"nu weer"?quote:Op woensdag 3 juni 2009 @ 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]wie ga jij nu weer daten dan?!
nu wil ik ook up to date gehouden worden
Hallo jij met je megascherpe uitstraling.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:49 schreef Kluts het volgende:
Nou, die uitnodiging had ook geen lange houdbaarheidsdatum.
Ze gaat mij niet WEER daten iigquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]wie ga jij nu weer daten dan?!
nu wil ik ook up to date gehouden worden
Jah heey sorry, jij komt hier ook zomaar uit het niets binnen vallen..quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
"nu weer"?
Ik ben ook op het feestje, wel opletten he?
Nee, sorryquote:Op woensdag 3 juni 2009 @ 14:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah heey sorry, jij komt hier ook zomaar uit het niets binnen vallen..dan snap ik het toch niet in 1x?
Het is je vergeven.. ik ben gewoon niet de scherpste vandaagquote:
Ik was ook uitgenodigd! Ik kan alleen niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is je vergeven.. ik ben gewoon niet de scherpste vandaagveel plezier op het feest iig.. is iedereen trouwens uitgenodigd dat jullie hier zo erover praten?!
Damn you Q, we hadden samen die bieries kunnen klappen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik was ook uitgenodigd! Ik kan alleen niet.
Ik moet zuipen met andere mensen. Sorry.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn you Q, we hadden samen die bieries kunnen klappen!
Ik hou rip en MB wel in de gaten voor ons danquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zuipen met andere mensen. Sorry..
Ik vertrouw op je.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hou rip en MB wel in de gaten voor ons dan.
Oprotten jijquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Lol Jullie hebben echt alle normale singles verdreven
Wat is er niet normaal aan ons?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
Echt niet!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:13 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Eeeehm, ja verlicht ons eensquote:
Ik heb een goede dag vandaagquote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb een goede dag vandaagNee hoor, gaat goed! Met jou?
quote:
Box!quote:
Mooi zo!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:27 schreef Ofresca het volgende:
Gelukkig.Met mij ook!
Wat ga je eten vanavond?
Ja.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Ik heb werkelijk geen idee. Jij?Of was die vraag aan mij om inspiratie op te doen?
quote:
Ofre!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vrijheid blijheid!
Heb je de Majoor nog gesproken?
Het spijt me, je zal het zelf moeten bedenkenquote:
Ook nog niets gepland verder?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ofre!!![]()
Jah heel kort. Moest wat weten van m'n bureauhoofd.. dus kort mee gepraat, verder niks
Andere singles ideeën?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het spijt me, je zal het zelf moeten bedenkenOf andere singles vragen natuurlijk
wat is probleem?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:33 schreef Kluts het volgende:
Half uur aan de telefoon, nog niet opgelost.
Vrouwen en computers.
Hoi.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo jij met je megascherpe uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |