Pranjic zie ik wel zitten, die laat Sulejmani ook een stuk beter voetballen. Maar ik dacht dat die naar Liverpool gingquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:40 schreef Dvm86 het volgende:
Steek
Wiel - Boulahrouz - Vermaelen - Braafheid
Gabri - Aissati / Sharbini - Pranjic
Suarez (aankoop) - Cvitanich (aankoop) - Sulejmani
Zoiets zie ik wel zitten. Een Pranjic zou ervaring en volwassenheid brengen in dit jonge elftal. Liever Braafheid dan de zeer jonge Obradovic. De balans moet kloppen.
Dat wordt een groep van wel meer dan 35 man als het zo doorgaat.quote:Ajax heeft interesse in de aanvallende middenvelder van Sporting Lissabon, Bruno Pereirinha. Vorige week was een delegatie van Ajax op bezoek in de hoofdstad van Portugal om de middenvelder te bekijken.
Is het ook. Dat is de afgelopen jaren wel gebleken bij Ajax. Over het algemeen kloppen de geruchten van geen kant.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:53 schreef bloodysunday het volgende:
Nu zitten we hier allemaal te speculeren, al zal je zien dat het straks heel anders is
HALENquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef w00h00 het volgende:
Elfvoetbal:
[..]
.
Ik google ff die gast, krijg ik deze foto:
[ afbeelding ]
Opzich wel handig maar ook weer kut, speelt hij hier straks 1 seizoen gaat hij evengoed naar Liverpool toe. Heb je wel weer geld, maar moet je weer een nieuwe speler zoekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik Ajax was zou ik alles op alles zetten om Pranjic te halen.
Ik zie dan liever Wilhelmsson komen eigenlijk. Hij heeft van die heerlijke immense dijen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik Ajax was zou ik alles op alles zetten om Pranjic te halen.
Vorig jaar had op vakantie elke dag de Telegraaf om het Ajax nieuws te volgen. Ik kan me nog herinneren dat er toen ook in stond dat Oleguer bij Ajax getekend had en toen was ik zo blij als een kind omdat we een vedette van Barcelona hadden. Nou achteraf gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef bloodysunday het volgende:
Het kutte is dat al het transfernieuws altijd net weer komt als je op vakantie bent, en heb daar niet altijd internet of elke dag de krant
Waarom niet? Boulah is topverdediger. Altijd vooraan in de strijd, en kan zijn mannetje (letterlijk) uitschakelen als het moet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:04 schreef Blight het volgende:
Ik kijk echt mijn ogen uit dat Boulah toch wéér is genoemd.
http://www.parool.nl/paro(...)-transfermarkt.dhtmlquote:Ajax zal zich deze zomer gedeisd houden op de transfermarkt. Tenzij de club miljoenen ontvangt voor de verkoop van bijvoorbeeld Thomas Vermaelen en/of Luis Suarez.
Ik had om de 1 of 2 dagen een krant, meeste nieuws wel gevolgd alleen dat van Sulejmani niet. Na de vakantie alles nagelezen op internetquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Vorig jaar had op vakantie elke dag de Telegraaf om het Ajax nieuws te volgen. Ik kan me nog herinneren dat er toen ook in stond dat Oleguer bij Ajax getekend had en toen was ik zo blij als een kind omdat we een vedette van Barcelona hadden. Nou achteraf gezien.![]()
Ik denk niet dat het er zoveel zijn, 1 a 2 spelers extra. Het zullen er iig geen 6 worden als afgelopen seizoenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)-transfermarkt.dhtml
En toch geloof ik er niet zo in - gaan echt nog wel wat dingen gebeuren.
Ik snap al dat ontevreden gelul over Oleguer niet zo. Ik vind het een prima verdediger, en dat bewees ie ook in de UEFA Cup-duels.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Vorig jaar had op vakantie elke dag de Telegraaf om het Ajax nieuws te volgen. Ik kan me nog herinneren dat er toen ook in stond dat Oleguer bij Ajax getekend had en toen was ik zo blij als een kind omdat we een vedette van Barcelona hadden. Nou achteraf gezien.![]()
Dat mag, zijn gemiddelde cijfer in de pers was een 4quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap al dat ontevreden gelul over Oleguer niet zo. Ik vind het een prima verdediger, en dat bewees ie ook in de UEFA Cup-duels.
Een of twee spelers noem ik 'wat dingen'. Maar puur Schilder inwisselen voor Braafheid is op zich geen slecht idee. Word je niet minder van. Wat dat betreft past het wel in het plaatje van eerst iemand weg voordat er wordt gekocht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het er zoveel zijn, 1 a 2 spelers extra. Het zullen er iig geen 6 worden als afgelopen seizoen
Ik weet nog dat ik in Italië de Telegraaf kocht toen Ajax Machlas had gekocht. Ik was daar zo blij mee, eindelijk weer een topscorer. Viel ook wel wat tegen achteraf...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De pers is ook dom. Daar hecht ik dus totaal geen waarde aan. Ik beoordeel 'm op wat ik van hem weet en heb gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, zijn gemiddelde cijfer in de pers was een 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |