SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het betreft deze site www.testmijnIQ.nl
Klacht niet verder als 103 komen.
Antiklacht Volgens de site wel een bovengemiddeld IQ hebben.
P.s Wie durft de test nog meer te maken en hem hier te posten?
[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 03-06-2009 19:18:05 ]"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Is heel makkelijk, alleen een formuliertje invullen.quote:
Yupquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:15 schreef Genius-F het volgende:
Zeg was jij niet die jongen van het Vmbo BB?
Dan zit er al een slotje op.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:17 schreef RickoKun het volgende:
*verwacht +90 reacties waaruit blijkt dat men hoogbegaafd is, maar wel in dit soort topics komt*
Fok! gevalletje zie mij IQ 150 hebben alleen nu geen zin om te registreren.quote:
Screenshot!quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:20 schreef leetzors het volgende:
[..]
Fok! gevalletje zie mij IQ 150 hebben alleen nu geen zin om te registreren.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Druktemaker het volgende:
Jij bovengemiddeld?Er wordt uitgegaan van apen of zo?
Het stond er letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:23 schreef Druktemaker het volgende:
Jij bovengemiddeld?Er wordt uitgegaan van apen of zo?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef sjonbeton het volgende:
Het bewijs dat je niet zo slim ben als je je voordoet
Nee dommerik, dan moet je het topic voor de 10e keer gaan doorlezen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:26 schreef Emimich het volgende:
TS, heb je je HAVO-diploma al afgerekend?
ik ben slimmerder dan TS!quote:Gefeliciteerd! U behaalde op deze test een IQ score tussen de 120 en 130!
Dan.quote:
quote:
%quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:38 schreef steeg het volgende:
hah hoe kun je nou boven de 100% halen, dat is wiskundig onmogelijk en je liegt dus duidelijk TS. Ik zelf ben zeer tevreden met mijn score van 84%
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |