abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69684025
vervolg
pi_69684227
ooh, dit is serieus

succes
You dream it, I live it.
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:20:16 #3
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_69685370
Je hebt er zin in !

Okay volgende casus ( wel een leuke, althans voor de meer "recht" mensen dan de dieren mensen ) :

Storm. Schutting waait om en hond van de buren ( Maltezer leeuw A te noemen) komt over de schutting in de tuin waar jouw ex luchtmacht bewaking killer (herder B te noemen) ook vrij rond huppelt.

A komt kwispelen en B gromt. A rent weg terug naar zijn "oude" eigen helft en B komt erachteraan.
*%%#^*%($&%@#* B dood in tuin van A.

Wat nu ?!
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_69685466
Nu is hond A dood
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:23:52 #5
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_69685701
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:20 schreef DownForZ het volgende:
Nu is hond A dood
Klein beetje maar. B sleept later A terug naar de achterdeur van zijn "terrein" wachtend op een beloning van de baas....

( nee niet mijn hond ofzo .. )

[ Bericht 4% gewijzigd door Cappy op 03-06-2009 23:27:06 (duidelijkheid ) ]
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
pi_69686096
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:20 schreef Cappy het volgende:
Je hebt er zin in !

Okay volgende casus ( wel een leuke, althans voor de meer "recht" mensen dan de dieren mensen ) :

Storm. Schutting waait om en hond van de buren ( Maltezer leeuw A te noemen) komt over de schutting in de tuin waar jouw ex luchtmacht bewaking killer (herder B te noemen) ook vrij rond huppelt.

A komt kwispelen en B gromt. A rent weg terug naar zijn "oude" eigen helft en B komt erachteraan.
*%%#^*%($&%@#* B dood in tuin van A.

Wat nu ?!
Als ik eigenaar zou zijn van die Maltezer zou ik zo zwaar zijn en toch wel zeggen dat de buren een bijtend rotbeest hebben. Misschien niet rationeel maar verdorie, ik zou er kapot van zijn als Ollie iets dergelijks gebeuren zou.

Maar w.m.b. geen schuldvraag maar een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Als de koek op is dan heb ik ook nog wel een case die zelfs aardig te verwachten valt trouwens.
  woensdag 3 juni 2009 @ 23:36:23 #7
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_69686302
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef Stali het volgende:

[..]

Als ik eigenaar zou zijn van die Maltezer zou ik zo zwaar zijn en toch wel zeggen dat de buren een bijtend rotbeest hebben. Misschien niet rationeel maar verdorie, ik zou er kapot van zijn als Ollie iets dergelijks gebeuren zou.

Maar w.m.b. geen schuldvraag maar een ongelukkige samenloop van omstandigheden.

Als de koek op is dan heb ik ook nog wel een case die zelfs aardig te verwachten valt trouwens.
Aansprakelijkheid werd idd niet erkend ongelukkige samenloop van omstandigheden...
pi_69686586
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Cappy het volgende:

[..]

Aansprakelijkheid werd idd niet erkend ongelukkige samenloop van omstandigheden...
Als het ruimte krijgt wil ik nog wel een andere zaak posten.

Welterusten voor nu, Cappy. .
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:09:45 #9
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_69687437
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Als het ruimte krijgt wil ik nog wel een andere zaak posten.

Welterusten voor nu, Cappy. .
GN natuurlijk.. wil altijd alles weten wat dat betreft

Schadeformulieren en getuigen verklaringen zijn vaak een soort thriller voor me Man wordt aangereden klapt op motorkap rolt van de wagen ( picture that ). 10 getuigen en dan de anti climax .....

"it wasnt me "

... ooh en ik voel nu aan dat ik te ver doordraaf .. heh .
pi_69687516
Hond bij kat dood?
Tja dan moet je de hond niet bij de kat stoppen als ie daar zo allergisch voor is dat ie dan dood gaat.
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:17:21 #11
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_69687633
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 00:12 schreef klipper het volgende:
Hond bij kat dood?
Tja dan moet je de hond niet bij de kat stoppen als ie daar zo allergisch voor is dat ie dan dood gaat.
Damn ! haha time for
pi_69687890
Ander topic is nog niet dicht toch?
pi_69692677
Nu is ie wel dicht, ben benieuwd wat voor casi er nog meer langs gaan komen hier.
Die van Cappy zou ik overigens ook als ongelukkige samenloop van omstandigheden hebben betiteld.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_69693526
Ik had nog bijna een "leuke" casus voor jullie, gelukkig de honden op tijd terug gevonden

Zo nu eerst even bijkomen............
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69707166

PS: het jonge kauwtje is vandaag verder gevlogen, in het begin waren het wat stuntelige vliegoefeningen, maar vandaag lukte het hem dan toch om de tuin uit te vliegen.
Heeft eerst nog een tijdje op het dak van de schuur gezeten, maar is na enige verkenning verder gevlogen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:43:16 #16
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_72309581
Piet, ik wil je hond lenen, kan dat?
Mijn idiote buurvrouw heeft inmiddels 7 katten en ik ben haar en haar katten helemaal beu.

Alle dagen die stront van haar katten ruimen ben ik spuugzat.
Ook de vernielingen, het braaksel van die beesten.
De kattengevechten onder mijn slaapkamerraam.

Ik hoor het wel.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_72318243
Even met de buurvrouw gaan praten misschien?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')