abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juli 2009 @ 08:56:09 #101
101884 PeRi
Allons-y!
pi_71111344
Whatever I want.
pi_71194505
Lieve foto.

Adam heeft voor de soundtrack van de film 2012 een nummer opgenomen volgens deze bron. Ik ben benieuwd.
pi_71441357
Hallo, ik had een link van dit topic maar als ik gewoon onder muziek kijk kan ik jullie Adam topic echt niet vinden maar goed...
Ik ben actief op het engelse fanforum The Lambrits.co.uk maar ben blij dat ik hier eindelijk NL kan praten met NL fans. Ik ben een groooooooooooot fan en hopelijk komt Adam gauw naar Europa want ik kan niet wachten om hem in het echt te zien.
pi_71447884
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:48 schreef bibian het volgende:
Hallo, ik had een link van dit topic maar als ik gewoon onder muziek kijk kan ik jullie Adam topic echt niet vinden maar goed...
Ik ben actief op het engelse fanforum The Lambrits.co.uk maar ben blij dat ik hier eindelijk NL kan praten met NL fans. Ik ben een groooooooooooot fan en hopelijk komt Adam gauw naar Europa want ik kan niet wachten om hem in het echt te zien.
Welkom! Het topic was wat te ver naar onderen gezakt ja, maar dankzij jou is hij nu weer even zichtbaar. (helemaal onderaan de pagina kun je aangeven van hoelang terug je de topics wil zien).
Ik hoop (en denk) dat hij wel eens succes in Europa zou kunnen hebben. Ik zou het zonde vinden als hij alleen in Amerika bekend zou blijven. Het zou leuk zijn als hij dan ook een nieuw publiek weet te trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door dutchie88 op 30-07-2009 02:08:02 ]
pi_71453679
Bedankt voor het welkom :-)
Adam's muziek en Adam zelf leeft hier nog niet zo geloof ik, jammer, want ik vind hem echt waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanzinnig. Ja anders kan ik het niet zeggen hoor.
Ik heb alles gelezen hier en gelukkig zijn er wel een paar die hem net zo HOT!! vinden als ik.
Heb inmiddels bijna alle filmpjes wel gezien en alles van de tour en er word overal heel wat afgekwijld hahahahahaha...
Maar ja, wat wil je ook met al die sexy moves van hem, hij maakt iedereen gek.
Ik heb meegedaan met de video die voor hem gemaakt is en ik heb meegedaan met het scrapbook wat voor hem gemaakt is. Ik ben dus echt heel erg !!!!!
Hij heeft allebei inmiddels in zijn bezet maar of ie ook echt tijd heeft om ernaar te kijken is effe afwachten natuurlijk. We zullen waarschijnlijk nooit iets te horen krijgen maar goed.....
Ben ik speciaal gaan twitteren, is zijn account gehacked
Schiet weer niet op.
Ik hoop dat dit topic toch wel een beetje blijft leven, zou wel leuk zijn.
En kom anders eens op de engelse fansite kijken, die is echt heel leuk, overzichtelijk en ze hebben alle info die je maar kan vinden, www.thelambrits.co.uk
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:01:58 #106
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71456065
Welkom Bibian. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je erg fanatiek aan het 'fan-zijn' geslagen bent
Zelf heb ik daar geen tijd voor, maar ik ben onvoorwaardelijk gevallen voor Adam. Ik ga dan ook zeker mijn best doen om zoveel mogelijk te volgen. En als ie ooit naar Dublin komt zit ik vooraan ( of London, da's ook maar een uurtje vliegen).

Wat ik maar wil zeggen is dat het lang, erg lang geleden is dat ik iemand heb horen gymnastieken met zijn stem zoals Adam doet. Al Jarreau kan ook zo tekeer gaan maar is toch beperkter dan Adam, omdat ie niet alles kan zingen, en Adam kan een rekening van de tandarts nog spectaculair zingen!

Ik hoop en verwacht dat ie uitgroeit tot een megasuperster.

Veel plezier met posten hier, en hou ons op de hoogte van je bevindingen!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  ESF Reporter donderdag 30 juli 2009 @ 18:50:58 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_71466299
Welkom, Bibian! Ik zal die Lambrits site eens checken, bedankt voor de link.
pi_71468335
Tijd voor een stripje.

Dude: Hey Adam, mag ik wat vragen? Adam:

Dude: Wil je mijn borstkas signeren? Adam:

Andere dude: Mag ik ook? Adam:

Nog een andere dude: Doe mij dan ook maar.

Dudes + Adam:

Bron:
http://community.livejournal.com/ontd_ai/1463083.html

Even een lolletje tussendoor moet kunnen.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 00:18:03 #109
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_71477427
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 19:56 schreef dutchie88 het volgende:
Tijd voor een stripje.

Dude: Hey Adam, mag ik wat vragen? Adam:
[ afbeelding ]

Dude: Wil je mijn borstkas signeren? Adam:
[ afbeelding ]

Andere dude: Mag ik ook? Adam:
[ afbeelding ]

Nog een andere dude: Doe mij dan ook maar.
[ afbeelding ]

Dudes + Adam:
[ afbeelding ]

Bron:
http://community.livejournal.com/ontd_ai/1463083.html

Even een lolletje tussendoor moet kunnen.
Ik weet dat ie gay is, maar toch.. Hij is zoooo heerlijk.
pi_71477630
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:18 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Ik weet dat ie gay is, maar toch.. Hij is zoooo heerlijk.
Ach, je mag er best naar kijken natuurlijk.
Ik vind het wel fijn dat hij homo is. Lekkere man + lekkere man =
  vrijdag 31 juli 2009 @ 01:26:14 #111
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71478629
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:26 schreef dutchie88 het volgende:

[..]

Ach, je mag er best naar kijken natuurlijk.
Ik vind het wel fijn dat hij homo is. Lekkere man + lekkere man =

Gek mens!!
  vrijdag 31 juli 2009 @ 05:12:08 #112
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71479925
15 september treedt ie op 20 minuten hier vandaan... zal ik gaan?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  ESF Reporter vrijdag 31 juli 2009 @ 07:47:28 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_71480323
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 05:12 schreef wonderer het volgende:
15 september treedt ie op 20 minuten hier vandaan... zal ik gaan?
Dat is de laatste show! Dan doen ze vaak flauwe/grappige dingen uithalen, god weet wat je meemaakt! Ik zou 't doen.
pi_71485406

Iedereen is erg onder de indruk van de 'Glambulge" zoals ze dat zeggen hahahahaha......
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:55:03 #115
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71485658
Tsk, verhitte fans hoor. Dat vind ik persoonlijk nu weer totaal oninteressant. Het gaat mij alleen maar om zijn muziek, showmenship en uitstraling. Of ie rechts- of linksdragend is (rechts trouwens zo te zien) is totaal niet boeiend.

Ik snap de fascinatie van sommige mensen ook niet om alles en alles te weten te komen over hun idool. Zo worden mensen kapot gemaakt, hence MJ
pi_71489844
Ik hoef ook niet alles van hem te weten en zeker niet of ie links of rechts dragend is hahahaha....maar als je af en toe leest hoe hitsig iedereen van al die foto's word!! Daar kan ik dan wel vreselijk om lachen moet ik zeggen. En ik moet wel zeggen dat 'dit', die sex apeal die hij heeft wel bijdraagd aan zijn succes.

Zijn jullie allemaal dan van die vreselijke nuchtere hollanders dat je daar niet gevoelig voor bent?
En dan heb ik het niet alleen over dit plaatje maar hoe zijn performances zijn, de sexy moves die hij maakt draagt voor mij bij aan het algehele fan zijn. Niet dat ik geen fan zou zijn als ie dat niet zou doen maar het is wel een aantrekkelijk onderdeel ervan, voor mij dan.

En ik vind het ook gewoon een lekker ding, die heel toevallig ook nog eens waanzinnig goed kan zingen en daarnaast ook onwijs aardig en sociaal is. Dus ja....wel een totaal plaatje.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 15:22:39 #117
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71491649
Nee, ik vind het niet bepaald een lekker ding, maar ik vind wel dat ie een absoluut fantastische uitstraling heeft, net zoals bijvoorbeeld een Freddy Mercury. Zeer charismatisch aantrekkelijk. En ik weet niet of ik een te nuchtere hollander ben. Ik ben niet zo snel onder de indruk van uiterlijkheden in elk geval. Hij ziet er gewoon leuk uit, showmannetje, precies goed voor de business waar ie groot in wil worden. Niet in de laatste plaats te danken aan het sexy image dat ie zichzelf aanmeet

Maar een lekker ding? Neuh. Hij is chubby, hij heeft een erg slechte huid, en als ie zijn haar niet verfde en geen make up droeg was het gewoon een bleke, rossige sproetenkop, waar overigens niets mis mee is.

Gelukkig kan ie fenomenaal zingen!! Ik ben verliefd op zijn stem, mag dat ook??
  vrijdag 31 juli 2009 @ 17:39:57 #118
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_71495183
Noem je dat chubby?? Tering.

Anyway. Ik denk er nog even over. De goeie kaarten zijn toch al weg dus tenzij het echt helemaal uitverkocht raakt, boeit het niet zo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_71497823
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 15:22 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ik vind het niet bepaald een lekker ding, maar ik vind wel dat ie een absoluut fantastische uitstraling heeft, net zoals bijvoorbeeld een Freddy Mercury. Zeer charismatisch aantrekkelijk. En ik weet niet of ik een te nuchtere hollander ben. Ik ben niet zo snel onder de indruk van uiterlijkheden in elk geval. Hij ziet er gewoon leuk uit, showmannetje, precies goed voor de business waar ie groot in wil worden. Niet in de laatste plaats te danken aan het sexy image dat ie zichzelf aanmeet

Maar een lekker ding? Neuh. Hij is chubby, hij heeft een erg slechte huid, en als ie zijn haar niet verfde en geen make up droeg was het gewoon een bleke, rossige sproetenkop, waar overigens niets mis mee is.

Gelukkig kan ie fenomenaal zingen!! Ik ben verliefd op zijn stem, mag dat ook??
Hahaha.....van mij wel

Maarre....... chubby?? Vind je dat chubby?
Huid is slecht da's waar maar verder, tja... is ie wel mijn type, mag dat ook?
pi_71672396
Vrijdag (vandaag, maar dan US tijd) is Adam bij Goodmorning America. Hij zingt daar "Starlight" van Muse.
Hopen dat het op YouTube gezet wordt..!
pi_71689654
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 07:54 schreef Michiel72 het volgende:
Vrijdag (vandaag, maar dan US tijd) is Adam bij Goodmorning America. Hij zingt daar "Starlight" van Muse.
Hopen dat het op YouTube gezet wordt..!
En jawel:

Akoestische versie van Starlight:

Little Lies samen met Kris en David Cook:

Mooi om hem Starlight zo ingetogen te horen zingen.

[ Bericht 15% gewijzigd door dutchie88 op 07-08-2009 20:09:15 (Onderste link aangepast) ]
  ESF Reporter vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:05:02 #122
87554 Cee
Welluk?
pi_71691811
Ohhh David! En Adam & Kris! Gauw effe kijken.

- edit: gezien! "Little lies" umphhhhh. "Starlight" UMPHHHHHH. Het is al warm hier, het wordt er niet kouder op.

[ Bericht 31% gewijzigd door Cee op 07-08-2009 20:13:30 ]
pi_71691874
Hier is trouwens het hele nummer met Adam, Kris en David:

Klinkt goed! Ik heb hem ook even in mijn vorige bericht gezet.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:45:56 #124
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71694703
Pretty Damn Good!!!
  ESF Reporter vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:47:07 #125
87554 Cee
Welluk?
pi_71694745
Vooral dat stukje waar hij opeens omlaag gaat met z'n stem. Mag ie vaker doen. Heerlijk en ik wil er een mp3tje van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')