Klein beetje maar. B sleept later A terug naar de achterdeur van zijn "terrein" wachtend op een beloning van de baas....quote:
Als ik eigenaar zou zijn van die Maltezer zou ik zo zwaarquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:20 schreef Cappy het volgende:
Je hebt er zin in !
Okay volgende casus ( wel een leuke, althans voor de meer "recht" mensen dan de dieren mensen ) :
Storm. Schutting waait om en hond van de buren ( Maltezer leeuw A te noemen) komt over de schutting in de tuin waar jouw ex luchtmacht bewaking killer (herder B te noemen) ook vrij rond huppelt.
A komt kwispelen en B gromt. A rent weg terug naar zijn "oude" eigen helft en B komt erachteraan.
*%%#^*%($&%@#* B dood in tuin van A.
Wat nu ?!
Aansprakelijkheid werd idd niet erkend ongelukkige samenloop van omstandigheden...quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Als ik eigenaar zou zijn van die Maltezer zou ik zo zwaar![]()
![]()
zijn en toch wel zeggen dat de buren een bijtend rotbeest hebben. Misschien niet rationeel maar verdorie, ik zou er kapot van zijn als Ollie iets dergelijks gebeuren zou.
Maar w.m.b. geen schuldvraag maar een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Als de koek op is dan heb ik ook nog wel een case die zelfs aardig te verwachten valt trouwens.
Als het ruimte krijgt wil ik nog wel een andere zaak posten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 23:36 schreef Cappy het volgende:
[..]
Aansprakelijkheid werd idd niet erkend ongelukkige samenloop van omstandigheden...
GN natuurlijk.. wil altijd alles weten wat dat betreftquote:Op woensdag 3 juni 2009 23:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Als het ruimte krijgt wil ik nog wel een andere zaak posten.
Welterusten voor nu, Cappy..
Damn ! haha time forquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:12 schreef klipper het volgende:
Hond bij kat dood?
Tja dan moet je de hond niet bij de kat stoppen als ie daar zo allergisch voor is dat ie dan dood gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |