Mjah, nu doe je Eddem na.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:34 schreef Ole het volgende:
Vuurwerk en fonteinen!
Nee hoor, (zie mijn post in het voetbalvrouwen topic)quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, nu doe je Eddem na.![]()
Verdienstelijk hoor, daar niet van.
Zeg, in het kader van de tamtam, ik hoorde dat Pleuni Touw eindelijk Hugo Metsers de Eerste op straat heeft gepleurd. Met koffer en al.
Wat weet jij daarvan?
Zal je altijd zien, een stabiele BN'er die haar man eruit gooit.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:45 schreef Ole het volgende:
En dat van Pleun en Hugo, daar ga ik eens even als de sodemieter achteraan
Waar heb je dit vandaan?Of besodemieter je de boelquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Zal je altijd zien, een stabiele BN'er die haar man eruit gooit.
Hebben we er geen camera bij!!!
Nee, een vriedin woont daar tegenover. Ze zat ontspannen in het raam koffie te drinken en de krant te lezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:57 schreef Anniebab het volgende:
Waar heb je dit vandaan?Of besodemieter je de boel
oke, nou ik vind Metsers al van meet af aan een creep, dus Team Pleuni!!!!quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nee, een vriedin woont daar tegenover. Ze zat ontspannen in het raam koffie te drinken en de krant te lezen.
Toen was er aan de overkant opeens kabaal. En toen zag ze het hierboven beschreven.
Ze schijnt ook te hebben geroepen': 'dat je dat durft!'
Wattttttttt, gaan Pleuni en Hugo uit elkaar.?!quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Verdienstelijk hoor, daar niet van.
Zeg, in het kader van de tamtam, ik hoorde dat Pleuni Touw eindelijk Hugo Metsers de Eerste op straat heeft gepleurd. Met koffer en al.
Wat weet jij daarvan?
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Wattttttttt, gaan Pleuni en Hugo uit elkaar.?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |