Ik hou deze week bij wat mijn collega fout doet... even een kleine greep:
quote:
Even wat teksten uit wat calls van deze week:
Call xxxx
Intresant. Ik dinsdag uitzoeken wat de veroorzaker kan zijn “
Hier even een tekst uit een mailtje:
” Betreft het BPCS account kunnen wij geen formulier van jouw vinden.
Daarom nu ons verzoek of je het formulier alsnog zou willen opsturen.”
Call xxxx
” Ze had haar dochter als naam voor haar wachtwoord maar komt er niet meer in. Numlock stond goed , totesenbord was ook corect ingesteld.”
Call xxxx
-kut collega- is net naar huis, maar er staan nog calls open die gesloten hadden moeten worden.
De oplossing staat er al in, maar de call is niet gesloten.
Mailtje:
Ik wacht met het plaatsen in afwachting van jou antwoordt.
Call xxxx
Wilden een map verplaatsen binnen lotus notes. Lukte niet.
Call xxxx
handmatig uit de content.ie5 folder gehaald folder vervolgens manual gescant. en er waren geen risks found.
Call xxxx
Niets ingegeven bij werkzaamheden, dus ook geen tijd verantwoording
Call xxxx
…Hem dit uitgelegt…
Call xxxx
Ik moet altijdt mijn gebruikersnaam aanpassen.
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check
www.droxz.nl &
www.ikhebnogveelminderzin.nl