Heb vroegah ook wel eens wat obscure mixjes gemaakt, en dan was het altijd een sport om er een plaat in te stoppen die ze niet kende. En dus heb ik die CD single een keertje uit Bayern mee genomen toen ik daar toch was. (tip 12, altijd een locale platenboer checken als je in het ausland bentquote:
Oooooh, dat verklaard.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uh venco... hij doelde op die andere ondertitels... "Rain and tears are the same"
Dat zou ik er niet uithalen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, deze versie kende ik niet eens
[..]
Yep, bedoelde ik wel... de hele melodie letterlijk overgenomen.
Maar zo veel happy hardcoreplaten zijn gebaseerd op Canon in D, dus zo speciaal is het nou ook weer niet
[..]
En zo hoort het!
Altijd leuk om met wat nieuws aan te komenquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heb vroegah ook wel eens wat obscure mixjes gemaakt, en dan was het altijd een sport om er een plaat in te stoppen die ze niet kende. En dus heb ik die CD single een keertje uit Bayern mee genomen toen ik daar toch was. (tip 12, altijd een locale platenboer checken als je in het ausland bent
Jaa vrouwen die zo gek op je zijn is superquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! gek kind dat ze is![]()
wie weet of ik ga binnenkort toch nog eens in der pannetjes roeren
Of ze gek op me is is nog maar de vraag, maar wel leuk dat ze aan me denktquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaa vrouwen die zo gek op je zijn is super(mits het niet te gek wordt natuurlijk)
![]()
Je verloofde?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of ze gek op me is is nog maar de vraag, maar wel leuk dat ze aan me denkt
Had je gemeld dat je op skype zat dan ? anders heeft ze toch best wel een zoektocht achterde rug ? of kon ze het gewoon ergens vinden ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Maar dat is tof idd!quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ok, luister even naar de volgende twee passages:quote:
Nou ja, voornaam+achternaam+stad, dan gaat het hardquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Had je gemeld dat je op skype zat dan ? anders heeft ze toch best wel een zoektocht achterde rug ? of kon ze het gewoon ergens vinden ?
Wat heeft je zus er nu weer mee te maken?quote:
jij bent gewoon langzaamquote:
Okequote:Op woensdag 3 juni 2009 22:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ok, luister even naar de volgende twee passages:
Rain and tears are the same,
but in the sun
you've got to play the game.
When you cry in winter time,
you can pretend
it's nothing but the rain.
en
There's a key to open doors
to look inside,
what life has got to hide.
Find that key and you will see
that you'll be shocked,
the door is unlocked
Denk wel dat je kan concluderen dat je d'r intresse hebt gewektquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, voornaam+achternaam+stad, dan gaat het harden ze heeft hyves ook al gevonden
![]()
Kan het met me versufte kop nog bij houden valt wel meequote:
Coolquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
Hmm. Een meisje waar ik vroeger verliefd op was heeft me toegevoegd op Facebook.
Da's ook wel heel plots.
dromen van die auto?quote:
Weltrustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |