nee nee, dat zeg ik niet, ik heb het alleen over daar weer naquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hebben we het dan al goedgemaakt?
Das snel.
Hij snapt het nog niet helemaalquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hebben we het dan al goedgemaakt?
Das snel.
"Iemand"quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:35 schreef dawg het volgende:
Iemand heeft bij mij ook nog wat goed te maken, bedenk ik me nu.
Ligt eraan wie je neukt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
Het is knapper dat je door seks ruzie krijgt
Ik ga ervanuit dat het "iemand" van hier is, anders zou het nogal een loze opmerking zijnquote:
Mooie voor een "Stelling"quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:42 schreef lichtekooi het volgende:
Kluts, is hoe jij hier doet echt, of speel jij zo?
Dat is niet om stom te doen, maar ik vroeg me af of jij echt zo met seks bezig bent of dat misschien jou personage is
Ik af en toe, om reacties uit te lokken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie voor een "Stelling"
"Ik ben op het forum hetzelfde als in het echt" Ja of nee.
Ik wel in ieder geval, ok soms iets nadenkender, omdat je kan editten etc, maar over het algemeen doe ik me zeker niet anders voor dan dat ik ben.
Ja dat snap ik schat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee nee, dat zeg ik niet, ik heb het alleen over daar weer na.
Of maak ik je nu weer boos, dan is het ook goed natuurlijk.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:45 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat ik net zo ben eigenlijk, maar dat is lastig te beoordelen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, ok soms iets nadenkender, omdat je kan editten etc, maar over het algemeen doe ik me zeker niet anders voor dan dat ik ben.
Sja, ik heb al flink wat meets gehadquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net zo ben eigenlijk, maar dat is lastig te beoordelen.
Misschien inderdaad wat meer nadenkend maar voor de rest ben ik niet anders.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*jambersstem*quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:42 schreef lichtekooi het volgende:
Kluts, is hoe jij hier doet echt, of speel jij zo?
Dat is niet om stom te doen, maar ik vroeg me af of jij echt zo met seks bezig bent of dat misschien jou personage is
Ben hetzelfde, maar irl wat vaker serieusquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb ik ook nooit gehadquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hij snapt het nog niet helemaal
Goedmaak seks is niet zo bijzonder...
Het is knapper dat je door seks ruzie krijgt
Oh ja, en dat. Dat hoorde ik vooral na de meet in Utrecht laatste keer hehe. En dat ik veel meer "aanwezig" was in het echt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik heb al flink wat meets gehad. over het algemeen vinden mensen me nog ff wat drukken en brutaler in het echt
.
quote:
Ik ben vrij hetzelfde denk ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben hier eerder minder nadenkend!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:47 schreef Belsezar het volgende:
Misschien inderdaad wat meer nadenkend maar voor de rest ben ik niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |