Foto's!quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:43 schreef zwahiel het volgende:
Leuk Skaai! Ben jaloers op je leuke huiskamer, 't lukt mij maar niet om de huiskamer hier enigzins gezellig te maken...
Bedankt voor de complimenten allemaalquote:Op zondag 26 juli 2009 11:59 schreef Walter-Ego het volgende:
Hey, da's best een gezellig huisje.En je hebt geen last van zussen die plotseling met andere mensen samen gaan wonen e.d.
![]()
Ik vind de badkamer er wel heel erg jaren '70/'80 uit zien hoor! Niet iets wat ik bij een nieuwbouwwoning zou verwachten.
Ik ben over de afmeting zeeeeeer tevreden, het enige grote minpunt vind ik de vloertegels. Grijs, saai, droevig enzo. Verder is alles idd nieuw, schoon, nog onebeschadigd en kan ik er verder mee doen wat ik wil! De lichtcreme gekleurde muurtegels zijn goed te pruimen, past bij de rest. Over het algemeen mag ik eik niet klagen, alleen die vloertegelsquote:Op zondag 26 juli 2009 16:44 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik denk dat je aardig tevreden mag zijn met je badkamer, zeker omdat 'ie zo groot is. Je had bijvoorbeeld ook 2m2 kunnen krijgen. Bovendien is alles nieuw.
Wat had je nog meer te wensen dan?
Dankjulliewelquote:Op zaterdag 19 september 2009 17:59 schreef Killiann het volgende:
Je huisje is mooi geworden zeg. Zonde dat je katjes de muur voor krabpaal aanzagen![]()
Mag ik vragen waar je dat ubergave behangetje vandaan hebt met die vogels en die hertjes. Die is echt stoer.
Dankjewelquote:Op zondag 20 september 2009 01:23 schreef Wilgojr het volgende:
Leuk huisje Skaai,
bevalt het een beetje in poort? ik kom daar binnenkort ook te wonen. ben benieuwd
Dat is van National Geographic kan alleen niet meer voor me halen hoe die heet en of het van een bepaalde serie is.quote:Op zondag 20 september 2009 01:36 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
En wat voor behang is dat in je slaapkamer?
Thanksquote:Op zondag 20 september 2009 14:01 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Mooi ingericht!
Alleen die orchideeën gaan het niet lang maken zo niet bij een raam.
Boodschappen.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:32 schreef TheFrankey het volgende:
en wat ligt er in je koelkast
Ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
en wie ligt er in je bed?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |