Alle inhoudelijke opmerkingen, reacties op de therapie, je behoefte aan een weekopdracht, of gewoon kreten om hulp dus in het Afkicken en therapeutische gesprekken in Rehab topic http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/003435.html of in deel zoveel daarvan.
Zucht; broeders en zusters in de verdwazing kunnen we niet een stilte therapie afspreken. De topics zijn niet aan te slepen. Straks zijn ze plots op en dan zitten we...
Ode aan wijlen mimi...
Je mooie haren
kunnen mij niet meer bedaren
Je mooie ogen
kunnen niet meer pogen
mij te redden uit de zee
van liefde waarin ik verdrink
Ik heb gezwegen over mijn liefde voor jouw
en nu ben ik in rouw
Mijn ongestilt verlangen
want mimi heeft zich verhangen
[Dit bericht is gewijzigd door Diesel (Datum 04 Januari 2000).]
quote:
Beste Juul en Voyeur,
Zoals ik jullie gisteren al had verteld zijn de opties van dr Bogus call-opties, die vandaag zoals je hebt kunnen zien op CNBC stevig minder waard zijn geworden door de daling van dde aandelenkoersen.Dit heeft tot verrassend resultaat, dat ik met ingang van vandaag een meerderheidsbelang heb in de Rehab kliniek. Deze gelukkige omstandigheid wil ik meteen gebruiken voor het doorvoeren van een aantal veranderingen:
Ikzelf: benoem mijzelf tot directeur geneesheer
Juul: jij bent vanaf nu directrice algemene zaken
Voyeur: je inspanningen zijn niet ongemerkt voorbij gegaan, bij deze wordt je benoemd tot directeur huisvesting en klachtenbehandeling.
Dr Bogus: onbezoldigd extern adviseur patiëntenbehandeling en commissaris-generaal
Voor onze huisvesting heb ik het volgende geregeld...
Beste HiZ,
ben even weg en je pleegt meteen een machtsgreep! Ik had niet verwacht dat je zo'n smerige streek uit zou halen
En verstand van aandelen heb je ook niet. Omdat ze minder waard zijn heb je ineens een meerderheidsbelang? En of je verliest hangt maar net af van het bedrag waarop je ze gecalled hebt, beste HiZ.
Ik laat dit niet over mijn kant gaan. Mijn eisen:
- Je staat je, illegaal verworven (want hebben de aandeelhouders erover gestemd?) positie weer af an mij.
- Mag je zelf weten wat je zelf wilt doen.
Onthoudt, beste HiZ, de kliniek is mijn creatie. Ga je ermee aan de haal, vermorzel ik je voor de rechter!
Dr. Bogus (jawel mensen, nog steeds de enige!)
dr.bogus
Merel: Ahh, laat de deur nou open, please (sorry Just Me)
Ik heb nog wel wat ideeën:
-TARA-tips
-streams uit de kliniek of het BB-huis
-Dr Bogus mededelingen (soms kan ook Juul of HiZ dit doen)
-Nieuws uit de kliniek (om 18.00 en 20.00)
-Eigen BB-huis en tuine (hoe bouw je je eigen BB-huis met alles erop en eraan (incl. Storvatt))
-Voor morgen: De antwoorden en uitslagen van Fannetjes BB-quiz
-Wielrennen met Ruud
-Voetballen olv Willem en Ruud
-Reis TV: Cuba
-Postcodes raden
-Jerry Springer (met Willem als Jerry)
-Alle Paul de Leeuw als Ruud stukjes non-stop
etc, etc.
eerst weer genoeg ideeën?
met twijfelende groet,
Bor.
Oh, en ik hoor net dat RTLLive iets gaat doen over de persconferenties, we schakelen nu live door...!
Hallo staf!
Jullie kunnen toch niet zo met je patienten om gaan? Bor is net van de prozac af en dan doen jullie dit. Zet haar (dacht ik)terug naast het kippehok zodat ze weer kan huuuuuuuu!
Uw brief zal in de volgende directievergadering van de Rehab-kliniek NV worden besproken.
Waar het uw toestand betreft is het mijn professionele opinie dat u in de ontkenningsfase zit. Maar vreest u niet, wij in de Rehab-kliniek hebben vaker met dat bijltje-aan-een-ketting gehakt. Geniet u nou maar lekker van uw bosvilla en werkkamer in het nieuwe administratiegebouw.
HiZ
Geneesheer Directeur
NB was u ervan op de hoogte dat u als adviseur een mooie onkostenvergoeding krijgt (geen bonnetjes vereist)
quote:
op 01-04-2000 om 04:09 PM schreef bogus het volgende:
Beste HiZ,ben even weg en je pleegt meteen een machtsgreep! Ik had niet verwacht dat je zo'n smerige streek uit zou halen
En verstand van aandelen heb je ook niet. Omdat ze minder waard zijn heb je ineens een meerderheidsbelang? En of je verliest hangt maar net af van het bedrag waarop je ze gecalled hebt, beste HiZ.
Ik laat dit niet over mijn kant gaan. Mijn eisen:
- Je staat je, illegaal verworven (want hebben de aandeelhouders erover gestemd?) positie weer af an mij.
- Mag je zelf weten wat je zelf wilt doen.Onthoudt, beste HiZ, de kliniek is mijn creatie. Ga je ermee aan de haal, vermorzel ik je voor de rechter!
Dr. Bogus (jawel mensen, nog steeds de enige!)
De nieuwbouw is voor het personeel om rustig te kunnen werken, voorlopig blijft je studio derhalve op je eigen kamer. En dat blijft ook zo tot het moment dat de medische staf je ontslaat uit de kliniek.
Ik neem deze gelegenheid ook even te baat om te reageren op je ideeën, hoewel deze natuurlijk eigenlijk in de ideeënbus bij de receptie hadden gehoord.
1. goed idee, welke tips van Tara bedoel je
2. goed idee, wordt al uitgevoerd, dr Bogus de eerbiedwaardige oprichter en huidige adviseur van de kliniek heeft een paar duizend camera's laten installeren.
3. goed idee, alleen zou ik ze dr Bogus Adviezen willen noemen, uit de aard der zaken zullen Juul, Voyeur en ikzelf deze adviezen geheel overlaten aan dr Bogus.
4. goed idee, de blauwdrukken liggen reeds klaar, onder dankzegging aan eli.
5. de rest van je ideeën lijken al uitgevoerd te zijn en hebben daarom meer van nabeschouwingen dan ideeën, maar desalniettemin, goed gedaan hoor jochie.
Dr HiZ
Geneesheer Directeur
quote:
op 01-04-2000 om 04:31 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:
HiZ: Bij je aankondiging van de nieuwbouw stond niets over de studio, betekend dit dat deze op mijn kamer blijft?
Ik heb nog wel wat ideeën:
-TARA-tips
-streams uit de kliniek of het BB-huis
-Dr Bogus mededelingen (soms kan ook Juul of HiZ dit doen)
-Nieuws uit de kliniek (om 18.00 en 20.00)
-Eigen BB-huis en tuine (hoe bouw je je eigen BB-huis met alles erop en eraan (incl. Storvatt))
-Voor morgen: De antwoorden en uitslagen van Fannetjes BB-quiz
-Wielrennen met Ruud
-Voetballen olv Willem en Ruud
-Reis TV: Cuba
-Postcodes raden
-Jerry Springer (met Willem als Jerry)
-Alle Paul de Leeuw als Ruud stukjes non-stop
etc, etc.eerst weer genoeg ideeën?
Weliswaar heb ik opdracht gegeven tot het laten bouwen van de bouwkeet ten behoeve van de bouw van het nieuwe administratieve gebouw, maar helaas ben ik niet meer bevoegd om jullie klacht te behandelen sinds de benoeming van Voyeur tot directeur huisvesting en klachtenbehandeling. Hij is overigens ook degene die gaat over jouw sollicitatie Dutchie.
Verder wens ik jullie veel succes.
Dr HiZ
Geneesheer Directeur
quote:
op 01-04-2000 om 05:05 PM schreef dutchie het volgende:
Bor,
je hebt helemaal gelijk! Ga je mee, gaan we een klacht indienen bij de staf.Hallo staf!
Jullie kunnen toch niet zo met je patienten om gaan? Bor is net van de prozac af en dan doen jullie dit. Zet haar (dacht ik)terug naast het kippehok zodat ze weer kan huuuuuuuu!
[Dit bericht is gewijzigd door Diesel (Datum 05 Januari 2000).]
Dat is dé plek ervoor en deze topics zijn toch al nauwelijks meer te volgen. Blijkt ook wel uit Hiz herhaalde pogingen mij in een baan te manouvreren. HIZ, IK WEIGER DE AANSTELLING. Zo misschien helpt dit dan
komt-ie:
HOOFDGEBOUW (kamers 001 t/m 010 en 101 t/m 110)
001 - Bonzai
002 - Ayla1 & opa
003 - just me
004 - BwennieBren
005 - Re
006 - Alkyone
007 - SunChaser
008 - Jewel
009 - M@rt.in
010 - misterDre
101 - CURIO
102 - dutchie
103 - blauwe m&m
104 - Ayla
105 - Rainbow
106 - wisegirl
107 - Fokke
108 - Hawkwind
109 - bolletje
110 - Kierewiet
EXTRA VLEUGEL (kamers 011 t/m 020 en 111 t/m 120)
011 - Diesel
012 - Miekje
013 - Naf
014 - juffrouwJannie
015 - Jane
016 - mimi
017 -
018 - tina
019 - Liejannuh
020 - jooltje
111 - Kozzmic
112 - Barbie
113 -
114 - Babs
115 - Merel
116 - Tazz
117 - TARAraboemdijee
118 - Fannetje
119 - Guus Muisarm
120 - Jesper
PENTHOUSES
201 - Buzzer + familie
202 - Phileine & Voyeur
203 - Hunter (out of the closet!)
204 - Otaku-san
205 - Charisma
206 - MissX / DIGGER
TUIN
kippenhok: Beppie
naast kippenhok: Bor
tent 01: PLANIX, Ludo, dEON
tent 02: --
størvatt: Moor, Ghaven
PERSONEELSGEBOUW
Dr Bogus, Juul, HiZ, Schanulleke
Dodo has left the building......
- klik hier voor plattegrond
- klik hier voor cartoon
(met dank aan Eli)
Wijzigingen kunnen ook per e-mail of icq aan mij worden doorgegeven:
gklomp@dds.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 05 Januari 2000).]
2) Is het mijn taak om het störevatt op te stoken? Nee, ik ben slechts verantwoordelijk voor het hakken, en op de juiste plaats achterlaten van het hiervoor benodigde hout, hetgeen, gezien het overmatige gebruik van het vat, al een halve dagtaak is. U kunt allen, naar eigen goeddunken, de ketel stoken, totdat het water op een door u als aangenaam ervaren temperatuur is gekomen.
Tenslotte wil ik mij richten tot de directie:
Na het ontvangen van enige klachten over de rumoerigheid van de electro-motoren van de camera's, ben ik na enig onderzoek tot de conclusie gekomen, dat deze motoren het best vervangen kunnen worden. Het meest geschikte model is m.i. de Mr.Whisper, van producent Spies 'r Us. Om het gehele complex van deze nieuwe motoren te voorzien heb ik een kleine raming gemaakt van de kosten, en die bedragen 46.700,00 (ex. BTW). Indien u hiermee akkoord gaat, ontvang ik graag een geparafeerde bestellingsopdracht, zodat ik kan overgaan tot bestelling en plaatsing.
Hoogachtend, uw dienstbare Schanulleke
(*) Rehab Omroep Organisatie
Leef komt tijdens BBMTV voorbij, zie Merel's planning wanneer wat wordt uitgezonden.
Alle TV en radiozaken vallen niet bepaald onder huisvesting en klachten en gaan dus naar de andere topic.
Merel?
* TARAraboemdijee klopt op de deur.
slaap je al?
of mag ik binnenkomen?
* TARAraboemdijee voelt aan de deurkruk.
de deur zit niet op slot
* TARAraboemdijee stapt dus maar naar binnen.
OK, ff reclame op TV en radio (ik zend wel non-stop clips uit, is m@rt.in ook weer tevreden)
Geachte Dr Bogus, leiders en bewoners van de Rehab,
Hierbij deel ik u mede dat ik heb besloten de kliniek per heden te verlaten. Kamer nummer 004 zal dan ook hierbij vrijkomen voor een eventueel nieuwe bewoner c.q. patient. Ik verklaar mezelf dan ook genezen.
Hier ben ik niet al te treurig om, mede gezien het feit dat ik verscheidende opmerkingen heb gehoord die over de schutting werden geschreeuwd.
Waaronder:
- BwennieBren, matennaaister ! (ik naai overigens alleen grote maten: 50 t/m 54);
- Hey tot donderdag he!;
- En last but not least:
Dat mij een fotoreportage is aangeboden door het zeer bekende en veel gelezen blad de "Bobo" alwaar ik in een zeer pikant, strak, Teletubbie-outfit voor grof geld mag gaan poseren. U begrijpt natuurlijk dat ik na mijn verslaving aan BB en mijn opname in uw kliniek probeer overal een "slaatje uit te slaan" en deze aanbieding dus niet mag en kan weigeren. Op deze manier kan ik eindelijk de telefoonrekeningen betalen die ik heb ontvangen voor de vele uurtjes die ik bij FOK! (overigens met veel plezier) heb doorgebracht en tevens mijn grote wens laten uitkomen, te weten, het aanmeten van een nieuw kapsel, het zogeheten "Coupe du Wanhoop".
Misschien dat ik ooit nog eens mag langskomen om de fotoreportage te laten zien?
Mocht het overigens zo zijn dat er na mijn vertrek nog rekeningen openstaan in verband met het plunderen van de surprisekast, het nuttigen van de vele "little green bags" uit de TellSell serie, alsmede het molestreren van een van uw (godverdomse kut) kippen, dan verneem ik zulks gaarne. De rekening kunt u sturen naar onderstaand adres:
Bwen Del
P/a Stube “De Rode Sweatshirt”
VAL 3500 Geneve
Zwitserland
Ten laatste hoop ik dat het de overgebleven bewoners goed zal vergaan en wens ik alle bewoners alsmede U, leiders van deze kliniek, nog veel storvat- en knuffelplezier!
Met vriendelijke groet,
Bwen Del
P.S. Laat ju nie gek maku!!!!
Ludo is u heel dankbaar voor het verschaffen van dit prachtige onderkomen in uw tuin. Wel heb ik een paar verzoekjes:
1. mogen de bandjes van mijn dwangbuisje iets losser?;
2. dEON is erg luidruchtige 's nachts en heeft de ziekelijke neiging om het kippenhok in te gaan, wat een hoop lawaai tot gevolg heeft;
3. na mijn Deense vrienden Kjeld Tholstrup, mc-hakkebøf en dj- Hund-i-snor geraadpleegd te hebben, zou ik graag zien dat vanaf heden størvatt correct geschreven wordt.
ik weet niet wat jullie allemaal
aan het doen zijn maar het klinkt
allemaal wel heel gezellig.
Ik lees dat er plaats is in kamer 004.
Dus zou ik heel graag een kamer willen boeken.
Liefst met TV en PC-aansluiting?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |