quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:08 schreef Lolque het volgende:
Trap!
Staat er al ergens een foto van het ID bewijs, hoe hij d'r uit gaat zien met de vingerafdruk erop?
idd, maar nog altijd geen garanties.quote:Op woensdag 16 september 2009 17:54 schreef Sloggi het volgende:
Goed nieuws:
Database vingerafdrukken op losse schroeven
Dank je voor je zeer goed onderbouwde en respectvolle bijdrage. Ik hoop nog vele posts van je te lezen in deze toon. Tevens hoop ik dat je je ouders en partner ook zo behandelt, zullen ze erg blij mee zijn.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:08 schreef Elkafila het volgende:
Ongelofelijke drollen die zich zo van de wijs laten brengen van die nieuwe regel en spontaan allemaal een nieuw paspoort aanvragen.
Stelletje zeitgeest mafketels. Ga toch allemaal lekker in jullie bunkers zitten..
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:08 schreef Elkafila het volgende:
Ongelofelijke drollen die zich zo van de wijs laten brengen van die nieuwe regel en spontaan allemaal een nieuw paspoort aanvragen.
Stelletje zeitgeest mafketels. Ga toch allemaal lekker in jullie bunkers zitten..
In bunker zitten -> Check.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:08 schreef Elkafila het volgende:
R e p s e c t!quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
In bunker zitten -> Check.
Van de wijs laten brengen -> Check.
Nieuw paspoort -> Check.
Gisteravond jouw moeder gebatst -> Check.
Het is niet ondenkbaar dat ik misschien toch naar de USA wil volgende zomerquote:Op donderdag 17 september 2009 10:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Netjes, maar is dat niet een beetje dubbel?
Een paspoort alleen was ook voldoende geweest, als je een rijbewijs hebt tenminste. Voor die idiote ID-plicht.quote:Op zondag 20 september 2009 17:29 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is niet ondenkbaar dat ik misschien toch naar de USA wil volgende zomer
Al meerdere malen buiten de EU geweest. Daarbij gaat het om het principe, niet om de reisafstand.quote:Op maandag 21 september 2009 07:34 schreef OxygeneFRL het volgende:
Vraag je toch een ID kaart aan. Alsof jullie stellletje kinderen ooit verder gaat dan de EU
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |