Begin maar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
Grapjes maken over iemands date is leuk.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Dit is pas een teleurstelling, en niet omdat ze nog verpakt zitten.
[ afbeelding ]
Maar mijn grapjes zijn leuk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar o wee als iemand ht tegen jou doet!
zelf daten is leuker dan grapjes maken over iemands datequote:
Roep dat nu niet te hard.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahhaha Zorg jij nu maar dat jij weer aan de date raakt
Maar het zijn lieve, bemoedigende grapjes.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
zelf daten is leuker dan grapjes maken over iemands date
De meeste mannen kijken alleen naar de grootste detailsquote:
Dat is inderdaad een hele slechte photoshop...quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:09 schreef dawg het volgende:
Dit is pas een teleurstelling, en niet omdat ze nog verpakt zitten.
[ afbeelding ]
zoveel dooien vielen er niet in Terminator, had ze best aangekunt denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaja moet natuurlijk wel op je letten van murm
Gezicht staat er helaas niet op dus tja..quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De meeste mannen kijken alleen naar de grootste details
Van mij mag je grapjes makenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het zijn lieve, bemoedigende grapjes.
Ik kan geen grappen vertellen, als je dat bedoelt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Ok, wie van de vrouwen vindt eigenlijk van zichzelf dat ze humor heeft? Serieus?
dan is het goed. maar toch. Daten?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar het zijn lieve, bemoedigende grapjes.
Geen idee. Ik kan mijn ouders, zus en broertje laten lachen en bepaalde vrienden en klasgenoten. Maar ik weet ook dat een hoop mensen me totaal niet grappig vinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Ok, wie van de vrouwen vindt eigenlijk van zichzelf dat ze humor heeft? Serieus?
Begrijp je ze wel of is dat ook al moeilijk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:14 schreef Ofresca het volgende:
Ik kan geen grappen vertellen, als je dat bedoelt.
Ik niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:13 schreef dawg het volgende:
Doen ze gewoon omdat ze meelijden met je hebben!quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan mijn ouders, zus en broertje laten lachen en bepaalde vrienden en klasgenoten. Maar ik weet ook dat een hoop mensen me totaal niet grappig vinden.Smaak gerelateerd.
Meestal niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Begrijp je ze wel of is dat ook al moeilijk?
Alsof die niet te voorspellen was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doen ze gewoon omdat ze meelijden met je hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |