Dit zijn de regels:
- De nominaties gebeuren per gebouw: je kunt dus alleen mensen uit jouw gegedeelte (hoofdgebouw, vleugel, penthouses, tuin) nomineren. Dit om het nomineren wat overzichtelijker te maken.
- Per nominatie moet je 2 mensen nomineren.
- Je moet je nominaties goed motiveren. Dus briefjes worden NIET geaccepteerd!!
- Je mag NIET jezelf nomineren.
- Het slachtoffer schuift na de uitslag naar rechts (voor de kijkers links) door. Dus van hoofdgebouw naar vleugel, van vleugel naar penthouse, van penthouse naar tuin, van tuin naar hoofdgebouw.
- Over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden.
- Leden van de staf kunnen ook NIET genomineerd worden. Misschien dat sommigen hier problemen mee hebben, maar dan doe je je beklaag maar bij huisvesting en klachten. Anders zou het hier helemaal een zooitje worden.
- Houdt dus automatisch in dat de staf NIET mag nomineren en ook NIET mag manipuleren
Voor de verdeling verwijs ik naar huisvesting en klachten.
We weten dat dit een moeilijk onderdeel is van de therapie, dus raad ik aan degene die je genomineerd hebt eens flink te knuffelen en er open over te praten in het storvat.
Dan zal ik nu zelf maar de spits afbijten:
1) BwennieBren, omdat ze zonder mijn medeweten verhuisd is naar de bgg en naar een grotere kamer. Ik dacht altijd dat we een goede relatie hadden, maar sinds ik haar geholpen heb met haar dwangbuis (en die zat echt niet te strak) laat ze niets meer van haar horen. En ik kan mensen heel goed doorzien. Het is een goede meid hoor, maar ik heb het idee dat ze sommige mensen een beetje gebruikt. Ach, ik moest iemand nomineren en ik wist niet wie, dus het had net zo goed iemand anders kunnen zijn.
2) Bolletje, omdat hij/zij denkt dat hij/zij een blauwe m&m is en geen beschuit. Daar lig ik niet zo goed mee.
Verder wil ik nog even kwijt dat ik deze nominaties onmenselijk vind, want wie ben ik om te beslissen wie er weg moet? En nu wil ik graag even knuffelen met BwennieBren en Bolletje in het storvat, want ik bedoel er echt niets mee jongens!
nou ja,nu ik dan maar...
1.ik nomineer dutchie,omdat ik met haar/hem nog t minst gesproken heb en ik meteen door haar/hem word weggestemd terwijl ze/hij me helemaal niet kent,ik moet zeggen dat t veel pijn deed toen ik door hem haar genomineerd werd,en we wel even geknuffeld hebben,maar ik wist echt niemand anders dus vandaar..
2.op de tweede kom ik zo terug!
zeg...houden t allemaal wel goed bij???
Korte tussenstand (maar dan wel heel kort):
Hoofdgebouw:
1x Bolletje
1x BwennieBren
1x Dutchie (hem/haar is ook een zij)
1x Kierewiet
------------------
Kamer 102 wenst ontbijt op bed. Maar geen aarbeien, daar krijg ik pukkels van.
[Dit bericht is gewijzigd door dutchie (Datum 04 Januari 2000).]
En als tweede wil ik graag Diesel nomineren aangezien die best van de vleugel naar het penthouse wil emigreren...
Ik heb geen persoonlijke hekel aan de mensen die ik genomineerd heb hoor, ik wens ze het beste.
* Diesel knuffelt zichzelf even lekker.
------------------
Leuker kan ik het niet maken. WWW.SURFCENTER.NL
[Dit bericht is gewijzigd door Diesel (Datum 04 Januari 2000).]
Zo gaat het natuurlijk niet, je nomineert jezelf en dat is nou juist iets wat niet mag.
Verder mag je natuurlijk ook geen leden van het personeel nomineren.
Dr HiZ
quote:
op 01-04-2000 om 11:37 AM schreef Diesel het volgende:
Als Diesel mij nomineert nomineer ik hem ook...![]()
Zo gaat het natuurlijk niet, je nomineert jezelf en dat is nou juist iets wat niet mag.
Verder mag je natuurlijk ook geen leden van het personeel nomineren.
Dr HiZ
quote:
op 01-04-2000 om 11:37 AM schreef Diesel het volgende:
Als Diesel mij nomineert nomineer ik hem ook...![]()
Dus Diesel je stem is ongeldig en je moet terug en dat geldt ook voor Diesel!
Ik pas het reglement direct aan.
quote:
op 01-04-2000 om 12:05 PM schreef dutchie het volgende:
Nieuwe regel:
- Men mag niet zichzelf nomineren.Dus Diesel je stem is ongeldig en je moet terug en dat geldt ook voor Diesel!
Dan nomineer ik dutchie omdat ie zulke regels bedenkt(gna gna
gna)
En ik nomineer Babs omdat dat mijn buuf is en ik wel een nieuwe.
------------------
Leuker kan ik het niet maken. WWW.SURFCENTER.NL
[Dit bericht is gewijzigd door Diesel (Datum 04 Januari 2000).]
Korte tussenstand (iets minder kort dan de vorige keer):
Hoofdgebouw:
1x BwennieBren
1x Bolletje
1x Dutchie
1x Kierewiet
Vleugel:
1x Babs
1x Barbie
Who's next?
quote:
op 01-04-2000 om 12:56 PM schreef blauwe m&m het volgende:
Zit hier nu al een uur te wachten wanneer ik naar de DBK geroepen wordt, moet ik vandaag nu nog stemmen of niet????
quote:Barbie, er moet wel in 1x genomineerd worden en niet 2x. Zou een mooi zooitje worden als iedereen 2x die DBK induikt. Het beste is dus dat je heeeeeeel goed over je nominatie nadenkt en dan pas nomineert. Want je weet het , haastige spoed is zelden goed. Maar voor deze ene keer maak ik een uitzondering en aanvaard ik Mimi's nominatie.
op 01-04-2000 om 01:11 PM schreef Barbie het volgende:
mijn 2e nominatie doe ik vanavond, wanneer de medicijnen uitgewerkt zijn en ik dus weer enkel kan lezen, ipv dubbel.
kamer 109 bolletje, te verwarrend, blauwe m&m, groene m&m.....moeilijk, moeilijk
en kamer 110 Kierewiet, snurkt inderdaad wel erg luid, oordopjes zijn bijna op en wil toch echt eens rustig slapen.
Als eerste is dat Opa. Moet ik daar een reden voor geven ? Opa lijkt me genezen. Leest duidelijk de verhalenlijn van Bonkjes en Mieke Kee van CA van CAMU uit de Volkskrant en is dus aardig op weg om van soapblad de telegniffel af te komen, zij het dat hij daarvoor wel het meest soapachtige stukje uitkiest. Hulde opa !
Als tweede kies ik Dutchie. Zodra ik in het storvatt staptte rende ze weg, keurde me geen blik waardig en verviel meteen weer in haar moederrol door een ieder te wijzen op de plicht to nomineren voor middernacht.
[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 04 Januari 2000).]
Gtotep, je kunt lekker niet nomineren want je bent niet eens opgenomen in Rehab, dus wat doe je hier dan nog gekkie! Alhoewel, volgens mij ben je in een ontkenningsfase... Maar hier, tijdens de nominaties, ben ik lekker de baas. En ik zeg dat je niet kunt nomineren.
Goed, kom ik tot de tussenstand:
Hoofdgebouw:
1x BwennieBren
2x Bolletje
2x Dutchie
2x Kierewiet
1x Opa
Vleugel:
1x Babs
1x Barbie
1x Mimi
Ik mis de nominaties vanuit het Penthouse en de Tuin. Als de donder naar de DBK allemaal!
quote:
op 01-04-2000 om 02:29 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Dutchie, waarom krijg ik nu ineens twee stemmen ?
quote:
op 01-04-2000 om 02:11 PM schreef dutchie het volgende:
Goed, kom ik tot de tussenstand:
Hoofdgebouw:
1x BwennieBren
2x Bolletje
2x Dutchie
2x Kierewiet
2x Opa
1x Ayla1Vleugel:
1x Babs
1x Barbie
1x Mimi
1x NafDeze lijst wordt nu constant bijgewerkt, graag wat hulp. Maar niet sjoemelen want ik zie alles!
Ik mis de nominaties vanuit het Penthouse en de Tuin. Als de donder naar de DBK allemaal!
[Dit bericht is gewijzigd door dutchie (Datum 04 Januari 2000).]
quote:
op 01-04-2000 om 01:41 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Zo, dat knuffelen met Bolletje deed me goed. Kan er nu weer tegen
aah gos wat lief!!!!!ja knuffelen doet je altijd goed he,kijk je moet t zien als een tour de france...sorry,even mijn medicijnen pakken.....
maar even voor kierewiet..ik vind dat je erg snurkt,maar je bent wel lief hoor!
oh kan ik zo ff in de dagboekkamer met de spychiater spreken????thanks!
vreemdgaan is met je goede been t verkeerde bed uitstappen
Ik hoor net dat er wel groepstherapie plaats vind in het storvat. Misschien is dat iets?
Even alles op een rijtje proberen te krijgen:
-Ik schijn twee mensen te moeten nomineren.
-Ik bivakkeer momenteel, geheel tegen mijn zin en zonder om mijn mening te hebben gevraagd, samen met Beppie in de tent.
-Ik mag mezelf niet nomineren.
-Kippen zitten wel in de tuin maar zijn geen mensen.
Conclusie: ik kan onmogelijk twee nominaties uitspreken.
Ik meld me dus wel voor de nominaties als ik ben verplaatst naar een afdeling met meer dan één andere bewoner.
quote:
op 01-04-2000 om 04:37 PM schreef dutchie het volgende:
Let niet op mij, ik ben tijdelijk identiteitsloos.
quote:Geen paniek beste Bor, iets dergelijks zal ook vast voor wolven en eenden gelden.
op 01-04-2000 om 04:30 PM schreef Bor het volgende: (...)-Kippen zitten wel in de tuin maar zijn geen mensen.(...)
1. Mimi, omdat ze het allemaal niet meer zo ziet zitten. Misschien kan ze nu fijn naar huis, naar haar familie.
2. Naf, omdat ze in haar sig beweert dat er wél leven is na BB. Hierdoor geeft ze mij het gevoel dat ze hier niet thuis hoort en ook nog es dat ze ons niet serieus neemt.
Nou, dit was mijn motivering.
En ik controleer alles, dus manipulatie wordt zo doorzien!
quote:* GHaven is door niet nader te noemen activiteiten slechthorend geworden en lijkt de BB omroeper niet verstaan te hebben..
op 01-04-2000 om 07:37 PM schreef dutchie het volgende: Ghaven kan jij je ook even melden in de DBK(...)
De directeur geneesheer mag zichzelf niet nomineren of deelnemen aan de nominaties. Desalniettemin wil ik u de volgende vraag voorleggen:
Wat is uw antwoord op de vraag : "HiZ moet benoemd worden in het erfelijk keizerschap van de Rehab-kliniek"
JA of nee[
Het comite voor publieke gezondheid.
Dutchie,
Gelet op je bezielende inzet voor de kliniek, krijg je bij deze toestemming om een staffunctie uit te gaan voeren met de bijbehorende kamer in het administratiegebouw.
quote:
op 01-04-2000 om 09:13 PM schreef GHaven het volgende:
* Ghaven is door niet nader te noemen activiteiten slechthorend geworden en lijkt de BB omroeper niet verstaan te hebben.
Doof, doof...., van wat voor activiteit(en) schijn je ook al weer doof te worden
quote:
op 01-04-2000 om 04:37 PM schreef dutchie het volgende:
Maar Bor, je bent ingedeeld in de Tuin. Is welliswaar een kleine groep: Beppie, Moor en Ghaven en jijzelf dus.
Dutchie,
GHaven is een eend, Beppie is een ??(pseudokip?) en Moor is kwijt.
Helaas kan ik dus niet meedoen aan de nominaties.
Nou aangezien ik echt niet weet wie ik moet nomineren want ik zie iedereen wel een beetje als mijn maatje en ik vind het heel moeilijk hoor..., dus heb ik maar alle namen van het hoofdgebouw op briefjes geschreven en trek daar dus daar maar 2 uit...
* BwennieBren is duidelijk zenuwachtig en haar stem slaat ietwat om.
Nou de eerste die ik nomineer is dus...
* BwennieBren haalt een briefje uit haar schoot en opent het.
De eerste is dussehh.....: Re?
* BwennieBren denkt: who the FOK! is Re?.
Ja, sorry Re ik vond je altijd een fijne maat en kon goed met je opschieten, maar je naam staat echt op mijn briefje!
* BwennieBren haalt het volgende briefje uit haar schoot en zegt...
Nou de tweede wordt dus: Just me! Just me?
* BwennieBren denkt, ahhh..., neej toch? Dat kan toch nie? Dat is die lieve moeder waarvan haar dochter ook rondloopt op FOK!.
Nou ja, dat was het dan. Ik wil alleen maar zeggen dat ik het heeel errug moeilijk vond om te nomineren, want zeg nou eigenlijk, het is toch veel te vroeg om te nomineren? Ja! .....Toch?
* BwennieBren loopt de DBK uit en sluit de deur achter zich en denkt: Pfffff.... daar ben ik van af!.
Oke, Dutchie en Bolletje!!! En nou als de wiedewiet naar het storvat! IK WIL KNUFFULU!!!
quote:Jep. Om mijn grote idool Bianca (* GHaven krijgt lange neus.
op 01-04-2000 om 10:31 PM schreef Fannetje het volgende:
Ik wil helemaal niet nomineren
We zijn toch allemaal maatjes
Het doet me een beetje denken aan een televisie programma dat ik ooit eens heb gezien, lang voor ik in deze kliniek terecht kwam. Het was een wedstrijd en de winnaar kon 250K winnen.
Het verschil met een gewone wedstrijd was dat je niet extra je best kon doen of ervoor kon trainen. Het enige wat je mocht doen was jezelf zijn. Het was dan aan het publiek om te bepalen hoeveel je waard was als mens.
Het vervelende was dat de wedstrijd uiteindelijk niet gewonnen werd door mensen die zichzelf bleven(Die jongen met dat gebit en die kokende Fries) maar door acteurs.
Toch keek ik het elke dag en heeft de diabolische programmamaker zelfs nog een gulden aan me verdiend.
Ziek he?
Eh, wilde nog even wat vragen.... zou ik misschien wat kit mogen hebben? Het zit namelijk zo: ik was aan het pingpongen met Jewel en Kozzmic en toen vroeg ik mezelf af welk zijde van het bat het beste de bal kon raken om hem meer effect te geven. Op dat moment sloeg Jewel de pingpongbal keihard tegen mijn hoofd aan en werd ik zo vreselijk duizelig en suffig dat ik naar de huiskamer ben gestrompeld en met me bakkes dwars door het aquarium ben geflikkerd! Alle vissen die liggen dus nu door de hele huiskamer heen te spartelen. Dus ik dacht zo.... misschien kan ik het aquarium weer dichtkitten? Snappie? Hebben jullie kit?
* BwennieBren loopt met de kit de DBK uit en laat nonchalant een brief op de grond vallen.
* M@rt.in weet niet eens wie er op de BGG zit...
iemand die er uit wil??
btw: hoe zit het met wisselen? van waar ga je naar waar toe? als BGG naar PH gaat: nomineer mij maar
Overigens Voyeur, vannacht heb je me echt niet horen mompelen hoor!
Ben ik vanmorgen vroeg nog even heerlijk zorgzaam geweest voor Ayla1 tegen dat kabaal op de gang en tegen die disco van achterneefje.
Denk met een gerust hart te kunnen gaan werken aan mijn herstel zonder de bemoeienissen van pseudoparalympische LOI psychoot Hiz.
Dus lekker verstopt in ons kamertje aan het eind van de gang.
En wat blijkt aan het eind van de dag?
Opa is GENOMINEERD. En hij is nog niet eens 24 uur in de kliniek. Heeft íe daar gisteravond zo zijn best voor gedaan?
Dat zul je bezuren Kierewiet. Ik heb inmiddels contact opgenomen met het bekende kamerlid uit Elst, drs mallebroodje, ook uitvinder van bijzonder nare duimschroeven, om aan jou een bezoekje te brengen, teneinde enige testjes te doen.
Je begrijpt wel Kierewiet: Opa heeft jouw bij dezen genomineerd. Wil je daar nota van nemen Dutchie.
Hup; die Kierewiet gaat omhoog.
Ik ben verontwaardigd dat je mij en Ayla1 uit elkaar wil drijven.
Het enige, dat je nog rest, Kierewiet, is je excuses aan te bieden aan mij en Ayla1. In dat geval kan ik het bezoek van vooornoemde doctorandus aan jouw annuleren.
Mochten jouw excuses mij bevallen dan kan ik overwegen een ontmoeting van jouw met het jonge ding uit de achterban te arrangeren.
Erg leuk Jewel dat je Ayla! en mij bij jou in de tobbe wilt ontmoeten, maar je hebt me genomineerd.
Solidair met Ayla1, als altijd, nomineer ik dus jou.
Overigens als altijd, mede namen Marijke, de groeten van,
opa
Het is om naar te kijken, niet om te doen.
Een nominatie ronde proberen mensen door de strot te dringen enkel om een betere behuizing te krijgen is manipulatie van het laagste allooi en niets iets om een wit voetje (bruine elleboog) te verdienen bij de leiding van dit instituut
---------
Chazak ve Ematz
quote:
op 01-04-2000 om 11:52 PM schreef opa het volgende:
Erg leuk Jewel dat je Ayla! en mij bij jou in de tobbe wilt ontmoeten, maar je hebt me genomineerd.Solidair met Ayla1, als altijd, nomineer ik dus jou.
Opa!!! Jewel is mijn pingpongmaatje in de kliniek. Die ga je toch niet nomineren?
Uhmmmm... oh ja, ze heeft jou ook genomineerd
Ik ga wel even met haar praten! Als zij nou haar nominaties intrekt, trek jij dan jouw nominatie in?
Jewel, waar ben je???
------------------
en we blijven Marijke volgen... nu al weer ter hoogte van Gotland
quote:
op 01-05-2000 om 12:07 AM schreef otaku-san het volgende:
Hallo kinders en opa's.
opa's ? opA's ? oPA's ? OPA's ??????????.
Er is er hier maar één. Is that clear ???
quote:
op 01-05-2000 om 12:14 AM schreef Kozzmic het volgende:
Jewel, waar ben je???
In die Legionellatobbe natuurlijk.
quote:Sorry Jewel per ongelukk dubbel gepost en ehhh ik heb jou genomineerd omdat ik (blik omlaag) er van overtuigd ben dat het publiek zo'n juweeltje als jou er toch niet uit zal stemmen.
op 01-04-2000 om 09:57 PM schreef Jewel het volgende:
Ayla1, je hoeft me niet twee keer te nomineren
Dat verdommese nomineren is ook zo moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |