Welkom! Het topic was wat te ver naar onderen gezakt ja, maar dankzij jou is hij nu weer even zichtbaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:48 schreef bibian het volgende:
Hallo, ik had een link van dit topic maar als ik gewoon onder muziek kijk kan ik jullie Adam topic echt niet vinden maar goed...
Ik ben actief op het engelse fanforum The Lambrits.co.uk maar ben blij dat ik hier eindelijk NL kan praten met NL fans. Ik ben een groooooooooooot fan en hopelijk komt Adam gauw naar Europa want ik kan niet wachten om hem in het echt te zien.
Ik weet dat ie gay is, maar toch.. Hij is zoooo heerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 19:56 schreef dutchie88 het volgende:
Tijd voor een stripje.![]()
Dude: Hey Adam, mag ik wat vragen?Adam:
![]()
[ afbeelding ]
Dude: Wil je mijn borstkas signeren?Adam:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Andere dude: Mag ik ook?Adam:
![]()
[ afbeelding ]
Nog een andere dude: Doe mij dan ook maar.![]()
[ afbeelding ]
Dudes + Adam:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bron:
http://community.livejournal.com/ontd_ai/1463083.html
Even een lolletje tussendoor moet kunnen.
Ach, je mag er best naar kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik weet dat ie gay is, maar toch.. Hij is zoooo heerlijk.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:26 schreef dutchie88 het volgende:
[..]
Ach, je mag er best naar kijken natuurlijk.![]()
Ik vind het wel fijn dat hij homo is. Lekkere man + lekkere man =
Dat is de laatste show! Dan doen ze vaak flauwe/grappige dingen uithalen, god weet wat je meemaakt! Ik zou 't doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 05:12 schreef wonderer het volgende:
15 september treedt ie op 20 minuten hier vandaan... zal ik gaan?
Hahaha.....van mij welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:22 schreef ElizabethR het volgende:
Nee, ik vind het niet bepaald een lekker ding, maar ik vind wel dat ie een absoluut fantastische uitstraling heeft, net zoals bijvoorbeeld een Freddy Mercury. Zeer charismatisch aantrekkelijk. En ik weet niet of ik een te nuchtere hollander ben. Ik ben niet zo snel onder de indruk van uiterlijkheden in elk geval. Hij ziet er gewoon leuk uit, showmannetje, precies goed voor de business waar ie groot in wil worden. Niet in de laatste plaats te danken aan het sexy image dat ie zichzelf aanmeet
Maar een lekker ding? Neuh. Hij is chubby, hij heeft een erg slechte huid, en als ie zijn haar niet verfde en geen make up droeg was het gewoon een bleke, rossige sproetenkop, waar overigens niets mis mee is.
Gelukkig kan ie fenomenaal zingen!! Ik ben verliefd op zijn stem, mag dat ook??
En jawel:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 07:54 schreef Michiel72 het volgende:
Vrijdag (vandaag, maar dan US tijd) is Adam bij Goodmorning America. Hij zingt daar "Starlight" van Muse.
Hopen dat het op YouTube gezet wordt..!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |