abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2009 @ 22:34:48 #151
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_72536014
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:00 schreef Cee het volgende:
Kijk gewoon even daags vantevoren of er nog redelijke tickets te koop zijn. Het wil vaak voorkomen dat er die zelfde ochtend opeens stoelen op de eerste rij beschikbaar zijn. Mocht dat bij jouw concert het geval zijn, dan lijkt me de keuze snel gemaakt.
Yeah, ga ik wel doen. Lijkt me best lachen en het is 20 minuten rijden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_72590934
Het nummer dat Adam voor de film 2012 heeft opgenomen heet 'Time for Miracles'.

Dat is niet zo bijzonder, maarrr...

Zijn naam staat op de officiële filmposter!

Het is een beetje moeilijk te lezen, maar onderaan staat "Featuring TIME FOR MIRACLES Performed By ADAM LAMBERT".

Nu maar hopen dat de film een kaskraker wordt.

edit:
Zo is hij beter te lezen:
http://img190.imageshack.(...)41c630a53ef0120a.jpg

[ Bericht 8% gewijzigd door dutchie88 op 09-09-2009 19:35:13 ]
pi_72594261
Die poster belooft een spectaculaire film. En als Adam representatief is voor de soundtrack, is die ook niet mis...
Kortom: ik kijk er naar uit om de film te zien (en horen)!
  donderdag 10 september 2009 @ 02:49:19 #154
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_72604817
quote:
Op woensdag 9 september 2009 20:18 schreef Michiel72 het volgende:
Die poster belooft een spectaculaire film. En als Adam representatief is voor de soundtrack, is die ook niet mis...
Kortom: ik kijk er naar uit om de film te zien (en horen)!
Ik heb voorstukje van de film gezien van de week in de bios. Het is The day after tomorrow, Armegeddon, Independence day, Deep inpact en nog tien van dat soort films in één. Met Adams grote bereik moet het wel een mooie, passende soundtrack worden.

ESF Reporter dinsdag 15 september 2009 @ 04:35:30 #155
87554 Cee
Welluk?
pi_72755839
Yessss! Gisteren ben ik naar het concert geweest, geweldig, totaal niet zo cheesy als ik had verwacht en Adam, Adam.... wat moet ik ervan zeggen. Volgens mij had hij de griep nog niet helemaal van zich af weten te schudden maar desondanks was het electrifying, hij stampt rond en gaat van complete fierce mode met mega-uithalen naar subtiele, totale rust in 5 minuten. Hij bespeelt het publiek, hij bespeelt zichzelf, hij bespeelt de band, ik kan niet wachten tot die gast zijn eigen repertoire in zijn eigen show mag geven. Hij kreeg verreweg de luidste reactie van het publiek.

Na de show kon ik het niet laten nog even bij de bussen te koekeloeren en heb ik nog wat plaatjes kunnen schieten upclose.

Happy Adam!
pi_72775553
Cee, wat leuk! Ik ben echt totaaaal niet jaloers.
Hij zei op zijn twitter dat hij nog niet helemaal bij stem is door de griep, dus dat kan kloppen.
En waren de rest van de idols ook een beetje te pruimen?
  ESF Reporter woensdag 16 september 2009 @ 14:00:39 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_72801681
De rest was ook heel goed, vooral Matt was GEWELDIG. Wat een energie heeft die gast, ik hoop echt dat hij een platencontract voor elkaar krijgt. Zelfs Lil vond ik te pruimen, en daar had ik vrijwel een hekel aan tijdens Idol. Scott was ook goed, en ja ook Sarver kreeg de zaal van de stoelen af (tenminste, de floor section, tribune-mensen blijven vaker langer zitten, luiwammessen). Ik heb nog meer foto's en ook filmpjes (o.a. de hele Whole Lotta Love) misschien dat ik 'm vandaag of morgen op youtube zet, anders moet je nog even een klein weekje geduld hebben.
pi_72803268
Het niveau van AI was dit jaar dus ook live beter dan ooit...
Heel tof dat je geweest bent. Ben jaloers op je, Cee!
  ESF Reporter woensdag 16 september 2009 @ 15:05:31 #159
87554 Cee
Welluk?
pi_72803786
De liedjes waren ook bijna stuk voor stuk erg leuk, geen hippe nieuwe meuk dat ik niet ken maar veel leuke oude nummers. Keane, Muse, Matchbox 20, The Killers, Heart etc.

Whole lotta love wordt verwerkt, ging niet zonder horten of stoten, hij gaf een foutmelding aan maar ik zie 'm wel vermeld staan in m'n My Videos Lijstje. Dus hopelijk gaat het lukken.

-- edit Niet gelukt dus. Ik probeer later nog wel een keer.

[ Bericht 23% gewijzigd door Cee op 16-09-2009 15:17:07 ]
pi_72814694
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Cee het volgende:
De rest was ook heel goed, vooral Matt was GEWELDIG. Wat een energie heeft die gast, ik hoop echt dat hij een platencontract voor elkaar krijgt. Zelfs Lil vond ik te pruimen, en daar had ik vrijwel een hekel aan tijdens Idol. Scott was ook goed, en ja ook Sarver kreeg de zaal van de stoelen af (tenminste, de floor section, tribune-mensen blijven vaker langer zitten, luiwammessen). Ik heb nog meer foto's en ook filmpjes (o.a. de hele Whole Lotta Love) misschien dat ik 'm vandaag of morgen op youtube zet, anders moet je nog even een klein weekje geduld hebben.
Meer mensen zeiden dat Matt zo goed was, leuk dat jij dat ook vond.
En ik ben benieuwd naar je filmpje.

Gisteren was trouwens het laatste concert en ze gingen nog één keer helemaal los.

En ja, dat is Kris met Adam's jas aan.
  ESF Reporter donderdag 17 september 2009 @ 08:00:19 #161
87554 Cee
Welluk?
pi_72829418

Gekke mallerds.

Bekijk "Adam in Providence" op YouTube. Dit is mijn clippie, niet van dichtbij maar wel heel het lied. Ik ga komende week waarschijnlijk nog wel een paar extra clips erop zetten. Heb ook kort wat gefilmd bij de bussen.
  donderdag 17 september 2009 @ 08:26:57 #162
88233 Steve
Still the best.
pi_72829710
quote:
Op woensdag 16 september 2009 19:19 schreef dutchie88 het volgende:

[..]

Meer mensen zeiden dat Matt zo goed was, leuk dat jij dat ook vond.
En ik ben benieuwd naar je filmpje.

Gisteren was trouwens het laatste concert en ze gingen nog één keer helemaal los.

En ja, dat is Kris met Adam's jas aan.
Leuuuuuuuuk. Ze hebben lekker lol samen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_72847581
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:00 schreef Cee het volgende:

Gekke mallerds.

. Dit is mijn clippie, niet van dichtbij maar wel heel het lied. Ik ga komende week waarschijnlijk nog wel een paar extra clips erop zetten. Heb ook kort wat gefilmd bij de bussen.
Wat een duidelijk beeld en geluid! En dat gegil.

Toch ben ik wel blij dat de tour nu voorbij is. Tijd voor Adam z'n eigen tour.
pi_72895889
Adam en Kris waren vandaag bij een of ander door Ford georganiseerd evenement.

Adam zingt 'Starlight'.

'Tracks Of My Tears' ( ) en 'Mad World'.

Adam en Kris zingen 'Crazy'.

Oh en het lijkt erop dat Adam's eerste single op 12 oktober uitkomt.

[ Bericht 23% gewijzigd door dutchie88 op 20-09-2009 13:11:35 ]
pi_72898129
quote:
Op donderdag 17 september 2009 08:00 schreef Cee het volgende:

Gekke mallerds.

. Dit is mijn clippie, niet van dichtbij maar wel heel het lied. Ik ga komende week waarschijnlijk nog wel een paar extra clips erop zetten. Heb ook kort wat gefilmd bij de bussen.

Briljante performance!!
En jij hebt hem al live gezien
Jaloers!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72912573
Agossie. Adam met z'n vriendje.

En Adam duikt vandaag met Rob Cavallo de studio in.

Tot zover het laatste nieuws.

[ Bericht 15% gewijzigd door dutchie88 op 19-09-2009 19:22:09 ]
pi_73204217
Ik kom ook weer eens kijken.
Voor zover ik gehoord heb gaat Adam deze week het nummer uitkiezen die zijn 1e single moet worden. Of de info betrouwbaar is weet je nooit zeker maar we krijgen op ons forum erg veel info binnen en het meeste klopt tot nu toe wel.

Wat we wel zeker weten is dat Time for miracles niet op zijn album komt. Dat is echt een nummer apart.

Ook is er in de US en Engeland een gloednieuwe serie gestart Flash forward genaamd waar Adam in de trailer het nummer Mad Word zingt. Ssb 6 heeft deze serie gekocht. Ik vind hem super gaaf en ben benieuwd wanneer die op de NL buis komt.
Er word nl druk gespeculeerd over het feit dat Adam daar misschien een rolletje in speelt.

Adam zingt mad world

Hier gaan de speculaties over. Tja, ik vind dit wel leuk!

http://twitpic.com/hcizu
Een gephotoshopte versie van de 2012 poster.
pi_73205620
Ik ben benieuwd. Ik vind Kris zijn eerste single trouwens heel erg tegenvallen.

Adam's album kan inmiddels op Amazon gereserveerd worden en hij gaat als een speer!
quote:
Lambert Riot
Debut album beating Madonna in sales, weeks before release
By MJ SANTILLI

Last Updated: 3:02 AM, September 29, 2009

Posted: 12:55 AM, September 29, 2009

'AMERICAN Idol" runner- up Adam Lambert is bigger than Madonna and even The Beatles.

Within hours of making his yet-to-be-released album available for pre-order on Amazon.com, a frenzy of ordering drove Lambert's ranking all the way to No. 2 on the online retailer's bestsellers list.

That put Lambert ahead of Madonna, The Beatles and world-wide sensation Susan Boyle.

Lambert's album won't be released until Nov. 24. The only CD that out-ranked him yesterday was Barbra Streisand's first new record in four years.

The sky-rocket sales seem to indicate two things: that "Idol" packs an unprecedented punch in the music business and that Lambert, like Jennifer Hudson and Chris Daughtry in past seasons, may quickly overshadow the singer who beat him in the final vote, Kris Allen.

Remarkably, Lambert's record company, RCA, did not announce that it was taking pre-release orders. The sales were all propelled by word of mouth.

Lambert and his fellow Top 10 "Idols," including Allen and 4th-place finisher Allison Iraheta wrapped up their "American Idols Live" tour a few weeks ago.

Fans, left without their daily fix, have been scouring the Internet for news of their "Idol" favorites.

It was during one of these searches, early Sunday morning, when a Lambert fan discovered that Adam's album was available.

Within hours, word of the album's availability on Amazon spread across the Internet. The online social networking site, Twitter, lit up with the news. Fans traveled from "Idol" blogs to Lambert fanboards to spread the word to other fans. Soon, the album, which has yet to be named, began climbing up the Amazon Bestsellers List.

By late Sunday afternoon, it hit No. 4. Later that evening, it peaked at No. 2.

Lambert has been working on his album with a slew of industry a-listers including Lady Gaga's producer RedOne, One Republic's Ryan Tedder and "Since U Been Gone" hit maker Max Martin.

The album has also made its way onto several critics' "most anticipated" lists.
http://www.nypost.com/p/e(...)n517d7RJZXPzwvrrBCnK

edit:
Het staat nu zelfs op CNN.
quote:
Pre-sale surge for Adam Lambert's debut CD

By Stephen M. Silverman

(People.com) -- Season eight "American Idol" runner-up Adam Lambert is no also-ran.
Adam Lambert lost the last season of "American Idol" to friend (and crush) Kris Allen.

His first album, not due for release until November 24, zoomed to the No. 2 spot on the Amazon.com sales list Monday, behind only Barbra Streisand's much-publicized new jazz album, the New York Post reported.

The distinction ranked Lambert, 27, ahead of Madonna, the Beatles and Susan Boyle on the online retailer's sales list -- and shows that one needn't nab the top title on Idol to win the sales race, as also evidenced by such chart-topping second-place winners as Jennifer Hudson, Clay Aiken and Chris Daughtry.

Lambert's sales figures are all the more impressive because his label, RCA, made no announcement that the disc could be pre-ordered, so the reaction was basely solely on word of mouth, noted the New York Post.

Collaborating with Lambert on the album are Lady Gaga's producer RedOne, One Republic's Ryan Tedder and Grammy-nominated music producer and songwriter Max Martin.

In a much-quoted Rolling Stone interview, Lambert admitted of eventual "Idol" winner (and Lambert's roommate during the competition) Kris Allen, "He's the one guy that I found attractive in the whole group on the show ... totally my type -- except that he has a wife."

This prompted Allen to tell PEOPLE, "I'm flattered. And think it's hilarious."
http://www.cnn.com/2009/S(...)ambert.cd/index.html

Nu maar hopen dat het album ook echt goed is.

[ Bericht 26% gewijzigd door dutchie88 op 29-09-2009 20:27:48 ]
pi_73228245
Kris heeft best een aardig nummer, niks mis mee, maar ik vind het wel een 13 in een dozijn nummer. En hoe komt ie er in godsnaam bij om een cover voor zijn 1e single te nemen.
Heb je AI gewonnen, is je 1e single een cover!!!!!!!!!!! Echt onbegrijpelijk. Misschien had ie er niks over te zeggen, kweenie, dan nog snap ik daar niks van maar goed...
Hopelijk heeft Adam een dikkere vinger in de pap en is zijn 1e single gewoon een origineel. Kan toch ook niet anders met al die grote namen waar ie mee werkt.
  ESF Reporter woensdag 30 september 2009 @ 07:14:25 #170
87554 Cee
Welluk?
pi_73231996
Ik denk dat ze allebei erg weinig inbreng in dat eerste album zullen hebben, zo gaat dat meestal. Het tweede zal weer wat experimenteler zijn maar vooral Kris zit nog onder het juk van 19 Management.
Desalniettemin vind ik z'n single, cover of niet, wel erg lekker in het gehoor! Hij is momenteel in Londen aan het opnemen, in samenwerking met Eg White, die weer verantwoordelijk is voor nummers als Chasing Pavements (Adele), Warwick Avenue (Duffy) en Wonderful world (James Morrisson).

Adam heeft als ik het goed begrijp de 'race om de #1 plaats' op Amazon gewonnen van Kris. Hij zit nu in de studio met Linda Perry, ik kan niet wachten om de muziek van beide heren te horen! Bring on november!
pi_73254356
Vind het heel jammer dat ik net weer terug zal zijn uit de States als de CD's uitkomen. Vind het wel veel leuker om op dinsdag de Target in te lopen om de CD van Adam te kopen dan dat ik 'm online bestel en nog een week moet wachten tot 'ie in de bus ligt...
Kijk ontzettend uit naar AL's plaat; de verwachtingen zijn hooggespannen! Nu maar hopen dat hij enigszins zijn eigen ding mag doen...
pi_73533741
Een preview van 'Time For Miracles' is nu hier te beluisteren:
http://www.amazon.co.uk/Time-For-Miracles/dp/B002SBPWAC/ref=sr_1_6/276-7888225-0765801?ie=UTF8&qid=1255118325&sr=1-6

Klinkt niet gek!

Al had hij wel aangegeven dat zijn album anders gaat klinken dan de 2012 soundtrack. Ik denk dat dat nog wat meer bij hem gaat passen.
Maar eindelijk weer wat nieuw materiaal!

[ Bericht 5% gewijzigd door dutchie88 op 09-10-2009 22:11:37 ]
  ESF Reporter vrijdag 9 oktober 2009 @ 22:39:36 #173
87554 Cee
Welluk?
pi_73534895
Oh God. Het is Muse meets Queen meets Keane. Of zoiets. I LOVE IT.
pi_73535648
quote:
Op vrijdag 9 oktober 2009 22:39 schreef Cee het volgende:
Oh God. Het is Muse meets Queen meets Keane. Of zoiets. I LOVE IT.
Muse hoor ik er dan niet echt in. Maar hoe meer ik het luister hoe leuker ik het vind.

Het hele nummer komt trouwens op 16 oktober uit.

edit
Adam vertelt wat over het nummer en je hoort er nog meer van.
http://video.aol.com/vide(...)sic-video/2783600126

[ Bericht 18% gewijzigd door dutchie88 op 09-10-2009 23:49:21 ]
  ESF Reporter zaterdag 10 oktober 2009 @ 09:57:04 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_73541749
Ik krijg er serieus kippevel van.
De film lijkt me een grote overtrokken bagger maar daar kan Adam niks aan doen.
Jammer dat dit liedje alleen nog geen indicatie is van hoe zijn album wordt aangezien het een onafhankelijke single voor een film is. Maar toch, bring on 16 oktober .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')