worden!? Nou laat dan maar...quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
maar Tha_Erik, je weet dat je dan ook een botte lul moet worden zonder smaak en je moet boeren, ruften, en on attent zijn enzo he!
Wat hebben wij daar aan? Of zijn ze bi?quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enkele lesbo's van friso:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Go get'm tiger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |