Alcohol is nooit een excuusquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik dronken, dat telt niet![]()
Ja, jij wel ja
Zal ik dan maar even flink pissig op je wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Goedmaaksex. Dát heb ik lang niet gehad.
Nu ik er zo over nadenk.
Klopt, maar daar ga ik anders van pratenquote:
Ligt eraan hoe je dat "plat" bedoelt.quote:
Leg mij dan even haarfijn uit wat er precies mis is met kut?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:11 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ja hallo! Jij bent een kutmod. Dat is niet het beste hoor
Amsterdams volgens anderequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:08 schreef Ripley het volgende:
Wat voor accent heb je, KF? Dan hoor ik straks al die onzin die je uitkraamt met een accentje in mijn hoofd namelijk
Bij een ander heb ik daar niet zo veel meequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leg mij dan even haarfijn uit wat er precies mis is met kut?.
Ik mod dan ook kut, niet MET mijn kutquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:13 schreef Ajam het volgende:
[..]
Bij een ander heb ik daar niet zo veel mee
Smoesjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar ga ik anders van praten![]()
Ach gewoon ruzie maken met een wildvreemdequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef lichtekooi het volgende:
Ik heb wel altijd seks na een ruzie, maar ik heb al 5 maanden bijna geen vriend meer, dus geen ruzie
ook geen seks.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeik niet zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Tijd voor stap 2 lijkt mequote:
Met een oproep voor sex in KPD? Ik betwijfel het ten zeerstequote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef lichtekooi het volgende:
Waarom zou je het beste niet van internet kunnen halen?
I wishquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:14 schreef rival het volgende:
Je accent natuurlijk, anders was ik echt goed aan het liegen
Daar ging het toch niet om?! Het beste kun je ook van internet halen, imo.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef lichtekooi het volgende:
Waarom zou je het beste niet van internet kunnen halen?
Voorspel slaan we natuurlijk over,want goedmaaksex.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |