Nieuw? Dat grapje werd al gemaakt in 1998.quote:
In 1998 was het internet heul niet snel genoeg voor anale digitale dingenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:44 schreef miodzio het volgende:
[..]
Nieuw? Dat grapje werd al gemaakt in 1998.
OT: Hack je receiver en vul zelf codes in die je op internet kan vinden.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In 1998 was het internet heul niet snel genoeg voor anale digitale dingen
Canal Digital is in 1996 opgericht, 2 jaar later had ik dat grapje bedacht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In 1998 was het internet heul niet snel genoeg voor anale digitale dingen
Zou je dan Jos niet even aanklagen. Rijke player en hij schendt je copyright.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef miodzio het volgende:
[..]
Canal Digital is in 1996 opgericht, 2 jaar later had ik dat grapje bedacht.
Ik maakte die grap al in '97quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zou je dan Jos niet even aanklagen. Rijke player en hij schendt je copyright.
Nounou. Wat een rebel was jijquote:
Ik ook! welke maand dan?quote:
Ik zou die satelliet toch echt in een geostationaire baan laten hangen (ook zo duur om naar beneden te halen weer) en gewoon een schotel op het dak plaatsen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wat heeft (c)anaal digitaal met internet te maken![]()
Maar vooruit, canaal digitaal ontvang je dus via een satelliet die je op je dak zet. Vervolgens sluit je die aan op een "reciever", je sluit een abonnement af bij canaaldigitaal en je ontvagt een kaartje. Zo kun je digitale TV kijkenDit fenomeen is trouwens al heeeeeel wat jaren bekend, en was er al veul eerder dan digitale kabel.
Dankje sherlockquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:15 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ik zou die satelliet toch echt in een geostationaire baan laten hangen (ook zo duur om naar beneden te halen weer) en gewoon een schotel op het dak plaatsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |