eh...... ik?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef bixister het volgende:
wie kent ctrl-F nou nog niet?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:13 schreef bixister het volgende:
op je toetsenbord.
tot nu wist ik niet eens wat met browser wordt bedoeld. en ik ben niet eens blond van nature.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef RockabeIIa het volgende:
lady-wrb, heb je je browser wel eens goed bekeken? Bovenaan staan knopjes; bestand, bewerken, beeld, e.d. Als je daar eens op bewerken drukt wordt je vast wijzer
Jij hoeft volgens mij niets te doen, Vivi en jij hebben gewoon een andere mening als ik het zo lees. Je gedichtje is niet van toepassing omdat Vivi niet boos is, vandaar haar laatste post, en haar eennalaatste post weerspreekt jouw stelling en uitleg van sarcasme dat ze wroeging om haar eigen leven zou hebben. Sarcasme is een vorm van spot, geen wroeging, misschien is je dat verkeerd uitgelegd? Maar goed, Vivi wil nergens heen, ze heeft gewoon een andere mening dan jij. Je vraagt wat je moet doen. Ik denk niet dat het nodig is je posts te verwijderen, jullie hebben gewoon een andere mening en daar is niets mis mee.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:42 schreef Oxymoron het volgende:
Nu snap ik het niet goed meer..
Zwakbegaafd en ouderschap?
Ik snap niet goed waar Vivi ''heen wil''. Kan een Mod mij, uitleggen wat ik nu moet doen? Of moet ik mijn posts verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |