Ja hoor, dat gaat prima lukkenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:16 schreef Bob. het volgende:
Ik wil vanavond pannenkoeken maken, maar ik wist niet zeker wat nou gewoon bloem was. Dus nu heb ik "Hvede Mel" gekocht, voor de mensen die Deens kunnen onder ons: gaat het daar mee lukken?
Even voor google translate levert opquote:Pandekager er en ret som tilberedes i en stegepande. De mest normale ingredienser er hvedemel, salt, mælk og æg. I Danmark nyder vi tranditionelt pandekagen med sukker, kanel, syltetøj og flormelis.
Lijkt me dat het wel gaat lukken jaquote:pannenkoeken is een recht dat wordt bereid in een koekepan. De meest gebruikelijke ingrediënten zijn tarwe meel, zout, melk en eieren. In Denemarken zijn we genieten tranditionelt pannenkoek met suiker, kaneel, jam en poedersuiker.
Oh, dat ziet er best lekker uit, die Æbleskiver.quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:41 schreef TallMan het volgende:
Ik heb hier een æbleskiver pan. Je kunt em komen lenen. Denk wel dat je dan nogal laat eet.
Deense poffertjes? (Of moet ik "poffers" zeggen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:41 schreef TallMan het volgende:
Ik heb hier een æbleskiver pan. Je kunt em komen lenen. Denk wel dat je dan nogal laat eet.
Wat denk jij?quote:Op donderdag 17 september 2009 13:57 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Deense poffertjes? (Of moet ik "poffers" zeggen?)
Zijn die net zo lekker?
Ja dus.quote:
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 16 september 2009 01:41 schreef TallMan het volgende:
uoverenstemmelse zo ik gewoon een verschil van mening noemen, maar het hangt dus van de context af, precies gezien is het idd niet overeenstemmend..
quote:
Dat had ik ook gehoord ja, dat ik een huisarts uit zou moeten kiezen. Maar daar heeft de vrouw in het gemeentehuis niks over gezegd.. Maar ik krijg nog een pas thuisgestuurd, misschien zit daar het adres van mijn huisarts bij?quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:48 schreef TallMan het volgende:
Behandeling door een fysio met een vergoeding (zo'n 40%) van de sygesikring kan alleen bij doorverwijzing door een dokter. (Vertaling)
Ik moest bij het inschrijven in de gemeente een dokterspraktijk kiezen. Neem aan dat jij dat ook moest. Dan dus een afspraak bij de dokter maken en daar een doorverwijzing krijgen. Doktersbezoek is als ik het me goed herinner geheel gedekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |