Samuel Johnson: Quote "Sir, when you have seen one green field, you have seen all green fields. Let us walk down Cheapside."quote:Op maandag 29 juni 2009 10:01 schreef JufMariska het volgende:
St Mary-le-Bow Church, Cheapside, London
Beidequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:26 schreef JufMariska het volgende:
Geen tijd om te zoeken, of is 't een lastige?
PlaatsJE? Dat wordt een flinke uitbreiding van het zoekgebiedquote:Op maandag 6 juli 2009 12:36 schreef Maizena het volgende:
Nee, het is niet in Lyon.....maar wel in Frankrijk...
Dit plaatsje heeft een bijzonder museum.
Wat je ziet is een kerk.
Is goedquote:Op maandag 6 juli 2009 14:58 schreef JufMariska het volgende:
Kerk heet Collégiale Saint Barnard.
En het museum waar je het over had is het schoenenmuseum (Musée internationale de la Chaussure) volgens mij
Enige hint qua plaatsnaam, wat daar zo grappig aan is?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Maizena het volgende:
[..]
Het is wel een autovia.....maar niet die...bij een plaats met een grappige naam
Goed natuurlijk....quote:Op woensdag 15 juli 2009 15:54 schreef chufi het volgende:
http://es.wikipedia.org/wiki/Atalaya_de_Torrelodones
Autovia del Noroeste bij Torrelodones
NB: Ik ben er jaren geleden dus een keer langs gereden![]()
edit: Kijk ik nu naar de Spaanse TVE internacional, is er een kook programma vanuit een restaurant in Torrelondones
Nu snap ik hem pasquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef Maizena het volgende:
[..]
Goed natuurlijk....![]()
Humor...koken uit Toedeledokie![]()
Helemaal juistquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Karl Johans Gate, Oslo
Wel hoor...stukkie over de helft naar benedenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu snap ik hem pas, maar dat dorp was niet te vinden op die Wiki page Spain, voor zover ik weet
niet Parijs, wel in Frankrijkquote:Op maandag 20 juli 2009 11:44 schreef chufi het volgende:
Parijs, maar welke straat ben ik nog niet achter. Alle gebouwen lijken op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |