abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70044544
Dit had de producer waar het bovenstaande artikel over gaat, RedOne, zelf te zeggen over Adam's album:
quote:
In the meantime, plenty of albums will be released featuring RedOne’s work. When he spoke to Pop & Hiss last Friday around 1 p.m., the producer shared his schedule leading into the weekend. The Backstreet Boys had the producer until 8 p.m., and then RedOne said he had about five hours scheduled with “Idol” runner-up Lambert.

I want to go rock -- David Bowie and Queen, but make it more easy for people to get,” the producer said of his vision for Lambert. “It has to be rock, but with an interesting dance angle to it, you know? You’ll like it.”

RedOne said he hopes to record at least six songs with Lambert, but that doesn’t guarantee that they'll all make Lambert’s RCA debut (a Lambert representative was unable to be reached prior to posting). An “Idol” finalist comes equipped with a built-in fan base, and RedOne said he’s eager to play with people’s expectations.

“You know what I like about him? He’s fresh,” said RedOne. “You can go almost whatever direction with him. People know him from being on ‘American Idol,’ singing other people’s songs, but you can take him in a new direction, and this will be the first time you hear Adam Lambert with his signature. My goal is to get his signature out from him to the world.”
bron
Klinkt het zo al wat beter, ElizabethR?
  maandag 15 juni 2009 @ 23:08:57 #52
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_70044806
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Ik WIL het niet!!

Dat Queen inspired vind ik veel veelbelovender klinken!
I'm with ^^

Lady GaGa Gaat ie zeker ook op een plexiglas piano spelen
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_70089210
Ik verwacht dat z'n album meer glamrock wordt dan pop/dance.
  woensdag 17 juni 2009 @ 15:22:25 #54
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70097954
quote:
Op maandag 15 juni 2009 23:03 schreef dutchie88 het volgende:
Dit had de producer waar het bovenstaande artikel over gaat, RedOne, zelf te zeggen over Adam's album:
[..]

bron
Klinkt het zo al wat beter, ElizabethR?
Jawel

Maar toch, ik bedoel, Lady GaGa
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  woensdag 17 juni 2009 @ 16:40:22 #55
71919 wonderer
pi_70101013
Iemand behoefte aan een hardcopy van de Rolling Stone trouwens? Ik heb er hier eentje liggen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:13:45 #56
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_70106073
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef wonderer het volgende:
Iemand behoefte aan een hardcopy van de Rolling Stone trouwens? Ik heb er hier eentje liggen.
Uh jaaa! Die wil ik best aan mijn muur!
  woensdag 17 juni 2009 @ 19:52:08 #57
71919 wonderer
pi_70107476
Ik weet niet precies wat de verzendkosten naar Nederland zijn, maar dat zal niet zo hoog liggen
pi_70118406
Adam is nu ook te volgen op twitter:

https://twitter.com/therealGlambert

Hij heeft hier bevestigd dat deze echt van hem is.
  donderdag 18 juni 2009 @ 01:12:00 #59
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_70118695
O jeetje, moet ik nu ook al een twitteraccount hebben om dat te volgen? Ik hoef al die ongein niet. Er komt geen einde aan, facebook, hyves, twitter.... pffffff

Ik vertrouw wel op dit topic voor het laatste nieuws, en dan met name op Dutchie
Spot on, meissie!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_70119095
Je hoeft niet lid te zijn van twitter om mee te lezen hoor. Ik ben zelf ook niet van plan om lid te worden.

Er komt dagelijks trouwens veel meer aan nieuws, foto's, interviews etc. uit dan ik hier neerzet hoor, ik plaats alleen de dingen waarvan ik denk dat ze het belangrijkst/interessantst zijn.
Het is een kwestie van de grootste fansites in de gaten houden. Wat soms erg tenenkrommend kan zijn.

Nog een nieuwtje trouwens: Adam gaat tijdens de tour een medley van 3 verschillende David Bowie nummers zingen.
pi_70160645
Dit is dan wel weer leuk. Een interview met Adam in 2 delen. Vooral het laatste deel is leuk, waarin hij mag shoppen.

vrijdag 19 juni 2009 @ 22:28:06 #63
88233 Steve
Still the best.
pi_70181752
Niet echt bijzonder. Leuk, maar dat was het ook wel.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_70182119
Het is niet heel bijzonder nee. Maar ik vraag me af of dit ook echt zijn eerste single gaat worden. Vooral nu het gelekt is. Op de meeste fora denkt men dat het gewoon een gelekte demo is.

edit:
En er is alweer een leuke twist:
quote:
Update: This is a bit sketchy!

Apparently, this album WILL be released this summer, which we thought was VERY quick. However, we've just learned that the songs on it were recorded in 2007 and 2008, before Lambert was on American Idol.

It's being released by a label other than the one he signed to after he came in 2nd on the show.

Wonder what he thinks about a whole album of old material being released????

Will anybody buy it?????
http://perezhilton.com/2009-06-19-glambert-world-premiere

[ Bericht 45% gewijzigd door dutchie88 op 19-06-2009 22:52:39 ]
pi_70183240
oh, dat is wel beter dan, dit zal wel een hele matige lead single zijn.
pi_70185328
Nog een leuk interview (scroll een stukje naar beneden):

http://new.music.yahoo.co(...)ity-rocks-interview/
pi_70190510
Statement van Adam over dat nummer:
quote:
“Back in 2005 when I was a struggling artist, I was hired as a studio singer to lend my vocals to tracks written by someone else. I was broke at the time and this was my chance to make a few bucks, so I jumped at the opportunity to record for my first time in a professional studio. The work I did back then in no way reflects the music I am currently in the studio working on. I’m thrilled to be working with some of today’s hottest songwriters and producers and can’t wait for people to hear what my music really sounds like.”

En een statement van de mensen die een graantje mee willen pikken van Adam's succes:
quote:
John Hecker, CEO of Hi Fi Recordings, said the tracks were recorded in 2007 and 2008 before Lambert’s rise on the popular Fox singing competition. The album will be titled “On with the Show.”"We were presented with a business opportunity,” said Hecker. “We accepted because Wilshire Records had a long working relationship with Adam, and it resulted in excellent music that they had the rights to. The music has an audience, and it deserves to be heard. I think it’s great music. At the end of the day, from my perspective, we’re really helping Adam.”
Rot voor Adam, maar ik ben blij dat dit niet het soort muziek is wat hij wil maken.
pi_70195867
http://new.music.yahoo.co(...)ity-rocks-interview/

Erg leuk interview. <3

De interviewer is groot Muse fan net als ik.
  ESF Reporter donderdag 25 juni 2009 @ 07:28:46 #70
87554 Cee
Welluk?
pi_70347820
Van Adam's Twitter:
quote:
On my way to songwriting session w the brilliant Sam Sparro!!
Voor degenen die niet weten wie hij is, Sam Sparro is misschien bij sommigen bekend van het lied 'Black and gold'. Vorig jaar was hij het voorprogramma van Mika.
pi_70352933
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:28 schreef Cee het volgende:
Van Adam's Twitter:
[..]

Voor degenen die niet weten wie hij is, Sam Sparro is misschien bij sommigen bekend van het lied 'Black and gold'. Vorig jaar was hij het voorprogramma van Mika.
Sam! Black and Gold!

Dit was een combi die ik niet had verwacht, maar ik ben er heel blij mee!
pi_70405931
Waar is iedereen?

Lief clipje:

Radio interview:
http://www.kiisfm.com/cc-common/podcast.html

Oh, en de nummers in de David Bowie medley die hij gaat zingen zijn 'Life on Mars', 'Fame' en 'Let's Dance'.

[ Bericht 17% gewijzigd door dutchie88 op 26-06-2009 22:32:43 ]
  ESF Reporter zaterdag 27 juni 2009 @ 02:06:08 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_70416246
Dat clipje is echt geweldig! Als ik de skills had, zou ik dat arm-moment even omzetten in een gif en Constantine uit m'n icon donderen.

De setlist voor de tour ziet er steeds beter uit! Ben benieuwd of er misschien, na de recente ontwikkelingen, wat MJ nummers gedaan gaan worden als een soort van eerbetoon.
pi_70431771
Hoera er is nog leven hier!

Ik weet niet of ze zo kort voor de tour nog wat veranderen, maar misschien dat ze er een extra groepsnummer bij kunnen doen ofzo. Het zou leuk zijn.
  zondag 28 juni 2009 @ 01:02:19 #75
217051 Brons_Juweel
I'm not going home.
pi_70439241
OH MY GOD!
ADAM LAMBERT & SAM SPARRO.
HET KAN NIET GEKKER!
( Misschien ooit een koppel?)
Gangstarr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: