Heej.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef berney het volgende:
Hoi lieverds, ik geniet er zo van om deze gate hier te volgen, lig vaak in een deuk om jullie.![]()
We hebben er anders nog twee hoor!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:28 schreef berney het volgende:
tjenk you, al is het dan alleen voor deze gate hoor.(tenminste..........is de bedoeling haaha)
Welleke Anouk? DE Anouk?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:59 schreef lady-wrb het volgende:
ben jij DE berney? die van anouk zal ik maar zeggen?
Vlug PB erbij halenquote:
Zeg oma, wil je gewoon antwoord geven?quote:
Ben ik omaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeg oma, wil je gewoon antwoord geven?
Logisch tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef berney het volgende:
[..]
Mijn Anouk.
Ontopic, ik ben voor Patries trouwens.
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:52 schreef berney het volgende:
[..]
Mijn Anouk.
Ontopic, ik ben voor Patries trouwens.
Ah, okay, I.C. , leuke naam.quote:
Berna! Je bent er weer!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:54 schreef berney het volgende:
Hoi lieverds, ik geniet er zo van om deze gate hier te volgen, lig vaak in een deuk om jullie.![]()
Rossanna en patje kluivert hebben ze t over.Anouk weet ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:04 schreef versabommie het volgende:
ros, peter, anouk...
Ik ben een ietwat de draad kwijt...
sjezus, jij bent ingeburgerdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:50 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Rossanna en patje kluivert hebben ze t over.Anouk weet ik niet
Hoi mop.quote:
oke , leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:15 schreef berney het volgende:
[..]
Hoi mop.
Wat een commotie mijn terugkompost.
Had ik het nu maar niet gedaan en lekker blijven lurken.
Oh en voor de outsiders mijn dochter heet Anouk maar is niet vernoemd naar DE Anouk.
Ik zou er in ieder geval wel blij mee zijn dat saunagedoe ,mooi kado hoor Bommiequote:Op maandag 8 juni 2009 08:25 schreef versabommie het volgende:
Ff offtopic, nu er even geen hol gebeurd, en het hier wel sterft van de vrouwen![]()
Tis weer verjaardagstijd en ik weet als normale man weer geen reet te verzinnen voor mijn vrouw..
nu zat ik zelf hier : http://www.saunadeheuvelrug.nl/index.php?id=58 aan te denken voor haarzelf en een vriendin/ haar moeder .. iemand nog andere ideeën?
Nou ben er al uit, heb deze besteld voor haar en d'r moeder :quote:Op maandag 8 juni 2009 08:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval wel blij mee zijn dat saunagedoe ,mooi kado hoor Bommie
Ja is wel een bekend arrangement, nou jij scoort hiermee bij je vrouw, op zeker.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou ben er al uit, heb deze besteld voor haar en d'r moeder :
http://www.zwaluwhoeve.nl/arrangement.php?arrangementcode=Amazone
dus ontopic: Micky is een HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |