Wilders 4Lifequote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was zeker vroeg je bedje uit, he? BW
wel PVV toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan had je net zo goed niet kunnen stemmen, want ze sluiten zich bij geen enkele fractie aan, en hebben straks dus niet eens spreekrecht als er onderwerpen behandelt worden, en ook mogen ze geen moties indienen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat was zeker vroeg je bedje uit, he? BW
wel PVV toch?
oh dan bij jij best wel minder piep dan ik steeds gedacht hadquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je net zo goed niet kunnen stemmen, want ze sluiten zich bij geen enkele fractie aan, en hebben straks dus niet eens spreekrecht als er onderwerpen behandelt worden, en ook mogen ze geen moties indienen.
Ja zo kan ik ook overal tegen zijn en alles afkeuren,
ben uit '88quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dan bij jij best wel minder piep dan ik steeds gedacht had
ik mijn beeld was jij nog steeds een tiener
maar daar zijn ook grote fracties zoals christen democraten en liberalen, die samengesteld uit verschillende landen wel regelmatig een meerderheid hebben, en die krijgen ook niet alles van de grondquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
links biedt geen oplossing, al jaren niet.. dus nu over een andere boeg.
quote:
betekend nog niet dat je op een klapmongool als wilders moet stemmenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
links biedt geen oplossing, al jaren niet.. dus nu over een andere boeg.
Nee, tuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar zijn ook grote fracties zoals christen democraten en liberalen, die samengesteld uit verschillende landen wel regelmatig een meerderheid hebben, en die krijgen ook niet alles van de grond
en dan denk Geert dat hij met 4 personen daar tussen 751 andere parlementariers het verschil kan maken en in zijn eentje Turkeije kan tegenhouden
ik vind 'em geweldig!! Ik vond Rita ook heerlijk om naar te luisteren, alleen hoor ik daar nu weinig van. (heeft ze nog steeds ruzie in de achterban)quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betekend nog niet dat je op een klapmongool als wilders moet stemmen
of je nu wel of niet direct en veel invloed kan uitoefenen doet volgens mij niet ter zakequote:Op donderdag 4 juni 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet.
Als ik het weleens was vergeten om te stemmen en mensen vroegen waarom ik dan niet had gestemd, zei ik standaard: Stemmen wekt de suggestie dat we inderdaad wat in de melk te brokkelen hebben terwijl alles al vast staat.. hahaha gingen ze helemaal uit hun dak, dat dat niet waar was blablabla.
holaquote:
als dat met gefundeerde en steekhoudende argumenten gebeurd wel ja,quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind 'em geweldig!! Ik vond Rita ook heerlijk om naar te luisteren, alleen hoor ik daar nu weinig van. (heeft ze nog steeds ruzie in de achterban)
(ja, ik vind het heerlijk als mensen tegen het heilige huisje aanschoppen.)
wel leuk dat ik jonger geschat wordquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als ik had moeten gokken was ik op 19 uitgekomen
Ik vrees dat we een van de weinigen zullen zijn die zijn wezen stemmen.quote:
ik moet hier puur op reakties en zo afgaan want heb nog never een picture van je gezien....quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel leuk dat ik jonger geschat word
windvaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat met gefundeerde en steekhoudende argumenten gebeurd wel ja,
maar de meeste mensen hollen tegenwoordig blind achter elke hype aan en zijn verleerd om zelf eerst eens na te denken
want dan hadden ze al lang en breed door die holle praatjes van Blonde Geert en Windvaan Rita heengeprikt
Ik stem ook nietquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je nu wel of niet direct en veel invloed kan uitoefenen doet volgens mij niet ter zake
mensen die niet gaan stemmen verspelen daar in mijn ogen hun recht om commentaar te geven mee.
Ne ja ook niet stemmen kan een bewuste keuze zijn, maar dan heb je in mijn ogen geen recht om naderhand te mopperen over genomen beslissingen. Want je hebt toendertijd bewust die keuze aan je voorbij laten gaan
hij heeft een FOBO.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet hier puur op reakties en zo afgaan want heb nog never een picture van je gezien....
en nee dit is geen verkapte poging van een oude vieze verlepte opa om het op die manier alsnog via een PM te ontvangen
euh ik heb ene foboquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet hier puur op reakties en zo afgaan want heb nog never een picture van je gezien....
en nee dit is geen verkapte poging van een oude vieze verlepte opa om het op die manier alsnog via een PM te ontvangen
ben ik het niet helemaal met je eens en daar gaan wij eens lekker over soubatten... met tig flessen natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[quote]of je nu wel of niet direct en veel invloed kan uitoefenen doet volgens mij niet ter zake
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |