Inderdaadquote:
Maakt niet uit, is net zo ergquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:36 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik heb altijd gedacht dat het een vaatdoekje was.
Inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
dan doe je dat toch niet
boeit niet meer
Ik heb geen idee wat voor accent oid ik hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef lichtekooi het volgende:
Mannen vinden mijn brabants wel leuk meestal. Ik vind het wel goed zo.
Fout is ook niet altijd niet leukquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef lichtekooi het volgende:
Mannen vinden mijn brabants wel leuk meestal. Ik vind het wel goed zo.
nu eens niet?quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
InderdaadMaar ik ben dan ook weer niet onbeleefd
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor accent oid ik hebGewoon ABN
Jij hebt geen accentquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor accent oid ik hebGewoon ABN
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Goedmaaksex. Dát heb ik lang niet gehad.
Nu ik er zo over nadenk.
Zeik niet zo!quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Nu ik er zo over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
Wat is jouw visie op de manier waarop ik praat?quote:
Dan heb je ook al vrij lang geen ruzie meer gemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Nu ik er zo over nadenk.
Ja, dat is wel gek, want ik voel me niet brabants, maar ik vindt het toch niet leuk als ze net doen of het stom is om brabants te zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fout is ook niet altijd niet leuk.
Ik vind jullie vooral leuk happen op kritiek.
.
Ik heb dat nog nooit gehad geloof ik. Als ik boos ben word ik zo boos dat mijn hoofd daarna niet naar seks staatquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:04 schreef Kluts het volgende:
Nu ik er zo over nadenk.
Ja, maar toen was ik dronken, dat telt nietquote:
Er zit best wat plats inquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
Wat is jouw visie op de manier waarop ik praat?
Hoeveel vakantie dagen heb je nog ? Zsm weg gaan lijkt nu wel een fijne optiequote:Op woensdag 3 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Staat ineens de directeur aan je bureau. Ik heb die man echt niets te melden op dit moment.
quote:
Geen 2 maanden iigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:08 schreef mrbox het volgende:
Hoeveel vakantie dagen heb je nog ? Zsm weg gaan lijkt nu wel een fijne optie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |