Maar je weet ook wat het in het BRABANTS betekend, dus je stelt je gewoon aanquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het in het NEDERLANDS betekenT, dat je klaargemaakt bent door een hoer, dat ze er daar nou een VERKEERDE betekenis aangeven is niet mijn fout.
Maar we houden er maar over op, ik heb toch alitijd gelijk, en anders modknopjes.
Bij ons ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Bij ons wordt er alleen afgewerkt bij de hoeren.
Sja, ik ben idd zo ontwikkeld dat ik het weet ja, maar dat wil niet zeggen dat ik het maar moet aannemen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar je weet ook wat het in het BRABANTS betekend, dus je stelt je gewoon aanonverstaanbaar is het niet.
Zo opgefokt als iedereen nu is, dat moet wel goede seks wordenquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben idd zo ontwikkeld dat ik het weet ja, maar dat wil niet zeggen dat ik het maar moet aannemen.
Maar anyway, het is nu wel weer mooi geweest. Iemand neuken?.
Nou, ik heb wel eens misverstanden gehad. Iemand vroeg me een keer of ik met iemand gelopen had bijvoorbeeld. Dus ik vroeg waarheen. Maar dat was kennelijk een belachelijk antwoordquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:47 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar je weet ook wat het in het BRABANTS betekend, dus je stelt je gewoon aanonverstaanbaar is het niet.
Alleen als je betaaltquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ben idd zo ontwikkeld dat ik het weet ja, maar dat wil niet zeggen dat ik het maar moet aannemen.
Maar anyway, het is nu wel weer mooi geweest. Iemand neuken?.
Wil jij langs mij liggen dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:49 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Zo opgefokt als iedereen nu is, dat moet wel goede seks worden
Uhu. Wij hebben gewoon zoveel hersencapaciteit dat wij beide hersenhelften kunnen gebruiken en dan nog meer dan genoeg over hebben.quote:
Ja, dat kan. Dan lachen ze je uit en hebben ze ook weer iets te vertellen aan hun boerefamilie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens misverstanden gehad. Iemand vroeg me een keer of ik met iemand gelopen had bijvoorbeeld. Dus ik vroeg waarheen. Maar dat was kennelijk een belachelijk antwoord
Haha.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel eens misverstanden gehad. Iemand vroeg me een keer of ik met iemand gelopen had bijvoorbeeld. Dus ik vroeg waarheen. Maar dat was kennelijk een belachelijk antwoord
En dan dat belachelijke lied van Guus Meeuwkis dat het licht brandt in brabant en zo. Nou, in Boxtel liggen ze allemaal om 22 uur al in hun nest omdat ze 's morgens om 9 uur gaan wandelen en zoquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Dan lachen ze je uit en hebben ze ook weer iets te vertellen aan hun boerefamilie.
Een lege fles wijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan dat belachelijke lied van Guus Meeuwkis dat het licht brandt in brabant en zo. Nou, in Boxtel liggen ze allemaal om 22 uur al in hun nest omdat ze 's morgens om 9 uur gaan wandelen en zo
dan doe je dat toch nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 10:57 schreef Nouk84 het volgende:
Staat ineens de directeur aan je bureau. Ik heb die man echt niets te melden op dit moment.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:51 schreef S95Sedan het volgende:
Bek lutser! Danku!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |