Dat wordt een groep van wel meer dan 35 man als het zo doorgaat.quote:Ajax heeft interesse in de aanvallende middenvelder van Sporting Lissabon, Bruno Pereirinha. Vorige week was een delegatie van Ajax op bezoek in de hoofdstad van Portugal om de middenvelder te bekijken.
Is het ook. Dat is de afgelopen jaren wel gebleken bij Ajax. Over het algemeen kloppen de geruchten van geen kant.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:53 schreef bloodysunday het volgende:
Nu zitten we hier allemaal te speculeren, al zal je zien dat het straks heel anders is
HALENquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef w00h00 het volgende:
Elfvoetbal:
[..]
.
Ik google ff die gast, krijg ik deze foto:
[ afbeelding ]
Opzich wel handig maar ook weer kut, speelt hij hier straks 1 seizoen gaat hij evengoed naar Liverpool toe. Heb je wel weer geld, maar moet je weer een nieuwe speler zoekenquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik Ajax was zou ik alles op alles zetten om Pranjic te halen.
Ik zie dan liever Wilhelmsson komen eigenlijk. Hij heeft van die heerlijke immense dijen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ik Ajax was zou ik alles op alles zetten om Pranjic te halen.
Vorig jaar had op vakantie elke dag de Telegraaf om het Ajax nieuws te volgen. Ik kan me nog herinneren dat er toen ook in stond dat Oleguer bij Ajax getekend had en toen was ik zo blij als een kind omdat we een vedette van Barcelona hadden. Nou achteraf gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:06 schreef bloodysunday het volgende:
Het kutte is dat al het transfernieuws altijd net weer komt als je op vakantie bent, en heb daar niet altijd internet of elke dag de krant
Waarom niet? Boulah is topverdediger. Altijd vooraan in de strijd, en kan zijn mannetje (letterlijk) uitschakelen als het moet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:04 schreef Blight het volgende:
Ik kijk echt mijn ogen uit dat Boulah toch wéér is genoemd.
http://www.parool.nl/paro(...)-transfermarkt.dhtmlquote:Ajax zal zich deze zomer gedeisd houden op de transfermarkt. Tenzij de club miljoenen ontvangt voor de verkoop van bijvoorbeeld Thomas Vermaelen en/of Luis Suarez.
Ik had om de 1 of 2 dagen een krant, meeste nieuws wel gevolgd alleen dat van Sulejmani niet. Na de vakantie alles nagelezen op internetquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Vorig jaar had op vakantie elke dag de Telegraaf om het Ajax nieuws te volgen. Ik kan me nog herinneren dat er toen ook in stond dat Oleguer bij Ajax getekend had en toen was ik zo blij als een kind omdat we een vedette van Barcelona hadden. Nou achteraf gezien.![]()
Ik denk niet dat het er zoveel zijn, 1 a 2 spelers extra. Het zullen er iig geen 6 worden als afgelopen seizoenquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:19 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)-transfermarkt.dhtml
En toch geloof ik er niet zo in - gaan echt nog wel wat dingen gebeuren.
Ik snap al dat ontevreden gelul over Oleguer niet zo. Ik vind het een prima verdediger, en dat bewees ie ook in de UEFA Cup-duels.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Vorig jaar had op vakantie elke dag de Telegraaf om het Ajax nieuws te volgen. Ik kan me nog herinneren dat er toen ook in stond dat Oleguer bij Ajax getekend had en toen was ik zo blij als een kind omdat we een vedette van Barcelona hadden. Nou achteraf gezien.![]()
Dat mag, zijn gemiddelde cijfer in de pers was een 4quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap al dat ontevreden gelul over Oleguer niet zo. Ik vind het een prima verdediger, en dat bewees ie ook in de UEFA Cup-duels.
Een of twee spelers noem ik 'wat dingen'. Maar puur Schilder inwisselen voor Braafheid is op zich geen slecht idee. Word je niet minder van. Wat dat betreft past het wel in het plaatje van eerst iemand weg voordat er wordt gekocht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het er zoveel zijn, 1 a 2 spelers extra. Het zullen er iig geen 6 worden als afgelopen seizoen
Ik weet nog dat ik in Italië de Telegraaf kocht toen Ajax Machlas had gekocht. Ik was daar zo blij mee, eindelijk weer een topscorer. Viel ook wel wat tegen achteraf...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De pers is ook dom. Daar hecht ik dus totaal geen waarde aan. Ik beoordeel 'm op wat ik van hem weet en heb gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag, zijn gemiddelde cijfer in de pers was een 4.
Gelukkig speelt Schilder nu bij NACquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Een of twee spelers noem ik 'wat dingen'. Maar puur Schilder inwisselen voor Braafheid is op zich geen slecht idee. Word je niet minder van. Wat dat betreft past het wel in het plaatje van eerst iemand weg voordat er wordt gekocht.
Machlas heeft het helemaal niet onaardig gedaan hoor.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in Italië de Telegraaf kocht toen Ajax Machlas had gekocht. Ik was daar zo blij mee, eindelijk weer een topscorer. Viel ook wel wat tegen achteraf...
Dat denk ik ook ja. Hoop dat Wielaert aanvoerder wordt. Braafheid kent 'm zo ook. Zit wel snor dan linksachterin.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Jol iig Wielaert als aanvoerder aanstelt.
Dan komt ie ook wat meer in z'n rol als leider, me dunkt.
Op zich was het geen slechte tweede keus, al heeft hij afgelopen seizoen in te veel - vaak ook nog belangrijke wedstrijden - veel minuten gemaakt. Hij zeurde nooit enzo en deed altijd zijn best als hij mocht spelen. Gun hem het beste bij NAC.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:25 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Schilder nu bij NAC
Klopt. Maar de oppermachtige topscorer waar we op hoopten werd hij toch ook niet. Misschien waren de verwachtinge ook wel te hoog gespannen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:25 schreef Nashje het volgende:
[..]
Machlas heeft het helemaal niet onaardig gedaan hoor.
Inderdaad. Ik zou niet weten wie überhaupt anders aanvoerder zou moeten worden..quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat Jol iig Wielaert als aanvoerder aanstelt.
Dan komt ie ook wat meer in z'n rol als leider, me dunkt.
En die actie tegen AZ dan waar die notabene Lens weg liet lopen en volgens mij ging hij tegen Heracles thuis ook flink in de fout.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik snap al dat ontevreden gelul over Oleguer niet zo. Ik vind het een prima verdediger, en dat bewees ie ook in de UEFA Cup-duels.
Jup, maar veel balverlies vond ik verdedigend opzicht was hij soms niet te best hoor. Maarja mooi dat hij nu bij NAC aan de bak kan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Op zich was het geen slechte tweede keus, al heeft hij afgelopen seizoen in te veel - vaak ook nog belangrijke wedstrijden - veel minuten gemaakt. Hij zeurde nooit enzo en deed altijd zijn best als hij mocht spelen. Gun hem het beste bij NAC.
Er is ook geen andere optie volgens mij, de meeste ervaren speler en Nederlands.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Hoop dat Wielaert aanvoerder wordt. Braafheid kent 'm zo ook. Zit wel snor dan linksachterin.
Dat net niet hebben wel meer spelers bij Ajaxquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En die actie tegen AZ dan waar die notabene Lens weg liet lopen en volgens mij ging hij tegen Heracles thuis ook flink in de fout.
Ik vind Oleguer gewoon te tam als verdediger. En als we met dit Ajax naar een hoger plan willen dat hebben we wel wat meer kwaliteit achterin nodig. Bij Oleguer is het allemaal net niet, net niet goed genoeg in de opbouw, net te traag, net niet een goede mandekker, net niet goed in de positie voetballen, net niet een echte leider en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
Ajacieden verwachtten destijds echter 74/158quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Machlas (wedstrijden/goals) 74 / 38
een moyenne waar je je niet voor hoeft te schamen
Ik vond hem ondanks die goals niet echt denderend.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef Catch22- het volgende:
Machlas (wedstrijden/goals) 74 / 38
een moyenne waar je je niet voor hoeft te schamen
Donk moet weg bij AZ omdat ie krikt met het vrouwtje van Demyquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Heeft Jol niet met Ryan Donk gewerkt bij RKC?
Ik heb hem altijd wel een groot talent gevonden, maar afgelopen seizoen(en) is het allemaal minder geworden met hem, wellicht dat Jol hem weer kan laten bloeien?
Is ze lekker?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Donk moet weg bij AZ omdat ie krikt met het vrouwtje van Demy
Zulke spelers moet je juist lozen, niet binnenhalen. Net zo'n vd Wiel typetjequote:Op woensdag 3 juni 2009 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Heeft Jol niet met Ryan Donk gewerkt bij RKC?
Ik heb hem altijd wel een groot talent gevonden, maar afgelopen seizoen(en) is het allemaal minder geworden met hem, wellicht dat Jol hem weer kan laten bloeien?
idd, vd Wiel kan ook lekker opklappen naar FC pina-colada... dat zijn de verpesters in het elftal.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Zulke spelers moet je juist lozen, niet binnenhalen. Net zo'n vd Wiel typetje
Van mij mag Jol daar eerst toch eens over oordelen. Volgens mij kan hij daar wel mee omgaan. Hij is nog jong, wat deed jij niet toen je 19/20 was...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, vd Wiel kan ook lekker opklappen naar FC pina-colada... dat zijn de verpesters in het elftal.
Ik vind dat zo makkelijk he...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, vd Wiel kan ook lekker opklappen naar FC pina-colada... dat zijn de verpesters in het elftal.
Sja, ik ging het als sportman pur sang niet op twitter gooien dat ik kankerlam ben. En zijn prestaties waren navenant het hele seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Van mij mag Jol daar eerst toch eens over oordelen. Volgens mij kan hij daar wel mee omgaan. Hij is nog jong, wat deed jij niet toen je 19/20 was...
Wat een onzin zeg, die jongen gaat een keer los in z'n vakantie en verpest gelijk het elftal? Wie weet gedraagt die jongen zich gedurende het seizoen voorbeeldig wanneer 'ie in dienst is van de club.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja want van der Wiel speelt helemaal niet in het Nederlands elftal en was helemaal niet een van de meest stabielere voetballers van afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Zulke spelers moet je juist lozen, niet binnenhalen. Net zo'n vd Wiel typetje
Ik stoorde me ook aan het patsen met zijn blackcard. Komop, Kennedy werd ook afgefikt op zijn PC Hooft bezoek, het geeft voor mij gewoon aan wat voor type speler het is, zakkenvuller.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:55 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, die jongen gaat een keer los in z'n vakantie en verpest gelijk het elftal? Wie weet gedraagt die jongen zich gedurende het seizoen voorbeeldig wanneer 'ie in dienst is van de club.
Alle spelers gaan uit, hoeveel (ook hele goede) spelers komen niet in het nieuws omdat ze 's nachts om 5 uur voor een wedstrijd nog ergens in een nachtclub zijn gesignaleerd. Hij is dan zo naief om het op twitter te zetten. Dat hij beter moet gaan spelen is natuurlijk waar, maar in een niet draaiend team kun je van zo'n jonge gast niet verwachten er altijd bovenuit te steken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik ging het als sportman pur sang niet op twitter gooien dat ik kankerlam ben. En zijn prestaties waren navenant het hele seizoen.
Maar goed, als Jol hem weer in het gereel krijgt is het uiteraard ook prima....
Als we elke voetballer die een zakkenvuller is moeten verkopen krijgen we nooit meer een goed elftal denk ik. Wat een onzin zeg... boeit mij lekker wat iemand in zijn privé-leven doet. Zolang het maar niet strafbaar is en/of zijn prestaties schaadt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik stoorde me ook aan het patsen met zijn blackcard. Komop, Kennedy werd ook afgefikt op zijn PC Hooft bezoek, het geeft voor mij gewoon aan wat voor type speler het is, zakkenvuller.
6+5 regelquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef HeatWave het volgende:
offtopic, maar Oranje nummer 2 van de wereld.
Op clubniveau nummer 222.
dat heb ik gemist. zal wel vele topaankopen in zijn carriere gedaan hebben. waar zit die gast tegenwoordig?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:01 schreef Suijk het volgende:
Laatst gezien wat er bij die veiling van Trabelsi werd verkocht, als je het over patsen en onnodige aankopen hebt zeg... En toch werd die op handen gedragen.
Ik zie hem nog bij de Arena rijden met z'n bling bling hummer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:04 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
dat heb ik gemist. zal wel vele topaankopen in zijn carriere gedaan hebben. waar zit die gast tegenwoordig?
Geweldigquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:07 schreef w00h00 het volgende:
Elfvoetbal:
[..]
.
Ik google ff die gast, krijg ik deze foto:
[ afbeelding ]
Hoi Robquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:09 schreef kriele het volgende:
Cruijff wacht op belletje van Ajax
Johan Cruijff is ziek van het wanbeleid dat de directie van Ajax momenteel voert. Het clubicoon wil de club daarom graag de helpende hand bieden.
"Maar dan moeten ze wel contact met me opnemen", zegt Cruijff in gesprek met BNR Nieuwsradio. "En ze moeten de bereidheid tonen mijn idee uit te willen werken. Zonder die bereidheid is ieder plan gedoemd te mislukken. En één van de dingen die ik niet graag doe, is mislukken."
Martin Jol werd onlangs aangesteld als opvolger van Marco van Basten. De Verlosser weet nog niet of hij met die keuze blij moet zijn, maar dé oplossing zal het in ieder geval niet zijn. "Misschien is het organisatorisch gezien wel een goede keuze. Ik hoop het van harte, want er moet iets gebeuren. Het probleem zit 'm natuurlijk nooit in de trainer alleen. Anders zouden alle trainers van de afgelopen jaren er niets van kunnen. Dat lijkt me onlogisch", aldus Cruijff.
Bron: Voetbalprimeur
quote:
Nou wat een schande. Verkoop het hele elftal dan maar. Iedereen heeft fouten gemaakt. Daarnaast zijn er veel momenten die je Oleguer aan kunt rekenen, maar kwam dat ook HEEL vaak door het aanpruttelen van ons middenveldje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:28 schreef w00h00 het volgende:
[..]
En die actie tegen AZ dan waar die notabene Lens weg liet lopen en volgens mij ging hij tegen Heracles thuis ook flink in de fout.
quote:net niet goed genoeg in de opbouw,
Hebben we gezien tegen HSV, Fiorentina en Marseillequote:net niet een goede mandekker,
Lukraak gelul.quote:net niet goed in de positie voetballen,
Dat kun je iemand toch niet verwijten man. Daarnaast vond Aissati hem de belangrijkste man in de kleedkamer.quote:net niet een echte leider
En geen mod die de hangende plaat even een tikje geeft....quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:39 schreef toma het volgende:
Ik word een beetje moe van die onrealistische speculaties hier
Flikker nou gewoon is op manquote:
Ik heb de papieren versie niet, zin om het in te scannen?quote:
Hij gaat te vaak in te fout, en of dat nou door het middenveld komt of niet dat interesseert me geen drol. Verkeerde positie, geen (kop) duel aangaan, laf inkomen, domme overtredingen etc.quote:Nou wat een schande. Verkoop het hele elftal dan maar. Iedereen heeft fouten gemaakt. Daarnaast zijn er veel momenten die je Oleguer aan kunt rekenen, maar kwam dat ook HEEL vaak door het aanpruttelen van ons middenveldje.
Ja klopt, des te meer reden om hem te verkopen.quote:. Hier was ik al op aan het wachten. Toen Oleguer werd aangetrokken, was het reteduidelijk dat het geen opbouwer was, maar pure verdediger.
Daar heeft hij het redelijk gedaan, maar nou moet je niet gaan overdrijven. Hij heeft daar goed z'n mannetje uitgeschakeld, maar imo heeft hij te vaak af laten weten in andere (competitie) wedstrijden en is wat dat 'pure verdedigen' niet constant genoeg.quote:Hebben we gezien tegen HSV, Fiorentina en Marseille.
Gast, ik heb meerdere malen betrapt op verkeerd verdedigen. En daarnaast anticipeert hij niet snel genoeg, je moet weten wat de spits gaat doen en daar op kunnen reageren.quote:Lukraak gelul.
Misschien niet, maar het is wel belangrijk dat er van achteruit iemand staat die de poppetjes op de juiste plaats zet en iedereen coacht. Gelukkig pakt Wieleart momenteel die rol goed op, maar het is een constatering dat hij die kwaliteit ook niet bezit.quote:Dat kun je iemand toch niet verwijten man. Daarnaast vond Aissati hem de belangrijkste man in de kleedkamer.
We kunnen er weinig aan doen. Hij post hezelfde maar jullie negeren hem niet. Hij trollt niet en hij beledigt niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En geen mod die de hangende plaat even een tikje geeft....
Tuurlijk. Als wij even gaan kijken in het kakkerlakken-topic wordt je binnen 10 minuten van Fok! geveegd, maar andersom mag het uiteraard allemaal. Zelfs mensen die zeggen dat ze voor Ajax zijn, maar ondertussen toch de boel elke dag weer lopen te verkloten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En geen mod die de hangende plaat even een tikje geeft....
Dit is geen trollen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
We kunnen er weinig aan doen. Hij post hezelfde maar jullie negeren hem niet. Hij trollt niet en hij beledigt niet.
Maar het is ook geen toegevoegde waarde? Dacht dat zoiets altijd werd geedit door jullie.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
We kunnen er weinig aan doen. Hij post hezelfde maar jullie negeren hem niet. Hij trollt niet en hij beledigt niet.
Hier ben ik maar gestopt met lezen. Dan snap je het gewoon niet.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hij gaat te vaak in te fout, en of dat nou door het middenveld komt of niet dat interesseert me geen drol.
Och, de kloon van Barca komt hem verdedigenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef Cavalier1 het volgende:
Laten we Barca gewoon negeren vanaf nu
Heel toevallig dat hij ineens ook weer om de hoek komt kijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:52 schreef toma het volgende:
[..]
Och, de kloon van Barca komt hem verdedigen
Hier ook. Maar Jantje uit vorm zijn toch wel betere alternatieven voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:55 schreef Pritt het volgende:
Wat is het hier van een laag niveau.
Trouwens opvallend hoeveel mensen geen vertrouwen meer in Jan hebben.
Zou bij mij altijd in de basis staan.
De criteria die ik aangeef heeft geen fuck met fouten van het middenveld uit te staan. Omdat Anita een bal verspeelt moet Oleguer maar half een duel aan gaan bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:51 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hier ben ik maar gestopt met lezen. Dan snap je het gewoon niet.
Zodra je helden van andere users aanvalt ben je de Sjaak!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De criteria die ik aangeef heeft geen fuck met fouten van het middenveld uit te staan. Omdat Anita een bal verspeelt moet Oleguer maar half een duel aan gaan bijvoorbeeld?
Beter pak je de dvdtjes van afgelopen seizoen erbij en kijk je wanneer Oleguer in de fout gaat, 80% van de gevallen door zijn eigen schuld. En dan heb ik het alleen over de fouten die hij maakt, verder vind ik hem heel weinig aan de selectie toevoegen.
vd Vaart: denk ook wel dat ie uiteindelijk wilt komen. Zeker als Pellegrini het niet in hem ziet zitten en met het oog op het WKquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:57 schreef Barca het volgende:
Wie van de genoemde kandidaten hebben er dan allemaal aangegeven niet te willen komen? Ja, Van der Vaart. Maar misschien dat die er toch anders over denkt als hem een paar miljoen onder zijn neus gedrukt wordt?
In plaats van Boulahrouz en Mathijsen kan ik ook Sankoh en Granqvist gaan noemen maar zijn dát spelers die we bij Ajax willen zien? Ja, voor in de dugout misschien.
Heitinga? Speelt die dan zo lekker bij Atletico?
Seedorf? Lijkt toch zijn langste tijd in Milaan te hebben gehad?
Volgens mij verdedigd Cavalier mij niet.
Discussiëren noemen ze dan, daarom zijn we toch hier?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Barca het volgende:
[..]
Zodra je helden van andere users aanvalt ben je de Sjaak!
Van der Vaart, Mathijsen, Boulah, Heitinga en Seedorf zijn volgens mij allemaal niet haalbaar.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
vd Vaart: denk ook wel dat ie uiteindelijk wilt komen. Zeker als Pellegrini het niet in hem ziet zitten en met het oog op het WK
Mathijssen en Boulah zijn ook allebei wel haalbaar denk ik. Hebben allebei al met Jol gewerkt en hebben in het verleden al eens aangegeven dat ze Ajax een mooie club vinden.
Heitinga speelt de laatste tijd wel bij Atletico, maar die heeft toch een speciale band met Ajax. Dus zou me niks verbazen als hij terug komt.
Seedorf komt denk ik ook wel. Nieuwe trainer bij Milan en willen gaan verjongen. Voor Seedorf een mooi moment om terug te komen naar het oude nest.
Elke user die een mening verkondigt die afwijkt van wat de meerderheid vindt, die wordt hier aangepakt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Discussiëren noemen ze dan, daarom zijn we toch hier?
Maar met opmerkingen van 'hier ben ik gestopt met lezen' kan ik niets mee.
Juist. Misschien niet nu (Van der Vaart, Heitinga, Seedorf) maar je kunt het op zijn minst proberen. Mathijsen speelde veel en goed, die kan ook wel ergens anders spelen. Bayern of zo. Khalid moet echt weer eens lekker gaan spelen. Ajax is dan in mijn ogen voor hem misschien niet zo'n verkeerde club.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:01 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
vd Vaart: denk ook wel dat ie uiteindelijk wilt komen. Zeker als Pellegrini het niet in hem ziet zitten en met het oog op het WK
Mathijssen en Boulah zijn ook allebei wel haalbaar denk ik. Hebben allebei al met Jol gewerkt en hebben in het verleden al eens aangegeven dat ze Ajax een mooie club vinden.
Heitinga speelt de laatste tijd wel bij Atletico, maar die heeft toch een speciale band met Ajax. Dus zou me niks verbazen als hij terug komt.
Seedorf komt denk ik ook wel. Nieuwe trainer bij Milan en willen gaan verjongen. Voor Seedorf een mooi moment om terug te komen naar het oude nest.
Dat mag jij vinden. Anderen mogen wensen dat ze naar Ajax komen!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van der Vaart, Mathijsen, Boulah, Heitinga en Seedorf zijn volgens mij allemaal niet haalbaar.
Nee, dat zeg ik niet. Maar als Enoh, Anita hun man verliezen, en Sulejmani loopt niet met zijn tegenstander mee, heeft Oleguer niets meer aan hard een duel aan gaan. Dat heeft er simpelweg niets mee te maken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
De criteria die ik aangeef heeft geen fuck met fouten van het middenveld uit te staan. Omdat Anita een bal verspeelt moet Oleguer maar half een duel aan gaan bijvoorbeeld?
Maar daar heb ik het toch helemaal niet over.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar als Enoh, Anita hun man verliezen, en Sulejmani loopt niet met zijn tegenstander mee, heeft Oleguer niets meer aan hard een duel aan gaan. Dat heeft er simpelweg niets mee te maken.
ironiequote:Op woensdag 3 juni 2009 14:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van der Vaart, Mathijsen, Boulah, Heitinga en Seedorf zijn volgens mij allemaal niet haalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |