Ga maar staan danquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:01 schreef Duimelot het volgende:
mensen mensen
het gaat niet om de grote maar wat er mee gedaan wordt.....
En die bult zit er nog?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb hele platte pannekoekbillen
Eentje met een bult omdat ik anderhalf jaar geleden op mijn kont de trap afgestuiterd ben
geef niet... ben gewend om genegeerd te wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
[..]
Krijg er niet de kans voorgoedemiddag KZ
Ja. Ik had geen zin om naar de dokter te gaanquote:
mag je geen overuren schrijven?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef djayzz het volgende:
K*t zooi. komt er net een collega binnen, kan je nog even wat doen. Het is toch 5 uur! ga toch niet voor mijn lol zittne werken tot 6 uur!.
Hoi zelfde reden en de was stapelt maar opquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
185 kabouters??? ik vind dat best meevallenhoi allemaal
Net gezellig met Jannuk op het terras gezeten, tot het te koud werd
nu te lui om mn huishouden te doen dus...fokken dan maar he...
kan je nog even wat doen ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef djayzz het volgende:
K*t zooi. komt er net een collega binnen, kan je nog even wat doen. Het is toch 5 uur! ga toch niet voor mijn lol zittne werken tot 6 uur!.
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Ik had geen zin om naar de dokter te gaan
Niets, lieverd, niets!quote:
ik ben al ander half uur bezig om wat te gaan doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
185 kabouters??? ik vind dat best meevallenhoi allemaal
Net gezellig met Jannuk op het terras gezeten, tot het te koud werd
nu te lui om mn huishouden te doen dus...fokken dan maar he...
Zeg het maar hoor. Ik vind nieuwsgierigheid erger dan een kutopmerking van een fokker die ik niet kenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |