Jawel, alleen moet er nog contact gelegd worden, op de planning staat fotoboek.fok.nl en US. Dat wordt nog toegevoegd, maar eerst even rondcontacterenquote:
Oh, ik wil best een foto van mezelf maken, maar die wint nooitquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet herkenbaar in beeld he. Al snap ik het best dat niet iedereen uit de anonimiteit kan/wil treden.
de meesten hier trekken geen volle zalenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Oh, ik wil best een foto van mezelf maken, maar die wint nooit
Het is hier wel FOT en geen US hèquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:33 schreef blue_funk het volgende:
[..]
Oh, ik wil best een foto van mezelf maken, maar die wint nooit
dan kan ik ookquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:08 schreef Timmos het volgende:
Zal ik als eerste tvp'n mét foto..
[ afbeelding ]
Groter!
Zelfportret is een portret van jezelf. En in de regels staat dat je de foto zelf gemaakt moet hebben (dus zelf de knop indrukken, of de timer aanzetten, of de afstandbediening bedienen).quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:16 schreef Re het volgende:
ik neem aan dat de enige definitie is dat je zelf de ontspanknop moet indrukken?
ik zie 3 foto's in dit topic die voldoen aan de regels en in geen van drieën staat iemand er herkenbaar op. ik moet 's kijken. Ben niet zo zelfportretterig, maar 't is in dat opzicht juist wel een uitdagingquote:Op woensdag 3 juni 2009 06:44 schreef Ymke het volgende:
Ik wil niet (meer)mijn hoofd op fok, jammer . ik wacht wel weer een maandje
Oeh, die heb ik ook eens gemaaktquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:55 schreef Chicolate het volgende:
Oudje:
[ afbeelding ]
Onherkenbaar (verstopt achter een camera) durf ik het ook nog wel. Eens gaan broeden op hoe/wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |