Sja, dan kan OOK nog jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uhuh, die kunnen haar vriendinnen op je af sturen
Dat zegt meer over jou ripquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jawel hoor
Ik heb wel eens een serieus vriendje in een ontzettende oppikkroeg ontmoet.
Mensen doen vaak zo raar over het tegenkomen van potentiele liefjes in de kroeg, ook daar komen hele normale mensen hoor
Alleen de naam al.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heey, vooraf afspreken om in de kroeg opgepikt te worden is iets anders dan zelfstandig de oppikkroeg in te gaan
oppik feesten.. ga maar eens naar "het foute feest" of iets anders.. zooo makkelijk flirten daar
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdomme, je post hier een paar dagen niet en gelijk ben je de kluts kwijt. Dank je Rip.
Rip is jullie pimp?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdomme, je post hier een paar dagen niet en gelijk ben je de kluts kwijt. Dank je Rip.
Ik moet vrijdag naar eenfeestje met je dus geef me dan amar op mijn kopquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:30 schreef UIO_AMS het volgende:
En mij, al denk ik dat we aan 1 kant staan UIOquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik moet vrijdag naar eenfeestje met je dus geef me dan amar op mijn kop
En vrijdag moet je ook eten met HW en Kluts? En daarna door naar Re? Of haal ik nu allerlei feestjes en data door elkaar?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
Je zit goed, rip en ik gaan eten, daarna naar Re doorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En vrijdag moet je ook eten met HW en Kluts? En daarna door naar Re? Of haal ik nu allerlei feestjes en data door elkaar?
Ben echt de kluts kwijt.
Je hebt het maar druk met feestjes en meets en etentjes enzo....quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wij aan één kant staan? Volgens mij gaat er iets mis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef HeatWave het volgende:
En mij, al denk ik dat we aan 1 kant staan UIO.
trust mequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wij aan één kant staan? Volgens mij gaat er iets mis.
Zolang hij niet achter je staat gaat het goed tochquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wij aan één kant staan? Volgens mij gaat er iets mis.
Ja nu wil ik meer weten. M'n nieuwsgierigheid is gewekt. En als je het niet hier kan plaatsen, stuur je me maar een PM.quote:
Nou, die uitnodiging had ook geen lange houdbaarheidsdatum.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zit goed, rip en ik gaan eten, daarna naar Re door.
Even kijken of je wel een beetje happig bent he? En bij deze wel dusquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, die uitnodiging had ook geen lange houdbaarheidsdatum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |